صفر تا صد فروش با برایان تریسی

خلاصه دوره

برایان تریسی

 

 

فروش تان را در 12 هفته افزایش دهید

 

صفر تا صد فروش با برایان تریسی

 

ضبط شده توسط برایان تریسی مخصوص آموزش آنلاین و آموزش عمیق مفاهیم (کاملا متفاوت با سمینارهای او)

 

دسترسی نامحدود مادام العمر

 

 

آیا شما باور دارید که در مدت زمان 12 هفته یا کمتر می توانید فروش تان را نسبت به دیگران بیشتر کنید؟

 

مهم نیست شما نمایندگی یک شرکت بزرگ را دارید یا خودتان صاحب یک شرکت کوچک هستید با این برنامه جامع می توانید فروش تان را افزایش چشمگیر دهید

 

اجازه دهید این دوره را به شما معرفی کنم...

 

محتوا دوره در محیط واقعی بازار تست شده است و تمامی نکات توسط بازاریابان و فروشندگان اجرا شده است

 

من در 7 مورد خلاصه ای از نکاتی که قرار است آموزش ببینید را اعلام می کنم:

 

1-قیف فروش: چگونه مشتریان را دسته بندی کنید و به آن ها محصول بفروشید

 

2-اعتماد سازی: چگونه مشتریان شما در کسری از ثانیه به خدمات و محصولات تان اعتماد کنند

 

3-حل مشکل و پاسخ به نیاز مشتری: چگونگی بررسی محصول و خدمات شما و همگام سازی محصولات با نیاز مشتری

 

4-نحوه فروش: بررسی نحوه فروش محصول و خدمات به مشتری

 

5-قیمت محصول: نحوه قیمت گذاری و تخفیف به مشتری و پاسخ به ایرادات مربوط به قیمت

 

6-قطعی کردن فروش: چگونه محصولات و خدمات را به مشتری بفروشیم و فروش خود را قطعی کنیم (نهایی سازی فروش – بستن قرارداد)

 

7- تکرار فروش به مشتریان قدیمی: چگونه مشتریان عاشق محصولات شما شوند و آن ها برای تکرار خرید از شما ترغیب شوند

 

اگر هفته ای تنها دو ساعت برای یادگیری این دروس زمان بگذارید می توانید فروش تان را متحول کنید (نه نیاز به حضور است، نه وقت تلف کردن در ترافیک)

 

 

شما فقط باید هفته ای 4 درصد مهارت یادگیری خود را افزایش دهید تا به نتایج فوق العاده ای دست پیدا کنید

 

 

این دوره چگونه یرگزار می شود و چه نتایجی دارد؟

 

با ثبت نام در دوره فروش برایان تریسی، اشتراک شما در اپلیکیشن ویدان فعال خواهد شد و طبق برنامه درس ها به صورت هفتگی برای شما باز می شود.

 

لازم به ذکر است هنگام ورود فقط با شماره تلفنی که قبلا با آن ثبت نام نموده اید وارد اپلیکیشن شوید و سپس از قسمت دوره های خریداری شده می توانید به دوره ی مورد نظر دسترسی داشته باشید.

 

همزمان با ثبت نام در گروهی عضو می شوید که می توانید سوالات خود را به صورت عمومی یا خصوصی در مدت نود روز مطرح نمایید و پاسخ آن را دریافت نمایید. (یکی از بهترین اساتید حرفه ای فروش سه ماه در کنار شماست تا شخصا به سوالات شما پاسخ دهد!!!)

 

پس از اتمام دوره و قبولی در این آزمون (که تستی است و به زبان فارسی ترجمه شده است)، گواهینامه بین المللی از دانشگاه  SSHE سوئیس برای تان صادر می شود و در عرض یک ماه برای تان ارسال می گردد.

 

نتایجی که در بیش از ده بار تکرار این دوره اثبات گردیده است این است که افرادی که به آموزش های این دوره عمل کرده اند، در عرض کمتر از شش ماه، فروش شان بیش از دوبرابر رشد کرده است! (اینک نوبت شماست که توانایی واقعی خود را به نمایش بگذارید و از رقبای تان پیشی بگیرید)

 

گواهینامه دوره از کجا صادر می شود؟

 

محتوای این دوره مورد تایید دانشگاه SSHE سوئیس است و گواهینامه آن نیز توسط موسسه آموزش عالی سوئیس صادر می شود. شما می توانید با مراجعه به سایت دانشگاه در قسمت پارتنرها لوگوی ویدان را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که اعطای گواهینامه فقط در صورت قبولی در آزمون جامع میسر است. افرادی که در آزمون چهارگزینه ای پایان دوره قبول نشوند می توانند بدون هزینه اضافی در آزمون های بعدی که هر ماه برگزار می شود شرکت نمایند.

