پیدا کردن شغل در حوزه بازاریابی
آن چه برای بدست آوردن شغل در حوزه بازاریابی نیاز دارید بیاموزید. مربی شغلی و مشاور بازاریابی، برایان هانیگمن در هر دو سمت میز مصاحبه نشسته است. در اینجا ترفندها و توصیه هایی برای کمک به استخدام شما ارائه می کند. ببینید چطور باید یک رزومه از تجارب مرتبط بسازید، موقعیت شغلی مناسب را پیدا کنید، از دیگر متقاضیان متمایز شوید، و ارزش های خود را به کارفرمایان منتقل کنید. چه به شبکه های اجتماعی علاقه داشته باشید یا استراتژی برند، آغاز یک مسیر حرفه ای جدید یا تغییر صنعت، این دوره به شما مهارت های مورد نیاز در یافتن شغل بعدی خود در بازاریابی را می آموزد.
عناوینی همچون:
توسعه تجربه و مهارت بازاریابی
جستجوی مشاغل بازاریابی
توسعه یک سابقه کار و رزومه
درخواست برای مشاغل بازاریابی
موفقیت در مصاحبه
موفقیت در شغل جدید
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
مقدمه
بدست آوردن شغل بازاریابی
بدست آوردن تجارب مرتبط
اهداف شغلی شما چیست
دوره های کارآموزی هم زمان
فعالیت داوطلبانه یا فریلنسری روی پروژه
گذراندن دوره های آنلاین و گرفتن مدرک
اشتراک گذاری ایده های بازاریابی
یافتن جایگاه مناسب
جستجو بر پایه علایق
بررسی سایت های استخدامی
یافتن شرکت هایی که مایل به کار در آن هستید
ارائه درخواست برای مشاغل
خود را متمایز کنید تا دیده شوید
توسعه سوابق کاری
به روزرسانی وبسایت و شبکه های اجتماعی
اصلاح رزومه
ارائه درخواستی که در ذهن می ماند
مصاحبه موثر
آمادگی برای مصاحبه
مصاحبه
بعد از مصاحبه
موفقیت در شغل جدید
شصت روز اول
توسعه شغلی مستمر
جمع بندی
گام های بعدی
اساتید دوره

برایان هانیگمن
برایان هانیگمن، مدیر عامل شرکت Honigman Media، یک مشاور بازاریابی محتوی است که در فیلادلفیا قرار دارد.
Honigman Media با برندهای معتبر کار میکنند تا به آنها کمک کنند تا داستان خود را بازگو کنند و بازاریابی خود را بر روی اهداف و اولویتهای مناسب متمرکز کنند. برایان با صحبت کردن، آموزش، آموزش صنفی و کارگاهها، ورک شاپ، توسعه استراتژی، و ایجاد محتوا، تخصص خود را در بازاریابی محتوی و رسانههای اجتماعی برای برآورده کردن نیازها و انتظارات مشتریان خود، ارائه میدهد.