استراتژی خلق برند

  • سه شنبه 28 فروردين 1403
  • 189
  • 12
  • 0.0
توضیحات دوره

مالکوم گلدول زمانی گفته بود که واژه‌ی برند مثل واژه‌ی آفریقاست و می‌تواند معانی زیادی داشته باشد که همگی آن‌ها مهم و درعین‌حال بسیار متفاوت از یکدیگر هستند. اگر تصورتان از آفریقا داخل شهر ژوهانسبورگ است درحالی‌که تصور مخاطبتان مراکش است در این صورت گفتگوی شما چندان سازنده از آب درنخواهد آمد.

برند نیز به همین صورت است. وقتی به برند اشاره می‌کنیم، بعضی‌ها به لوگو، بعضی‌ها به تبلیغات و بقیه نیز به اسامی برندها و شبکه‌های اجتماعی فکر می‌کنند. همه‌ی این‌ها از عناصر تشکیل‌دهنده‌ی برند هستند.

اما استراتژی برند کمک می‌کند تا از همگی این‌ها به‌صورت متمرکز استفاده کنید تا خودتان معرف تجارتتان باشید و اجازه ندهید بازار آن را تعریف کند.

داشتن برند عالی، ارزش کسب‌وکار شما را افزایش می‌دهد. برند به مشتری کمک می‌کند تا کار شما را به‌خوبی ببینند، به آن علاقه‌مند شده و به آن وفادار بمانند. علاوه بر این، برندهای عالی به افراد کمک می‌کند تا بدانند چه محصولاتی را باید در اولویت قرار داده و خرید چه چیزهایی را به آخر موکول کنند.

چطور برندتان را از برندهای دیگر متمایز می‌کنید؟ راهش این است که یک استراتژی برند بسازید و البته هدف از این ویدان هم همین است.

لیندسی پیدرسن کارشناس برتر برندینگ و بنیان‌گذار شرکت استراتژی برند آیرون کلد و متخصص کالاهای مصرفی و بسته‌بندی است و هم‌اکنون همراه با مدیران برای طراحی استراتژی برند متمایز و قابل تملک کار می‌کند تا آن‌ها بتوانند به تجارت خود امکان رشد بدهند و هدایتش کنند.

او در این ویدان قصد دارد به شما کمک کند تا از برندتان به‌عنوان یک عامل تقویت‌کننده‌ی رشد معنادار در تجارتتان استفاده کنید. به‌عنوان یک بازاریاب چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانید بر روی آن تمرکز کنید. با یک استراتژی برند حساب‌شده می‌توانید مطمئن شوید که زمان، انرژی و پولتان روی چیزهایی متمرکز است که بیش از همه در راستای ستاره‌ی شمالی شما قرار دارند.

موضوعات مطرح‌شده در این ویدان:

استراتژی برند چیست؟

چارچوب استراتژی شما:

آماده‌سازی، گوش دادن، گردآوری

ایجاد وعده‌ی نام تجاری:

تحلیل کردن، نردبان، بیانیه‌ی جایگاه سازی

ایجاد شخصیت نام تجاری خود:

شخصیت برند، شخصیت و صداقت، حدود برند

فعال‌سازی استراتژی:

خیاط، معرفی خلاقانه، ارزیابی خلاقیت

قدم به عقب:

چهار P کاربردی، شروع، توقف و پیگیری برنامه، قدم‌های بعدی

 

 

درس های دوره
  • خوش آمدگویی

  • استراتژی برند چیست

  • آماده سازی

  • گوش دادن

  • گردآوری

  • تحلیل کردن

  • نردبان

  • بیانیه ی جایگاه سازی

  • شخصیت برند

  • شخصیت و صداقت

  • حدود برند

  • شخصیت برند

  • خیاط

  • معرفی خلاقانه

  • ارزیابی خلاقیت

  • کاربرگ تیلور

  • چهار p را به کار ببرید

  • شروع, توقف و پیگیری برنامه

  • قدم های بعدی

  • جایگاه‌یابی گسترده و عمیق

دیدگاه کاربران (7)
  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    به نکات کلیدی خوبی اشاره میکنه ،میتونه دید وسیعتر و ایده های بهتری رو به ما بده

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    اینویدانبسیارعالیبود

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    سلام. خیلی عالی بود، باورم نمی شد توی این مدت کم بتونه این همه اطلاعات کاربردی بدی

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    جالب بود و نکات خوبی داشت. کمتر کسب و کاری توی ایران به این نکات توجه میکنه یا اجرایی میکنه. توی این تعطیلات کرونایی بهترین کاری بود که کردم. مرسی ویدان!

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    سلام وقت بخیر هزینه این آموزش با 60%تخفیف می.شه 14000فکر کنم اشتباه محاسبه نمودید

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    خیلی به درد بخور بود.ممنون

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    نکات بسیار خوبی تو این ویدان هست. سادە گویا و صریح. روش هوشمندانه ایست بدای آموزش درود بر شما

180٬000تومان
  • 17ویدیو
  • 3فایل
  • 60دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس لیندسی پدرسن
  • تعداد درس‌ها 6 درس
  • تعداد فایل آموزشی 3 فایل
  • زمان دوره 60 دقیقه
  • سطح دوره متوسط