نوشتن تیتر برای بازاریابی و تبلیغات

5
درس
16
فایل
44
دقیقه
49000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
خوش آمدید
1:15 - 5.6 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
چه چیز باید بدانید؟
0:27 - 2.1 مگابایت

محتوا

play_arrow
عناوین اصلی محتواها از کجا می آید؟
3:31 - 16.4 مگابایت
play_arrow
توجه خواننده خود را جلب کنید
1:52 - 8.4 مگابایت
play_arrow
عناوین اصلی را منحصر به فرد، مفید، بسیار دقیق و در اسرع وقت درست کنید
4:02 - 18:75 مگابایت
play_arrow
عناوین اصلی را مختصر نمایید
2:16 - 12.4 مگابایت

سبک

play_arrow
عناوین اصلی را سرگرم کننده طراحی کنید
2:38 - 12.8 مگابایت
play_arrow
از زبانی زنده در عناوین اصلی خود استفاده کنید
2:35 - 11.5 مگابایت
play_arrow
هنگامی که عناوین اصلی را می نویسید، دقیق باشید
3:19 - 18.4 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
در عناوین اصلی از افعال فعال استفاده کنید
2:50 - 13.1 مگابایت
play_arrow
روندها در نوشتن عناوین اصلی
3:51 - 18.5 مگابایت

فوت و فن کار

play_arrow
استفاده از حروف بزرگ در عناوین اصلی
2:49 - 13.07 مگابایت
play_arrow
نقش نشانه گذاری در عناوین اصلی
4:04 - 18.4 مگابایت
play_arrow
چگونه می توان از عناوین فرعی استفاده کرد؟
3:21 - 18.5 مگابایت
play_arrow
ملاحظات مربوط به بهینه سازی موتور جستجو در نوشتن عناوین اصلی
3:39 - 16.4 مگابایت

نتیجه گیری

play_arrow
گام های بعدی
1:49 - 8.4 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

امروزه به خاطر وبلاگ‌ها، مقالات خبری، ایمیل‌ها و انتشارات مطبوعاتی هیچ کمبودی ازنظر اطلاعات نوشتاری که دریافت می‌کنید وجود ندارد. پس اگر جزء کسانی هستید که می‌خواهید توجه خواننده را به خود جلب کنید، و پیامتان شنیده شود باید بدانید چگونه می‌شود یک تیتر یا عنوان معرکه نوشت.

دیوید اُگیلوی که در دنیا به پدر علم تبلیغات و نوشتن تیترهای جذاب تبلیغاتی و متن های جذاب برای تبلیغات مشهور است جمله ای کلیدی دارد که تکلیف همه نویسندگان محتوا خصوصاً تبلیغ نویس ها و نویسندگان تیترهای جذاب تبلیغاتی را روشن کرده است: «هدف یک پیام یک چیز است و آن هم چیزی جز فروش نیست».

ادوارد اشمیت نویسنده قدیمی و کارکشته نیز در وصف نوشتن تیترهای جذاب و نقش تیتر در محتوا می گوید: «مهمترین وظیفه‌ای که تیتر بر عهده دارد، متقاعد کردن مخاطب است».

استارشاین راشل روزنامه‌نگار و مدرس درزمینهٔ نگارش متون است. او در این دوره به شما آموزش می‌دهد که چگونه عنوان‌هایی بنویسید که برای خواننده هیجان‌انگیز، صحیح و غیرقابل مقاومت باشد و همچنین می‌آموزید محتوای عنوان‌های شما شامل چه مواردی باشد و چه مواردی مطرح نشود و از چه سبک و کلماتی باید استفاده کنید تا برای خواننده جذاب باشد و در پایان کار ویرایش فنی انجام می‌گیرد، یعنی قوانین ساختاری که به رعایت گرامر، حفظ ظاهر حرفه‌ای عنوان و دیده شدن در موتورهای جستجو مربوط می‌شود. این عنوان است که باعث می‌شود خواننده تصمیم بگیرد که می‌خواهد زمان خود را صرف خواندن متن کند یا خیر، پس اگر واقعاً متن شما ارزش خواندن را دارد باید برای جلب‌توجه مخاطب زحمت بکشید ولی برای استاد شدن در این زمینه لازم نیست حتماً هنرمند باشید.

مباحث دوره «نوشتن تیتر برای بازاریابی و تبلیغات» عبارت‌اند از:

محتوا،  عناوین اصلی محتواها از کجا می‌آید؟،  توجه خواننده خود را جلب کنید،  سبک،  عناوین اصلی را سرگرم کننده طراحی کنید،  روندها در نوشتن عناوین اصلی،  فوت‌وفن کار،  چگونه می‌توان از عناوین فرعی استفاده کرد؟

اساتید دوره

استارشاین راشل

استارشاین راشل استاد روزنامه نگاری ، نویسنده مجله ، ستون نویس برنده جوایز است.

او فارغ التحصیل UCLA شد و قبل از پیوستن به سانتا باربارا نیوز پرس به عنوان خبرنگار خبر ، منتقد تئاتر و موسیقی راک ، نویسنده روز یکشنبه و نویسنده معاون ویژگی ها برای هالیوود ریپورتر بود.

ستون سندیکای وی موفق به کسب یک جایزه مقام اول از انجمن ناشران روزنامه کالیفرنیا شد ، و او یک جایزه CNPA در رتبه دوم برای گزارش های تجاری- مالی دارد.

 

نظرات درباره نوشتن تیتر برای بازاریابی و تبلیغات (2 نظر)

بیشتر برای مقاله نویسی هست تا تبلیغاتی
46997 - 18 مرداد 1399
پوستر دوره اشتباه هست
9117 - 20 مهر 1398
person
mail