
اصول بازاریابی در چرخه عمر
بازاریاب های امروزی با خریدارانی طرف هستند که در تمام مواقع اطلاعات و گزینه های بسیار زیادی در اختیار دارند. بازاریابی چرخه ی عمر که وادارتان می سازد تا هر مرحله از سفر مشتری را به دقت بررسی کنید با ایجاد امکان زمینه سازیِ رفتاری که به سودآوری، وفاداری مشتری و خریدهای مجدد وی می انجامد، میتواند کمکتان کند تا در این عرصهی در حال تکامل عملکرد هوشمندانهتری داشته باشید. در این دوره به جان جانسچ، متخصص بازاریابی، بپیوندید که به بررسی مبانی بازاریابی چرخه ی عمر میپردازد. جان چیستیِ بازاریابی چرخه ی عمر و مزایای کاربرد این رویکرد را توضیح میدهد. وی چهارچوب ساعت شنی بازاریابی را به طور دقیق توضیح داده و چگونگیِ یافتن و جذب مشتری، ارائه ی تاثیرگذار خدمات به وی، و بازیابیاش در طول زمان را شرح میدهد. جان همچنین کمکتان میکند تا یک ساعت شنی مشتری برای سازمان تان ساخته و از دورن لنزهای بازاریابی، فروش و ارائه ی خدمات به آن نگاه کنید.