 

برایان تریسی کیست؟

 

وی مدتی را به کارگری مشغول بود. نخستین کاری که بر عهده گرفت، شستن ظرف ها در یک هتل کوچک بود. سپس به شستن اتومبیل ها و پس از آن به شستن کف سالن ها مشغول بود. چند سال بعد در کارگاه های چوب بری، کارخانه ها، مزارع و دامداری ها مشغول به کارگری شد. او درخت ها را اره می کرد، چاه ها را حفاری می کرد، گاهی نیز روی ساختمان های چند طبقه به عنوان کارگر ساختمانی کار می کرد؛ و غالبا سعی می کرد در اتاق ها و هتل های ارزان قیمت اقامت داشته باشد.

 

وقتی 20 ساله بود تمام پس انداز خود را برداشت و در یک کشتی باربری نوروژی مشغول به کار شد. در طول سفرهای دریایی خود از اقیانوس اطلس تا بریتانیای کبیر به کار در کشتی مشغول بود. سپس با دوچرخه از فرانسه به اسپانیا و تنگه ی جبل الطارق رفت.

 

آن جا بود که به همراه دو تن از دوستان خود یک اتومبیل لندرور خریدند. و با عبور از صحرای بزرگ آفریقا خود را به ژوهانسبورگ رساندند. برایان حدود دو سال در آن جا کار کرد. سپس به لندن بازگشت و مدتی را نیز در آلمان و انگلستان مشغول به کار شد.

 

وقتی 23 ساله شد به صورت کارگر زراعی زمان برداشت محصول کار می کرد. در انبار روی کاه ها می خوابید با خانواده ی زارع غذا می خورد، و پس از پایان برداشت محصول مجدد بیکار شد.

 

در سال 1968 راهی یک سفر زمینی از لندن به سنگاپور شد. در این مسیر از کشورهایی از جمله ترکیه، ایران، پاکستان، هندوستان و مالزی عبور کرد و سرانجام به سنگاپور رسید. سپس مجددا از طریق مالزی عازم تایلند شد. در آن جا اقامت کرد و به کار مشغول شد. زمانی که دیگر نتوانست برای کارگری کاری پیدا کند، به فروشندگی روی آورد.

 

از دفتری به دفتر دیگر می رفت، و با درصد معینی که از سود فروش کالاها به دست می آورد زندگی را می گذراند. اغلب تمام مدت روز را کار می کرد تا یک فروش را به سرانجام برساند تا با درآمد آن اجاره ی اتاقش را بپردازد و شب جایی برای خوابیدن داشته باشد.

 

برایان تریسی تا مدت ها درگیر فروش اجناس مختلفی بود تا این که یک روز از خود پرسید، چگونه است که دیگران از من موفق تر هستند و چرا من جزو میلیاردرهای موفق نباشم؟!

 

به همین دلیل کاغذ و قلمی برداشت و با جسارت کامل هدفی را روی کاغذ نوشت. ماهیانه هزار دلار از فروش درآمد کسب کنم. کاغذ را تا کرد و آن را جایی قرار داد. جالب اینجاست که هرگز آن کاغذ را پیدا نکرد، اما پس از 30 روز زندگی اش دچار تغییر بزرگی شد.

 

در این فاصله به روشی برای افزایش فروش دست پیدا کرد که باعث شد فروش او تا سه برابر افزایش پیدا کند. او به سراغ فروشندگان موفق رفت و از آن ها پرسید که چگونه کار می کنند. آن ها هم روش کار خود را به او گفتند. او هم به نصیحت های آن ها عمل کرد و فروش خود را افزایش داد.

