دوره تسلط بر فروش
چگونه فروش خود را حداقل دو برابر کنید!
اصول برنامهریزی، مذاکره و قطعی کردن سفارش
چرا بعضی فروشندگان سریعتر و سادهتر پول به دست میآورند و بیشتر میفروشند؟ چرا موفقیت بیشتری کسب میکنند، سودهای مادی بیشتری مثل اتومبیل، خانه و لباسهای زیبا به دست میآورند و رضایت بیشتری از شغل خود دارند، درحالیکه اکثر فروشندگان موفق نیستند و عملکرد ضعیفی دارند؟
با توجه به این اختلاف باورنکردنی در فروش و درآمد، هدف هر فروشنده در هر حوزه باید این باشد که به جرگه 20درصد افراد برتر صنعت خود بپیوندد.
20 درصد برتر همیشه خوب میفروشند، زندگی بهتری دارند و شرایط بازار هیچ تاثیری در کارشان ندارد. آنها همیشه کار دارند، همه به دنبال استخدامشان هستند و از کارشان بیشترین لذت را میبرند.
دکتر محمدمهدی ربانی در این دوره جدیدترین روشهای فروش را به شما ارائه میکند. البته تمام مسائل فروش را نمیتوان در یک دوره گنجانید و شاید ماهها و یا سالها طول بکشد تا شما بتوانید کلیهی مسائل فروش را یاد بگیرید ولی حیاتیترین اسرار فروش در این دوره در اختیار شما قرار خواهد گرفت و آن 20 درصدی که منجر به 80 درصد نتیجه میشود، در این ویدان موردبحث و بررسی قرار میگیرد.
ایشان سعی دارد تمامی اصولی که در سالهای اخیر بهکاربرده تا فروش خود را افزایش دهد و از یک فروشندهی نوپا و یک ویزیتور به کسی تبدیل شود که سالیانه صدها هزار کتاب و مجله و محصولات دیگر را میفروشد را با شما در میان بگذارد.
اگر میخواهید این دوره اثرگذار باشد باید با دوره پیش بروید و خود را موظف به انجام تمرینات آن کنید. مطالب و محتوا و تمرینات و ابزاری که خدمت شما ارائه میگردد شاید حجمشان زیاد باشد ولی وقتی شما تصمیم میگیرید که کاری را انجام دهید باید بهترین باشید و برای بهترین بودن باید هرروز تمرینات را انجام داده و باکلاس همگام به جلو حرکت کنید.
محمدمهدی ربانی میگوید: اگر بخواهم واقعیت را به شما بگویم مهمترین مهارت من مهارت در فروش است؛ چیزی که توانسته به من در کسبوکار و زندگی کمک بکند، مهارت فروشندگیست و اگر بخواهم فقط یک مهارت به فرزند خود آموزش بدهم، آن مهارت فروش خواهد بود!
مهارت فروش نهتنها در کسبوکار کاربردی است بلکه در زندگی فرد نیز به کمک او خواهد آمد. انسانی که میخواهد در زندگی ایدهی خود را به دیگران عرضه کند باید فروشندگی بلد باشد. کسی که میخواهد با فرزند خود صحبت کند و ایدهی خود را به او بقبولاند باید فروشندگی بلد باشد. کسی که میخواهد ازدواج بکند باید فروشندگی بلد باشد. کسی که میخواهد رأی مردم را به دست آورد باید فروشندگی بلد باشد.
فروشندگی یکی از مهارتهایی است که اگر داشته باشید میتوانید زندگی خود را متحول کرده و به اهداف خود دست پیدا کنید.
این دوره در 30 درس مهم به شما عرضه میگردد که برخی از عناوین سرفصلهای آن ذکرشدهاند:
بهترین فروشنده، رفتار فروشندگان برتر، واقعیتهای جدید فروش، برنامهریزی فروش، روانشناسی فروش، فرآیند فروش، روشهای مشترییابی، تعیین صلاحیت مشتری، مدیریت ارتباطات، فروش مشاورهای، گفتگو در فروش، اصول مذاکره در فروش، روش معرفی محصول، جلسات موثر برای فروش و ...
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
درس اول : بهترین فروشنده
بخش اول
بخش دوم
بخش سوم
بخش چهارم
تعهد نامه درس اول
تمرین درس اول
درس دوم : رفتار فروشندگان برتر
بخش اول
بخش دوم
جزوه درس اول و دوم
تمرین درس دوم
زبان بدن هویت شما را شکل میدهد(امی کادی)
درس سوم : واقعیت های جدید فروش
بخش اول
درس چهارم : برنامه ریزی فروش
بخش اول
درس پنجم : روانشناسی فروش
بخش اول
درس ششم : فرایند فروش
بخش اول
بخش دوم
درس هفتم : روش های مشتری یابی
بخش اول
درس هشتم : تعیین صلاحیت مشتری
بخش اول
درس نهم : مدیریت ارتباطات
بخش اول
درس دهم : فروش مشاوره ای
بخش اول
جزوه درس
درس یازدهم : گفتگو در فروش
بخش اول
درس دوازدهم : اصول مذاکره در فروش
بخش اول
بازی های ذهن جونا برگر
درس سیزدهم: روش معرفی محصول
بخش اول
درس چهاردهم :جلسات موثر برای فروش
قسمت اول از درس چهاردهم
جزوه
قسمت دوم از درس چهاردهم
درس پانزدهم : درک نیاز مشتری
بخش اول
جزوه درس پانزدهم
درس شانزدهم : ویژگی های فروشنده های موفق
بخش اول
جزوه درس 16
درس هفدهم :فروش تلفنی
بخش اول
جزوه درس هفدهم
درس هجدهم : نگارش پیام , نامه ایمیل
بخش اول
فایل پروپوزال
درس نوزدهم : تهیه پرزنتیشن فروش
بخش اول
فایل پرزنتیشن فروش
نمونه پرزنتیشن
درس بیستم:فروش به افراد مختلف
بخش اول
جزوه درس بیستم
درس بیست و یکم :قدرت متقاعد سازی و تاثیر بر دیگران
بخش اول
بخش دوم
بخش سوم
بخش چهارم
بخش پنجم
بخش ششم
بخش هفتم
بخش هشتم
بخش نهم
جزوه درس بیست و یکم
درس بیست و دوم: فن بیان
بخش اول
بخش دوم
بخش سوم
درس بیست و سوم : storytelling
فیلم درس
درس بیست و چهارم:Personal branding
بخش اول
بخش دوم
درس بیست و پنجم:فروش b2b
بخش اول
درس بیست و ششم:پاسخ به اعتراضات مشتری
فیلم درس
درس بیست و هفتم :قطعی کردن فروش
فیلم درس
درس بیست و هشتم:فروش بیشتر به مشتری
فیلم درس
درس بیست و نهم : ابزارهای فروش
فیلم درس
ابزار های فروش
درس سی ام : تسلط بر فروش
بخش اول
بخش دوم
نردبان تسلط بر فروش حرفه ای
درس سی و یکم : فروش به وسیله شبکه های اجتماعی
مقدمه
شما چگونه خرید می کنید؟
بازاریابی درونگرا یا Inbound marketing
فروش مدرن
موفقیت در فروش اجتماعی (1)
موفقیت در فروش اجتماعی (2)
موفقیت در فروش اجتماعی (3)
موفقیت در فروش اجتماعی (4)
تمرین عملی
اسلایدهای درس
درس سی و دوم : روشهای جدید مشترییابی
مقدمه
مشتری یابی چیست
فرآیند مشتری یابی
ارجاع
شبکه سازی
برگزاری سمینار
شرکت در نمایشگاه
تولید محتوا
رسانه های اجتماعی
تماس سرد
تبلیغات
بخش اول
بخش دوم
درس سی و سوم : فروش اجتماعی
مقدمه
مشترییابی
طراحی برای مشترییابی
ساخت رابطه با مشتریان بالقوه
برقراری گفتمان فروش
وسوسه فروش
ترکیب آنلاین و آفلاین
پیگیری
خلق تجربه خرید عالی
فروش مجدد
نظرخواهی
مشتری مدافع
اسلایدهای دوره
اساتید دوره

