بازاریابی برای انسان ها
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
نکات بازاریابی
مروری کلی بر استراتژی های بازاریابی
درک مخاطب بازار
استراتژی های بازاریابی منطقی در مقایسه با استراتژی های عاطفی
درک طنین عاطفی
همدردی در بازاریابی
کشف نحوه اثرگذاری حواس پنجگانه بر ما
اهمیت صداقت در بازاریابی
آشنایی با مفهوم داستان در بازاریابی
کشف ساختار داستان
نگریستن به ساختار داستان به صورت یک هرم
نکاتی برای خلق داستان در بازاریابی
درک کارکرد یک پیام
تغییر بستر از طریق بازاریابی
بازاریابی میتواند در برگیرنده ی فناوری های زیادی باشد. اما آخر سر این افراد هستند که در واقع از خدمات و محصولات تان استفاده میکنند. پس چرا بعضی از کارزارهای تبلیغاتی تا این حد غیردوستانه و غیرالهام بخش هستند؟ بازاریاب ها باید به خاطر داشته باشند که ما داریم برای انسان ها بازاریابی می کنیم.
در این سفر لذت بخش به دنیای بازاریابی و ذهن افرادی که به آنها خدمات ارائه می دهیم، با استفان موماو همسفر شوید. او کمک تان میکند تا متوجه شوید که چرا بیشتر کارزارهای مشهور و دوست داشتنی تا این حد پر از صدای مخاطبین هستند و نقشی که همدلی، شور و هیجان و داستان سرایی در موفقیتشان ایفا می کنند را درک کنید. این فیلم ها باعث خواهند شد نقش بازاریابی سنتیِ فروش محور را زیر سوال برده و تفکر کاملا جدیدی در مورد ارتباط با مشتری داشته باشید.
اساتید دوره

استیفن موماو
Stefan Mumaw یک مدیر خلاق در DEG و یک آژانس دیجیتال در کنس سیتی است.
او شش کتاب نوشته است. کتاب اخیرِ او، به نام Creative Boot Camp، یک دورهی 30 روزه در زمینه خلاقیت است. پیشتر، کتابهای دنبال کردن ایدهی هیولا، طراحی مجدد وبسایت و وبسایتهای ساده را نوشت. برای نوشتن کتاب کافئین برای تیم خلاق و کافئیت برای ذهن خلاق با وندی لی اولدفیلد همکاری کرد.
او در گردهمآییهای صنعتی و خلاقانه بسیاری سخنرانی کرده است.
دوره های پیشنهادی


موفقیت در بازاریابی محتوا با کمک رسانه های اجتماعی






چگونه یک متن بازاریابی بی نظیر و موثر بنویسیم؟


بازاریابی در رسانه های اجتماعی برای کسب ثروت


بازاریابی محتوا | شخصی سازی تجربه مشتری


اصول طلایی مشتری یابی بری رسیدن به فروش بالا