 

درنهایت آن قدر در کار خود پیشرفت کرد که تبدیل به یک مدیر فروش شد، در کار مدیریت فروش هم از همان استراتژی پیروی کرد. او یاد گرفت کسانی که در کار مدیریت فروش موفق هستند چه کار می کنند و آن وقت خودش نیز همان کارها را انجام داد. ظرف مدت یک سال پس از شروع کارش در زمینه ی فروش تبدیل به یک فروشنده ی طراز اول شد.

 

او به خوبی با اصول فروش آشنا شد و سپس مدیریت را یاد گرفت. و توانست در سن 25 سالگی فروش در سطح گسترده را در یک شرکت بزرگ متشکل از 95 کارمند فروش آغاز کرد. سرانجام در بخش معاملات ملکی مشغول به کار شد. و در یک دوره ی پنج ساله املاکی را به ارزش بالغ بر پنجاه میلیون دلار ساخت. او مسئول وارد کردن اتومبیل های سوزوکی در کانادا بود. آن ها 65 نفر بودند که همگی کارشان را از صفر شروع کرده بودند. و طرف مدت دو سال سود حاصل از فروش این اتومبیل ها به 25 میلیون دلار رسید. پس از آن مدیریت یک شرکت طرح و توسعه ی 265 میلیون دلاری را بر عهده گرفت که توانست آن شرکت را از نو بسازد.

 

برایان تریسی در سال 1981 به ارائه ی مطالب درسی و برگزاری سمینارهایی در کانادا و آمریکا مشغول شد. بعدها این مطالب را به صورت برنامه های آموزشی دیداری و شنیداری در اختیار علاقه مندان قرار داد. در سال 1986 به منطقه ی سن دیه گو واقع در ایالت کالیفرنیا مهاجرت کرد.

 

آموزش فروش توسط اسطوره مدیریت جهان آقای برایان تریسی با ترجمه، ادیت تخصصی و دوبله فارسی بینظیر

 

این دوره یکی از جامع ترین و موثرترین دوره های آموزش فروش در دنیا است که هم اکنون در اختیار فراگیران فارسی زبان قرار گرفته است.

 

تمامی کلاس های این دوره، مخصوص آموزش آنلاین و با استانداردهای آموزش غیرحضوری در استدیو ضبط شده است و کاملا متفاوت با سمینارهای

برایان تریسی است. زیرا هر موضوع را کامل آموزش می دهد و سرسری از آن نمی گذرد.

 

برایان تریسی می گوید این دوره گوشت خالص است و چربی ندارد، یعنی او در این ویدان تنها محتوای ارزشمند و خالص را بیان می کند و حاشیه

پردازی نمی کند.

 

هر یک از 24 درس، یک مهارت حیاتی فروشندگی که با دنیای پرتغییر امروز و بازار سخت این دوران متناسب است، را به طور کامل و با زبانی

ساده و قابل فهم ارایه می کند.

 

کیفیت این دوره فرای انتظار شما می باشد و به تصریح خود برایان تریسی، بهترین دوره آموزشی ایشان پس از 30 سال تجربه است.

 

این دوره سه ماه به طول می انجامد و فراگیران در هر ماه 8 ماژول ویدئویی را پشت سر می گذارند. فراگیران در این سه ماه از پشتیبانی طلایی ویدان

برخوردار می شوند.

 

به طور معمول ترجمه دوره های خارجی به زبان فارسی، کمی از تاثیرشان می کاهد، اما در این مجموعه یکی از بهترین اساتید فروش کشور، سه ماه

شبانه روزی تک تک ترجمه ها را بررسی و ویرایش نموده است تا حتی یک عبارت نامفهوم از دید مخاطب در این دوره وجود نداشته باشد.

 

عمل به آموزه های این ویدان VIP، فروش شما را دو برابر می سازد. این دوره جامع از فصل های زیر تشکیل شده است:

 

1- واقعیت های جدید فروش در قرن 21

 

یکی از سخت ترین کارها برای افراد، تغییر وضعیت خودشونه و دانستن این حقیقت که دنیا تغییر کرده و اونا باید خودشون رو با این تغییر تطبیق بدن؛ حالا حقیقت اینه که این روزها به خاطر شرایط اقتصادی و سیاسی و وجود رقابت شدیدتر، مشتریان نگران مساله ی هزینه ها هستند و در خریدشون مطمئن نیستند، در این شرایط، افرادی موفق می شوند که بتوانند به سرعت خودشون رو تغییر بدن.

