استراتژی خلق برند

داشتن برند عالی، ارزش کسب و کار شما را افزایش می دهد. برند به مشتری کمک می کند تا کار شما را به خوبی ببینند، به آن علاقه مند شده و به آن وفادار بمانند. علاوه بر این، برندهای عالی به افراد کمک می کند تا بدانند چه محصولاتی را باید در الویت قرار دهند و خرید چه چیزهایی را به آخر موکول کنند. شاید به نظر برسد که برندهای عالی خود به خود به وجود می آیند، اما در حقیقت، به صورتی حساب شده و با توجه به استراتژی برند پدید می آیند.

6
درس
17
فایل

مقدمه

play_arrow
خوش آمدگویی
- 7.3 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
استراتژی برند چیست
- 13.6 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

چهارچوب استراتژی شما

play_arrow
آماده سازی
- 18.6 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
گوش دادن
- 11.4 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
گردآوری
- 15.8 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

وعده نام تجاری ایجاد کنید

play_arrow
تحلیل کردن
- 21.3 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
نردبان
- 25.9 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
بیانیه ی جایگاه سازی
- 10.5 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

شخصیت نام تجاری خود را مشخص کنید

play_arrow
شخصیت برند
- 23.2 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
شخصیت و صداقت
- 14.8 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
حدود برند
- 15.1 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

فعال سازی استراتژی

play_arrow
خیاط
- 18.3 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
معرفی خلاقانه
- 15.4 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
ارزیابی خلاقیت
- 11.4 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

قدم به عقب

play_arrow
چهار p را به کار ببرید
- 29.4 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
شروع, توقف و پیگیری برنامه
- 15.7 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
قدم های بعدی
- 3.2 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

مدرس دوره

لیندسی پدرسن

لیندسی پدرسن متخصص برند در زمینه استراتژی برند در شرکت Ironclad است.

لیندسی به عنوان یک متخصص باتجربه برند با رویکردی علمی و سخت گیرانه در برندسازی، به مدیران کمک می کند تا با توجه به جایگاه همه جانبه برند Ironclad به رشد هدفمندی دست یابند. او قبل از فعالیتش در واحد استراتژی برند Ironclad مدیر برند Clorox بود که در آنجا تجارت های میلیاردی و پیشرفته ای را برپا کرد و گروه جدیدی را از Clorox Bleach گرفته تا Armor All و Brita وارد بازار نمود.

او در حال حاضر از یک رویکرد مدیریت عمومی در ایجاد استراتژی برند برای مشتریانش-یا همان مدیران تجاری که در تلاش برای رسیدن به رشد و پیشرفت هستند- استفاده می کند. او با استفاده از متد انحصاری Ironclad خود یک استراتژی برند طراحی می کند که با کمک آن کسب و کارها به بهترین شکل پیش می روند و مدیران نیز توانایی این را پیدا می کنند که با هدف، شفافیت و تمرکز ترقی کنند.

این ویدان را به همه مدیران و کارآفرینانی ک به دنبال ساخت برند مستحکم و سودآور هستند توصیه می کنیم.

سایر دوره های شما