بازاریابی برای انسان ها

بازاریابی می­تواند در برگیرنده ­ی فناوری ­های زیادی باشد. اما آخر سر این افراد هستند که در واقع از خدمات و محصولات ­تان استفاده می­کنند. پس چرا بعضی از کارزارهای تبلیغاتی تا این حد غیردوستانه و غیرالهام بخش هستند؟ بازاریاب­ ها باید به خاطر داشته باشند که ما داریم برای انسان ­ها بازاریابی می­ کنیم.

در این سفر لذت بخش به دنیای بازاریابی و ذهن افرادی که به آنها خدمات ارائه می ­دهیم، با استفان موماو همسفر شوید. او کمک­ تان می­کند تا متوجه شوید که چرا بیشتر کارزارهای مشهور و دوست­ داشتنی تا این حد پر از صدای مخاطبین هستند و نقشی که همدلی، شور و هیجان و داستان ­سرایی در موفقیت­شان ایفا می ­کنند را درک کنید. این فیلم­ ها باعث خواهند شد نقش بازاریابی سنتیِ فروش محور را زیر سوال برده و تفکر کاملا جدیدی در مورد ارتباط با مشتری داشته باشید.

1
درس
13
فایل
28
دقیقه
31000 تومان

اساتید دوره

استیفن موماو

Stefan Mumaw یک مدیر خلاق در DEG و یک آژانس دیجیتال در کنس سیتی است.
او شش کتاب نوشته است. کتاب اخیرِ او، به نام Creative Boot Camp، یک دوره‌ی 30 روزه در زمینه خلاقیت است. پیش‌تر، کتاب‌های دنبال کردن ایده‌ی هیولا، طراحی مجدد وب‌سایت و وب‌سایت‌های ساده را نوشت. برای نوشتن کتاب کافئین برای تیم خلاق و کافئیت برای ذهن خلاق با وندی لی اولدفیلد همکاری کرد.
او در گردهم‌آیی‌های صنعتی و خلاقانه بسیاری سخنرانی کرده است.

دوره های پیشنهادی

person
mail