 

2- مفهوم نوین پیروزی در فروش

 

این مفهوم خیلی هارو ثروتمند کرده؛ باعث شده از فرش به عرش برسن، نه تنها در فروش، بلکه در کار و زندگی. اسم این روش «مفهوم نوین پیروزی» است. این یکی از جدیدترین مفاهیم کشف شده در موفقیت فردی و حرفه ایه. این درس به این پرسش پاسخ می دهد که چرا بعضی مردم، از بقیه موفق‌ترند؟

 

3- روش برنامه ریزی شخصی در فروش

 

فکر کردن، مهمترین، ارزشمندترین و بهترین هنریه که همه ما انسان ها داریم. افرادی که از کاسب‌های بی‌فکر، درآمد بهتری دارند با زیرکی، دقت و احتیاطِ بیشتری فکر می کنند. هرچقدر شما دقت بیشتری در فکر کردن داشته باشین، اهدافتون بهتر محقق میشه و به هرکاری که وارد بشین موفق خواهید بود؛ مخصوصاً فروش.  در این درس روش منحصر به فرد برنامه ریزی شخصی برای فروش را فرا خواهید گرفت که تاثیر زیادی روی فروش تان خواهد گذاشت.

 

4- روانشناسی فروش

 

هشتاد درصدِ درآمد یک صنف، مال 20درصد از برترین فروشندگان همون صنفه. اگر می خواهید جزو 20 درصدِ برتر در صنف خودتان باشید باید یک روانشناس باشید. در این درس اصول روانشناسی فروش را به شما آموزش می دهم.

 

5- قدرت مشتری یابی

 

در این ویدان، مهمترین ایده‌های جذب مشتری بالقوه و روش های به کار بستنشون در فروش رو یاد میگیرید تا درآمد رو سریعتر از گذشته افزایش بدین. این ترفند، 30 ساله که برای خودم جواب داده و متوجه شدم با جلب مشتری بالقوه ی بیشتر میشه درآمد رو دوبرابر یا سه‌برابر کرد. یادتون نره که گفتم راز فروش بیشتر، «صرف زمان بیشتر برای یافتن مشتری بالقوه ی بهتره» و تنها سوال اینه که چطور انجامش بدیم؟    

 

6-رویکرد فروش رابطه ای

 

فروش در سال های اخیر، تغییرات چشمگیری داشته. از فرایندی سریع و عمومی، به فرایندی کُند و شخص‌محور تبدیل شده.  امروز همه‌چیز به آدم ها بستگی داره. همون زنان و مردان خاص که شما با توجه به صحبت هاشون تصمیم میگیرین. پس قلب فروشِ امروز به کیفیت برخورد فروشنده و رابطه با مشتری بستگی داره. در این درس رازهای فروش رابطه ای را به طور کامل یاد می گیرید.

 

7- فروش مشاوره ای

 

این ویدان درمورد یکی از بهترین اکتشافات مهم در فروش حرفه‌ایه. یکی از عواملی که باعث میشه بعضیا، خیلی بیشتر از بقیه درآمد داشته باشن.

 

8- کشف روش خرید مشتریان

 

این ویدان در مورد این است که چطور مشتری خرید می کنه؟ جالبه که در یادگیری علم اقتصاد کاربردی، علاوه بر «فرایند فروش»، «فرایند خرید» هم مهم است. فقط زمانیکه چرخ دنده‌های خرید و فروش بهم جفت بشن، معامله صورت میگیره. پس باید بدونین خریدار چطور فکر میکنه.

 

9- ساختن ارتباطات موثر با مشتریان

 

برقراری ارتباط صمیمی با مشتری یکی از مهمترین عوامل در موفقیت و ماندگاری شغل شماست. اینو میدونیم که فروشنده های برتر و موفق نسبت به فروشنده‌های معمولی، در برقراری ارتباط عمیق با همه‌ی مشتری ها تخصص بیشتری دارن. دراصل فروشنده‌ی معمولی زیاد به این موضوع اهمیت نمیده. این را هم می دونیم که مردم صددرصد احساساتی‌ان. احساسی تصمیم میگیرن؛ ولی بعد، توجیه منطقی براش میارن.  احساس مشتری از شخصیت شما، بیش از هر چیز دیگه‌ای روی تصمیماتش تأثیر میذاره. احساسات همه چیزن. روابط همه چیزن.   

