اصول بازاریابی در چرخه عمر

بازاریاب­ های امروزی با خریدارانی طرف هستند که در تمام مواقع اطلاعات و گزینه ­های بسیار زیادی در اختیار دارند. بازاریابی چرخه ­ی عمر که وادارتان می سازد تا هر مرحله از سفر مشتری را به دقت بررسی کنید  با ایجاد امکان زمینه سازیِ رفتاری که به سودآوری، وفاداری مشتری و خریدهای مجدد وی می ­انجامد، می‌تواند کمک‌تان کند تا در این عرصه‌ی در حال تکامل عملکرد هوشمندانه‌تری داشته باشید. در این دوره به جان جانسچ، متخصص بازاریابی، بپیوندید که به بررسی مبانی بازاریابی چرخه­ ی عمر می­پردازد. جان چیستیِ بازاریابی چرخه­ ی عمر و مزایای کاربرد این رویکرد را توضیح می‌دهد. وی چهارچوب ساعت­ شنی بازاریابی را به طور دقیق توضیح داده و چگونگیِ یافتن و جذب مشتری، ارائه ­ی تاثیرگذار خدمات به وی، و بازیابی‌اش در طول زمان را شرح می‌دهد. جان همچنین کمک­تان می­کند تا یک ساعت­ شنی مشتری برای سازمان­ تان ساخته و از دورن لنزهای بازاریابی، فروش و ارائه­ ی خدمات به آن نگاه کنید.

مباحث عبارتند از:

  • ایجاد مبنایی برای چرخه­ ی عمر؛
  • درک تفکر چرخه­ ی عمر؛
  • شروع کار با در نظر گرفتن پایان آن؛
  • روش ساعت شنی بازاریابی؛
  • نگاشت نقاط تماس سفر مشتری؛
  • تعیین اهداف سفر؛
  • مهندسی معکوس ساعت ­شنی بازاریابی ­تان؛
  • درگیر ساختن تیم ­تان در این سفر؛
  • مرور کلیِ مراحل چرخه عمر؛
  • استفاده از محتوا برای هدایت سفرتان؛
  • تجربه ­ی مشتری در 90 روز نخست؛

وادار ساختن مشتری به شروع دوباره­ ی این سفر.

8
درس
26
فایل
62
دقیقه
59000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
خوش آمدید

پیش از آن که با بازاریابی مبتنی بر چرخه عمر شروع کنید

play_arrow
چرخه عمر بازاریابی چیست؟
play_arrow
استراتژی های خود را مقدم بر تاکتیک ها قرار دهید
play_arrow
یک خط شروع برای چرخه عمر تعیین کنید

درک تفکر مبتنی بر چرخه عمر

play_arrow
پایان کار را از آغاز در ذهن داشته باشید
play_arrow
خط سیر به عنوان رفتار
play_arrow
نتایج

روش ساعت شنی بازاریابی

play_arrow
چهارچوب ساعت شنی
play_arrow
به عنوان استراتژی بازاریابی
play_arrow
به عنوان یک کمپین
play_arrow
به عنوان ارائه یک محصول یا خدمت به بازار
play_arrow
به عنوان یک اقدام جدید داخلی

طراحی ساعت شنی چرخه عمر محصولتان

play_arrow
نقشه نقاط تماس سیر تجربه را ترسیم کنید
play_arrow
اهدافی برای سیر تجربه تعیین کنید
play_arrow
ساعت شنی بازاریابی خودتان را مهندسی معکوس کنید
play_arrow
تیم خود را در سیر تجربه درگیر کنید

مراحل و چرخه

play_arrow
مروری بر مراحل چرخه عمر
play_arrow
بازاریابی، فروش و خدمات
play_arrow
از محتوا برای هدایت سیر تجربه خود استفاده کنید

ساختن ساعت شنی چرخه عمر محصول شما

play_arrow
ساعت شنی را پر کنید
play_arrow
تجربه مشتری ۹۰ روز نخست
play_arrow
حفظ انرژی کلید هر حرکتی است
play_arrow
از مشتریان بخواهید تا سیر تجربه را دوباره تکرار کنند
play_arrow
پیوند با مدیریت روابط با مشتریان
play_arrow
از نردبان ۸۰-۲۰ همراه با مشتریان استفاده کنید

نتیجه گیری

play_arrow
گام های بعدی

اساتید دوره

جان جانسچ

جان جانسچ مشاور بازاریابی، سخنران و نویسنده‌ی پرفروش این کتاب‌ها است: داک تپ مارکتینگ: کارآمدترین راهنمایی‌های دنیا برای بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک، فروش داک تپ: مثل یک بازاریاب فکر کن- مثل یک سوپراستار بفروش، محرکِ متعهد: کاری کنید دنیا ارزشش را داشته باشد، و محرک مراجعه: به کسب‌وکارتان یاد دهید تا خودش بازاریابی کند.
جان بنیان‌گذارِ سیستم داک تپ مارکتینگ و شبکه‌ی مشاوره‌ی بازاریابی داک تپ است که به مشاوران بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک در سراسر جهان آموزش می‌دهد و به آن‌ها مدرک اعطا می‌کند. به‌علاوه، او همیشه به مسدولان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط مشاوره می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند برنامه‌های بازاریابی‌شان را تدوین کنند و سیسان‌های بازاریابی سازمان‌یافته‌ای را ایجاد کنند که مسیر را برای رشدِ مداوم هموار می‌کند.
هافینگتون پست جان را یکی از صد نفری می‌داند که حتماً باید در توئیتر فالو شوند، و فوربز بازاریابی داک ثپ را در فهرست 100 سایت برتر کارآفرینی قرار داده است. وبلاگِ او یکی از وبلاگ‌های محبوب فوبز برای بازاریابی و کسب‌وکارهای کوچک است، و Fast Company پادکست او، یکی از 10 بازاریابی برتر در iTunes، را از چیزهایی می‌داند که «حتما باید گوش داد».
او در زمینه بازاریابی با American Express OPEN Forum همکاری می‌کند و یکی از محبوب‌ترین برگزارکنندگان ورک‌شاپ و وبینار برای سازمان‌هایی، مانند امریکن اکسپرس، Intuit، وریزون، اچ‌پی و Citrix است. اقداماتِ عملی جان در کسب‌وکارهای کوچک منبعی برای نشریاتی مانند وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز و CNNMoney است.

دوره های پیشنهادی

person
mail