محمد مهدی ربانی
او هشت سال پیش وقتی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه اصفهان بود، با سه تن از دوستانش یک پارکینگ در خیابان استاد مطهری اجاره می کنند و با سرمایه صفر مجله پنجره خلاقیت را تاسیس می کنند. او هم اکنون مدیرمسئول مجله است. این مجله هم اکنون یکی از موفق ترین رسانه ها در زمینه کارآفرینی در کشور است. این مجله یکی از اهدافی بوده که مدرس این دوره با استفاده از همین استراتژی ها در جوانی به آن دست یافته است. دکتر ربانی همچنین مدیرمسئول انتشارات نگاه نوین (مالک برند ثروتمندان خودساخته) است که کتاب های منتشر شده توسط این انتشارات جزو پرفروش ترین کتاب های ایران هستند. حتما با کتاب اثر مرکب دارن هاردی آشنا هستید که اولین بار انتشارات ثروتمندان خودساخته آن را به مردم ایران معرفی کرد. محمد مهدی ربانی با اینکه علاقه زیادی به تدریس دارد و مدرس دانشگاه است، عقیده دارد که امروزه به افرادی نیز نیاز داریم که هم دانشگاهی باشند و هم در کف بازار، تجارت کنند تا دانش کاربردی را بتوانند به دیگران آموزش دهند. به همین دلیل او از 18 سالگی به کار ویزیتوری کتاب و دارو در داروخانه ها مشغول شد و هم اینک موسس داروسازی دیموند، یکی از نوآورترین داروسازی های کشور است. شرکت تینو که در زمینه اختصاصی استارتاپ ها مشغول به کار است، یکی دیگر از فعالیت های اجرایی اوست. به اندام دکتر کرمانی، سالم باش و ... استارتاپ هایی هستند که دکتر ربانی مستقیما در به وجودآمدن شان نقش داشته است. دکتر ربانی قبل از 30 سالگی، ده ها برنامه زنده تلویزیونی داشته و خدمت گذار عموم مردم ایران بوده است. ده ها مقاله و کتاب به صورت مکتوب به مخاطب خود ارایه داده است و ماموریت خود را کمک به دیگران برای رسین به اهداف خود می داند. او به صورت مستقیم در دانشگاه های داخلی و خارجی از جمله زوریخ و مادرید درس خوانده است و هم اکنون استاد ارشد آکادمی صادرات آلمان واقع در اشتوتگارت وابسته به دانشگاه اشتاین بایس است. او نماینده انحصاری موسسه آموزش عال سوئیس SSHE در ایران است. دکتر ربانی سالها بدون واسطه از اساتیدی مانند جک کنفیلد، برایان تریسی، جان دمارتینی، مک دونالد و ... تعلیم دیده است و جایزه های متعددی از آن ها دریافت نموده است.
دوره های پیشنهادی


بازاریاب ثروتمند - راز 500 میلیون دلاری تی هارو آکر


چگونه یک متن بازاریابی بی نظیر و موثر بنویسیم؟

چگونه اعتمادزایی کنیم؟ اعتماد پایه پیروزی





چگونه از مشتری سوالات عالی برای فروش بپرسیم؟


اصول طلایی مشتری یابی بری رسیدن به فروش بالا