 

10-  راه های جدید موفقیت در فروش

 

امروزه همه در مورد راه رسیدن به موفقیت صحبت می کنن. آیا می دانید مهمترین واژه‌ در موفقیت تمام بخش های زندگی و کار چیست؟ چیزی نیست جز "پرسیدن".

پرسیدن درست، محترمانه و دوستانه باعث میشه، بیش از اونکه فکرشو بکنین درهای موفقیت بروی شما باز بشن.

 

11-  روش های شناسایی دقیق نیازهای مشتری

 

در سال های اخیر شرکت ها، گفتگو‌ی صدها هزار مشتری شون رو ضبط میکنن تا با بررسی ویدیوها، بفهمن چرا بعضی از فروشنده‌ها از بقیه موفقترن. چرا بعضی نمایندگان فروش یا شرکت ها، فروش بیشتری دارن؟ چیزی که فهمیدن را در این درس بهش می پردازیم.

 

12-  ویژگی های فروشندگان نخبه

 

در این ویدان، ویژگی ها و طرز فکر فروشنده های برتر رو یاد می گیرین. چون من به این نتیجه رسیدم که وقتی مثل افراد برتر فکر کنین، مثل اونا عمل خواهید کرد. وقتی مثل اونا عمل کنین، خیلی زود به نتیجه ای می رسین که اونا رسیدن.

 

13-  چگونه به افراد مختلف بفروشیم؟

 

در این ویدان در مورد تفاوت فروش به افراد متفاوت صحبت می کنیم. هر مشتری متفاوته و خصوصیات خاصی داره. همونطور که خود شما با بقیه‌ی مردم فرق دارین.  

فروشنده‌های برتر، شخصیت و سبک برخوردشون رو تنظیم میکنن تا از نظر شخصیتی با مشتری‌های احتمالی مختلف هماهنگی پیدا کنن. هرکسی با شخصیت مشابه خودش اُخت میشه. ولی وقتی بتونین با آدم هایی که مثل شما نیستن رفیق بشین، به طرز قابل توجهی فروش و درآمدتون رو افزایش میدین. 

 

14-  تاثیرگذاری روی رفتار مشتری

 

این ویدان در مورد تأثیرگذاری بر رفتار مشتریه. فکر کنید ببینید از این تکنیک ها چگونه استفاده کنین تا رفتار روزمره‌ی خودتونو عوض کنین.

این پرسش که چرا مردم میخرن یا از خرید خودداری میکنن، پرسش بزرگی برای من و شماست.  چرا بعضیا سریع میخرن. بعضیا هم کلی لفت میدن و آخرشم نمیخرن. دلیلش چیه؟

 

15-  ایجاد اعتماد و اعتبار در ذهن مشتری

 

حقیقت اینه که شما برای گرفتن قرار ملاقات اول به اعتبار نیاز دارید و برای شروع بحث فروش باید اعتبار داشته باشید. اما برای فروش باید اعتبار زیادتری داشته باشین. امروزه مشتریان توسط تبلیغات و پیام های فروش مختلف، از طریق رادیو و تلویزیون و اینترنت و روزنامه و بیلبورد و...  هر روز و هر هفته بمباران می شن. انگار که توسط دسته ای زنبور مورد حمله قرار گرفته باشن. اونا با فروشنده یا شرکت هایی محاصره شدن که سعی می کنن محصولاتشونو با هر کیفیت و قیمتی به اونا بفروشن. در این ویدان یاد می گیرید تا در ذهن مشتری برای خود اعابار ایجاد کنید.

 

16- ارائه سخنرانی های متقاعدکننده و پرزنت موثر محصولات

 

وقتی مشتری بالقوه، کسی که می تونه و می خواد که در مدت زمانی منطقی خرید کنه رو پیدا کردید و به اندازه کافی آرامش و اعتماد و اعتبار ایجاد کردید و نیازها و خواسته هاش رو شناسایی کردید تا شما و مشتری خیلی به وضوح بدونید محصول و خدمات چطور می تونه مفید باشه، اونوقت قدم بعدی دادن ارائه ای متقاعد کننده است. ارائه بازی درونی فروش نامیده میشه و اینجاست که فروش انجام میشه. نکاتی در این ویدان گفته میشه که روش معرفی محصول و خدمات تان را متحول می کنه.

