پیدا کردن شغل در حوزه بازاریابی

7
درس
20
فایل
56
دقیقه
49000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
بدست آوردن شغل بازاریابی
- مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

بدست آوردن تجارب مرتبط

play_arrow
اهداف شغلی شما چیست
play_arrow
دوره های کارآموزی هم زمان
play_arrow
فعالیت داوطلبانه یا فریلنسری روی پروژه
- مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
گذراندن دوره های آنلاین و گرفتن مدرک
play_arrow
اشتراک گذاری ایده های بازاریابی

یافتن جایگاه مناسب

play_arrow
جستجو بر پایه علایق
play_arrow
بررسی سایت های استخدامی
play_arrow
یافتن شرکت هایی که مایل به کار در آن هستید

ارائه درخواست برای مشاغل

play_arrow
خود را متمایز کنید تا دیده شوید
play_arrow
توسعه سوابق کاری
play_arrow
به روزرسانی وبسایت و شبکه های اجتماعی
play_arrow
اصلاح رزومه
play_arrow
ارائه درخواستی که در ذهن می ماند

مصاحبه موثر

play_arrow
آمادگی برای مصاحبه
play_arrow
مصاحبه
- مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
بعد از مصاحبه

موفقیت در شغل جدید

play_arrow
شصت روز اول
play_arrow
توسعه شغلی مستمر

جمع بندی

play_arrow
گام های بعدی

آن چه برای بدست آوردن شغل در حوزه بازاریابی نیاز دارید بیاموزید. مربی شغلی و مشاور بازاریابی، برایان هانیگمن در هر دو سمت میز مصاحبه نشسته است. در اینجا ترفندها و توصیه هایی برای کمک به استخدام شما ارائه می کند. ببینید چطور باید یک رزومه از تجارب مرتبط بسازید، موقعیت شغلی مناسب را پیدا کنید، از دیگر متقاضیان متمایز شوید، و ارزش های خود را به کارفرمایان منتقل کنید. چه به شبکه های اجتماعی علاقه داشته باشید یا استراتژی برند، آغاز یک مسیر حرفه ای جدید یا تغییر صنعت، این دوره به شما مهارت های مورد نیاز در یافتن شغل بعدی خود در بازاریابی را می آموزد.

عناوینی همچون:

توسعه تجربه و مهارت بازاریابی

جستجوی مشاغل بازاریابی

توسعه یک سابقه کار و رزومه

درخواست برای مشاغل بازاریابی

موفقیت در مصاحبه

موفقیت در شغل جدید

اساتید دوره

برایان هانیگمن

برایان هانیگمن، مدیر عامل شرکت Honigman Media، یک مشاور بازاریابی محتوی است که در فیلادلفیا قرار دارد.

Honigman Media با برندهای معتبر کار می‌کنند تا به آنها کمک کنند تا داستان خود را بازگو کنند و بازاریابی خود را بر روی اهداف و اولویت‌های مناسب متمرکز کنند. برایان با صحبت کردن، آموزش، آموزش صنفی و کارگاه‌ها، ورک شاپ، توسعه استراتژی، و ایجاد محتوا، تخصص خود را در بازاریابی محتوی و رسانه‌های اجتماعی برای برآورده کردن نیازها و انتظارات مشتریان خود، ارائه می‌دهد.

person
mail