ارتباطات میان فردی

جالب است که هر چه بیشتر تکنولوژی‌های مختلف مانند ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، تلفن‌های هوشمند و وبینارها بخشی از زندگی روزمره ما را شامل می‌شوند، مهارت‌های بین فردی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند؛ به دلیل آنکه وقتی ارتباط رودررو نباشد احتمال سوءتفاهم بیشتر می‌شود و همچنین ما نسبت به گذشته، یعنی زمانی که گزینه‌های کمتری داشتیم گیرایی‌مان نیز کمتر شده است. پس اگر بتوانید مهارت‌های ارتباطی بین فردی را بیشتر کنید می‌توانید در محیط کاری امروزه از رقبای خود متمایز شوید.

دوری کلارک استاد مدرسه کسب‌وکار فوکوا در دانشگاه دوک است  او نویسنده کتاب بازسازی انسان و همچنین سخنگوی کمپین انتخاباتی رئیس‌جمهور سابق است. در همین کمپین، متوجه شد که باید معنای همه کلمات را بداند. و آغاز آن از موقعیت‌های رایج است؛ ولی در موقعیت‌های مهمی که دچار چالش‌های ارتباطی می‌شوید در درجه اول همکارانتان و بعد سرپرستتان به شما نشان می‌دهند که چطور باید در شرایط دشوار ارتباط مؤثری داشته باشید. به‌عنوان‌مثال در موقعیت‌های ارتباطات بین فرهنگی یا زمانی که افرادی مدام حرفتان را قطع می‌کنند؛ موقعیت‌هایی که حتی افراد پرتجربه را هم دچار مشکل می‌کند.

مباحثی که در این دوره آموزشی «ارتباطات میان فردی» می‌بینید عبارت‌اند از:

برقراری ارتباط با همکارانتان،  برقراری ارتباط با سرپرستتان،  چگونه درخواست‌های موثری داشته باشید؟،  چگونه انتظارات را مدیریت کنید؟،  ارتباطات و تفاوت‌های فرهنگی،  برقراری ارتباط در موقعیت‌های پیچیده

5
درس
14
فایل
37
دقیقه
35000 تومان

اساتید دوره

دوری کلارک

دوری کلارک استراتژیست بازاریابی و سخنران حرفه ای است که در دانشکده تجارت Fuqua دانشگاه دوک آموزش می دهد. او نویسنده کارآفرینی شما، بازآفرینی شما و ایستادگی است. سخنگوی پیشین مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری، نیویورک تایمز او را به عنوان "متخصص در بازسازی خود و کمک به دیگران تغییرات" در زندگی خود را توصیف کرد.

دوره های پیشنهادی

نظرات درباره ارتباطات میان فردی (2 نظر)

باعرض سلام وخسته نباشید خوب بود جالب بود روی مسائل کاری وزندگی تأثیر خوبی داره
37020 - 16 خرداد 1399
با عرض سلام کوتاه و مختصر و مفیدممنون
37019 - 14 خرداد 1399
person
mail