 

17-  فروش به روش ارزش زایی

 

در این ویدان درباره ارزش افزایی صحبت میکنیم. در تحقیقی که هاروارد طی سالها انجام داد، مشخص شد که کیفیت درک شده محصول یا خدمات مهم ترین مشخص کننده سودآوری هر شرکتیه.

 

18-  چگونه بر مسائل غیرقیمتی مشتری غلبه کنیم

 

در این ویدان می خوام درباره فروش بر مبنای مسائلی غیر از قیمت صحبت کنم. چند سال پیش من متوجه شدم افرادی حرفه ای هستن که به شرکت هایی که محصولات گرون قیمت می فروشن کمک می کنن که چطور در برابر رقبا فروش داشته باشن. همچنین فهمیدم فروشنده های برتر محصولات و خدمات گرون قیمت زیادی رو در تمام طول روز می فروشن.  پس الان می خوام روی ایده های فروش بر مبنای مسائلی غیرقیمتی تمرکز کنم.

 

19-  غلبه بر ایرادات و مقاومت قیمتی مشتری

 

در این ویدان درباره غلبه بر مقاومت قیمتی صحبت می کنیم، یکی از مهم ترین مهارت هایی که برای موفقیت در فروش هر چیزی و در هر زمانی باید داشته باشید. به خاطر اینکه مردم در تمام طول روز با پیام های فروش یه جورایی بمب باران میشن، هر کسی که باهاش صحبت کنید می ترسه که بهش محصول اشتباه، به قیمتی بیش از حد و بی استفاده بفروشید و بعد هم نتونه تعمیر یا سرویسش کنه.

 

20-  هنر مذاکره در فروش

 

در این ویدان می خوایم درباره مذاکره ی فروش صحبت کنیم. توانایی شما در خوب مذاکره کردن هم در فروش و هم در زندگی شخصی برای گرفتن بهترین قیمت ها و شرایط پرداخت که در دسترس شما هستن بسیار ضروریه. از لباس خریدن، خرید ماشین، خرید خونه، تا گرفتن یه کار پردرآمد و البته داشتن فروشی که بیشترین بازده رو به شرکت شما برسونه.

 

21-  روش های قطعی کردن فروش

 

در این ویدان به نهایی کردن فروش می پردازیم. این واقعا موضوع مهمیه و وقتی که فروشنده جوانی بودم، یادگیری اینکه چطور انجامش بدم زندگی من رو به کل تغییر داد. قبلا وقتی به اواخر مکالمه فروش می رسیدم، خیلی مضطرب می شدم، عصبی می شدم، عرق می کردم و قلبم تندتر میزد، ولی بعد یاد گرفتم به طور حرفه ای فروشمو نهایی کنم و درآمدم ظرف دو سال 10 برابر شد.

 

22-  ارائه خدمات عالی به مشتری

 

تو این ویدان می خوایم درباره فراهم کردن خدمات مشتریان عالی که واقعا کلید درآمد بالا در کار فروشه صحبت کنیم. یکی از نقل قول های مورد علاقه من اینه "اگه نرخ تغییر در خارج از شرکت از نرخ تغییر در داخل پیشی بگیره، پایان نزدیکه" اینو جک ولش گفته. این واقعا حقیقت داره، چون همه چیز اونقدر سریع اتفاق میوفته که حالا خدمات مشتریان به عنوان مهم ترین عامل در تکرار در فروش مجدد به حساب میاد.

 

23-  فروش مجدد و استفاده از قدرت ارجاع

 

تو این ویدان می خوایم درباره فروش مجدد و معرفی شدن در کسب و کار صحبت کنیم. فروش مستقیم به یک مشتری سازمانی بیشتر از 400 دلار از نظر زمان، سفر، تبلیغات، به دست آوردن مشتری و ... هزینه در بر داره. به دست آوردن مشتری با این قیمت می تونه یه شرکت رو ورشکسته کنه، مگر اینکه اون مشتری دوباره و دوباره خرید کنه ...

 

24- تکنیک های مدیریت زمان برای فروشندگان نخبه

 

موضوع این ویدان مدیریت زمان برای فروشندگان است. بعد از اینکه همه مهارت های ممکنه برای فروش رو یاد گرفتید، نحوه استفاده از زمان می تونه عامل مهمی باشه که تعیین می کنه چقدر پول درمیارید و چه زندگی ای خواهید داشت.

