رازهای فروش برای کسب و کارهای کوچک
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
مقدمه
خوش آمدید
پیش از تماشا چه چیزهایی باید بدانید؟
رویکرد خودتان را خلق کنید
متناسب ساختن رویکرد برای کسب و کارهای کوچک
مبانی فروش کسب و کارهای کوچک
ایجاد نظام فروش سه مرحله ای مختص به خود
مروری بر سه گام
گام نظام مند نخست: جستجو کنید
نمایش: ارائه به یک مشتری جدید
گام نظام مند دوم: ارائه کنید
نمایش: ارائه به یک مشتری
گام نظام مند سوم: عمل کنید
نمایش: عمل تشویق آمیز
به پیگیری کردن ادامه دهید
استفاده از متون ساده برای فروش
درک متن پرسش محور
نمایش: متن در عمل همراه با فروش سه مرحله ای
ساختن یک متن سوالی برای فروش سه مرحله ای
پاسخگویی به مخالفت ها با پرسش ها
نمایش: پاسخگویی به مخالفت ها با پرسش ها
تجربه کردن و اندازه گرفتن
قدرت تکرار
نمایش: دادن و گرفتن بازخورد
سنجش میزان پیشرفت
نتیجه گیری
گام های بعدی
در این ویدان بهترین روش ها برای فروش بیشتر در کسب و کارهای کوچک را فرا می گیرید. وقتی حرف از فروش می شود می بینیم که کسب و کارهای کوچک بیشترین مشکل را دارند و بسیاری از صاحبان این کسب و کارها می گویند من فروشنده نیستم و نمی خواهم فروشنده باشم.
در این ویدان شما با معنی دقیق فروش آشنا می شوید و می آموزید که فروش یک خدمت است.
مدرس این دوره شما را با یک سیستم ساده جهانی آشنا می کند که بیشتر کسب و کارها می توانند از آن استفاده کنند. سیستمی را به شما معرفی می کند که به شما می آموزد چگونه درآمد زائی سریعی داشته باشید؟
اساتید دوره

داو کرنشاو
دیو کرنشاو نویسنده و مربی رهبری است که با Time، Fast Company و USA Today معروف شد.
او استادِ پرورشِ رهبرانِ مولد است. او را در مجلهی Time، USA Today، Fast Company و BBC News دیدهایم. دورههای او در LinkedIn Learning میلیونهای بیننده داشته است. او چهار کتاب نوشته است، از جمله The Myth of Multitasking: How ""Doing It All"" Gets Nothing Done، که به شش زبان ترجمه شده است و یکی از پرفروشترین کتابها در زمینهی مدیریتِ زمان است. دیو، به عنوان یک نویسنده، سخنران و مدرس آنلاین، صدها رهبر از هزاران رهبر کسبوکار در سراسر جهان را متحول ساخته است.
دوره های پیشنهادی



اصول طلایی مشتری یابی بری رسیدن به فروش بالا


چگونه از مشتری سوالات عالی برای فروش بپرسیم؟



بازاریاب ثروتمند - راز 500 میلیون دلاری تی هارو آکر


چگونه اعتمادزایی کنیم؟ اعتماد پایه پیروزی




چگونه یک متن بازاریابی بی نظیر و موثر بنویسیم؟