 

 

نظرات افرادی که در دوره فروش برایان تریسی شرکت کرده اند:

 

آقای محسن برخورداری

 

بهترین سرمایه گذاری بود که در تمام عمرم انجام دادم. این برنامه فروش من را یک مرحله به جلو برد و کاری کرد که فروشم در عرض شش ماه دو برابر شود و حالا خودم دارم در شهرم فروشندگی تدریس می کنم.

 

آقای ایمان زنگنه

 

بهترین اطلاعاتی که می توانید از برایان تریسی دریافت کنید و در فروش محصولات تان از آن استفاده کنید. هر هفته درس ها و ایده های جدید به شما می دهد. من از دیدن و شنیدن این ویدان لذت می برم. ارزش خرید داره و به شما پیشنهاد می کنم. البته فکر می کنم ارزشش از قیمتی که ویدان گذاشته خیلی بیشتر است چون من در عرض یک هفته با افزایش فروشم، هزینه این دوره را در آوردم.

 

آقای فرزاد ایمانی

 

از زمانی که این برنامه را اجرا می کنم یک ماهی میگذره و من بیشترین درآمدم را در ۱۴ سال گذشته داشته ام. شنونده خوبی برای مشتریانم شده ام و می توانم ارتباط بهتری با مشتریانم برقرار کنم. اگر شما می خواهید در دوره ای شرکت کنید این دوره سرمایه گذاری روی خودتان است و حتما شرکت کنید.

 

آقای سید حسن مرتضوی

 

این دوره هم برای افراد مبتدی مناسب است که میخواهند کسب وکارشان را شروع کنند هم برای افرادی مناسب است که کسب و کاری دارند و میخواهند آن را توسعه دهند. من یک نماینده تازه کار بیمه بودم که این دوره را خریدم (دو ماه از شروع کارم می گذشت). پس از این دوره فروشم از کسی که سه سال بود که کار فروش بیمه را انجام می داد بالا زد.

 

آقای امید شکوری

 

من بیست سال است که به صورت حرفه ای فروشنده هستم اما در این دوره حقایقی از فروش را از برایان تریسی یاد گرفتم که در هیچ دوره دیگری نمی توانستم آن را یاد بگیرم. برایان تریسی کاری کرد که اطلاعات فروشم را به واقعیت های فروش تغییر دهم و آن ها را اجرایی کنم. من پیشنهاد می کنم که از دوره ها یادداشت برداری کنید و هر روز ویدئو ها را ببینید.

 

خانم میترا کریم زاده

 

برایان تریسی با درس های فروش کاری کرده است افرادی که خیلی از مطالعه کردن و گذراندن دوره های آموزشی خوششان نمی آید بتوانند به زبان ساده و خیلی راحت آن ها را فرا بگیرند و برایشان جذاب باشد. برایان استاد تمام عیار فروش است که پیچیده ترین مطالب را به ساده ترین شکل ارایه می کند. این دوره برای من خیلی کاربردی بود. از ویدان تشکر می کنم برای ترجمه خوب شان.

 

آقای امیر محمد بهرامی

 

من سال هاست کتاب های برایان تریسی را میخوانم و همیشه فکر می کردم موضوعاتی که برایان تریسی مطرح می کند به درد فضای ایران نمی خورد ولی از وقتی که در این دوره شرکت کردم نظرم به کل عوض شد و فروشم افزایش پیدا کرد و حتی برای کارمندانم این دوره را خریداری کرده ام

 

خانم زهرا ایوبی

 

من بارها در سمینارهای برایان تریسی شرکت کرده بودم ولی زمانی که این دوره را شرکت کردم نظرم درباره برایان تغییر کرد چرا که اصلا شبیه سمینارهایش نیست و کاملا درس ها و موضوعات را به جزییات بیان می کند و مثل این است که سر درس بهترین استاد دنیا نشسته اید.

 

آقای مجید صابری

 

پیشنهاد می کنم هر کسی که فروشنده است و یا علاقه به فروشندگی دارد این دوره جامع را به دقت ببینید. این دوره تفکرات من نسبت به فروشندگی را متحول کرد. این دوره را شرکت کردم و تا الان بیست و سه نفر از کارمندانم را در این دوره ثبت نام کرده ام.

 

 

 

 

 

سوالات متداول:

 

این دوره مناسب چه افرادی است؟

 

این ویدان به افرادی پیشنهاد می شود که اهداف بزرگ در زندگی دارند و می خواهند با بهبود دانش خود، فروش خود را رشد دهند. در این دوره حتی مدیران بزرگ فروش کشور و اساتید و مشاوران هم شرکت نموده اند و از سطح محتوای دوره بسیار راضی بوده اند.

برایان تریسی با زبان بسیار بسیار ساده مفاهیم جدید و پیچیده علمی را به شما ارایه می کند. تمام دروس کاملا کاربردی است و شما می توانید نکات هر درس را در همان روز به کار بگیرید و شاهد نتایج آن باشید.

 

آیا محدودیتی برای دریافت و دانلود فایل های آموزشی در نظر گرفته شده است؟

 

به هیچ وجه؛ برای اینکه شما بتوانید در اکثر موقعیت ها از این آموزش ها استفاده کنید، هیچ محدودیتی برای دانلود فایل ها در اپلیکیشن در نظر گرفته نشده است و پس از اتمام دوره به صورت مادام العمر می توانید از طریق اپلیکیشن ویدان به فایل ها دسترسی داشته باشید.

 

اگر سؤالی داشتم چه کنم؟

 

مهم ترین مزیت رقابتی ما در این دوره، پشتیبان علمی آن است. در این دوره به راحتی و پس از هر جلسه می توانید سؤالات خودتان را بپرسید و پاسخ آن را مستقیما از پشتیبان دوره دریافت کنید. در اکثر دوره های غیرحضوری همه اعلام می کنند که هیچ پشتیبانی علمی و پرسش و پاسخی ندارند. پس شما با حضور در این دوره سه ماه دسترسی به پشتیبانی دارید که هزینه هر ساعت مشاوره اش پانصدهزار تومان است.

 

آیا ارائۀ جلسات زمان خاصی دارند؟

 

خوشبختانه خیر! شما حتی اگر در اولین ساعات ارائه فایل ها نتوانید آن ها را دریافت کنید آن ها تا آخر دوره (و حتی پس از آن) برایتان قابل دانلود می باشند.

 

 

قیمت این دوره در آمریکا 997  دلار است ولی قیمت این دوره با دوبله فارسی و گواهینامه بین المللی برای اعضای ویدان فقط  990 هزار تومان است

 


درس 1

تمرین درس

  • 00:58
  • Text reading

درس 2

تمرین درس

  • 00:58
  • Text reading

درس 3

تمرین درس

  • 00:58
  • Text reading

درس 4

روانشناسی فروش

  • 00:58
  • Text reading

تمرین درس

  • 00:58
  • Text reading

درس 5

قدرت مشتری یابی

  • 00:58
  • Text reading

تمرین درس

  • 00:58
  • Text reading

درس 6

تمرین درس

  • 00:58
  • Text reading

درس 7

فروش مشاوره ای

  • 00:58
  • Text reading

تمرین درس

  • 00:58
  • Text reading

درس 8

تمرین درس

  • 00:58
  • Text reading

درس 9

تمرین درس

  • 00:58
  • Text reading

درس 10

تمرین درس

  • 00:58
  • Text reading

درس 11

تمرین درس

  • 00:58
  • Text reading

درس 12

تمرین درس

  • 00:58
  • Text reading

درس 13

تمرین درس

  • 00:58
  • Text reading

درس 14

تمرین درس

  • 00:58
  • Text reading

درس 15

تمرین درس

  • 00:58
  • Text reading

درس 16

تمرین درس

  • 00:58
  • Text reading

درس 17

تمرین درس

  • 00:58
  • Text reading

درس 18

تمرین درس

  • 00:58
  • Text reading

درس 19

تمرین درس

  • 00:58
  • Text reading

درس 20

تمرین درس

  • 00:58
  • Text reading

درس 21

تمرین درس

  • 00:58
  • Text reading

درس 22

تمرین درس

  • 00:58
  • Text reading

درس 23

تمرین درس

  • 00:58
  • Text reading

درس 24

تمرین درس

  • 00:58
  • Text reading