نکات طلایی برای مدیران
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
نکات طلایی مدیران
یک مدیر سطح پایین هستید یا یک رهبر عالی برای شرکت تان هستید؟
چگونه رئيس تان را مديريت كنيد؟
چگونه در ساختار سازمانی ارتباط خوبی با کارمندان با هر سنی داشته باشیم؟
مدیریت نسل های مختلف در سازمان چگونه باشد؟
تا حالا شده کارمندان تان از فشار کاری زیاد شکایت کنند؟
چگونه در شرکت به درخواست ها آره یا نه بگوییم؟
آيا كارمندان تان رفتار نادرستي دارند؟
چگونه نظرات خودتان را با كارمندان تان درميان بگذاريد؟
چهار قدم اصلی پرورش استعداد دورنی
سه اشتباه مدیران در استخدام کردن کارمندان
پنج راه برای شبکه سازی و ارتباط بین افراد در سازمان تان را بیاموزید
سه تکنیک موثر در درک سیاست های سازمانی
چهار راه ارتقا استعداد در سازمان
چگونه کارمندان با پتانسیل های بالا را در شرکت حفظ کنیم؟
چگونه از کارآیی ضعیف کارمندان جلوگیری کنیم؟
چگونه مدیر خوبی برای کارمندان مان باشیم؟
چگونه در مقابل خطاهای خود معذرت خواهی کنیم؟
چگونه اشتباهات مان را درست کنیم؟
چگونه اولین تاثیر خوبی در برخورد با دیگران داشته باشیم؟
چگونه از طریق زبان بدن به ذهن دیگران نفوذ کنیم؟
چگونه يك عامل تغيير در سازمان مان باشيم و نوآوري ايجاد كنيم؟
پنج هدف اصلی برای نوآوری در سازمان مان چیست؟
شش تکنیک که شما میتوانید در شرکت تان ترفیع بگیرید؟
چرا برخی ها افزایش حقوق را حق خود می دانند؟
دکتر تد یکی از معروف ترین سخنران و نویسنده در زمینه رهبری و استراتژی های سازمانی است.ایشان ده سال سابقه تدریس رهبری سازمانی در دانشگاه های مختلف دنیا را داشته اند و کتاب های ایشان به چند زبان مختلف دنیا ترجمه شده است و همچنین ایشان نویسنده مجله فوربس و تایم هستند و به عنوان 100 سخنران تاثیر گذار در زمینه رهبری سازمانی معرفی شده اند.
از برنامه هایی که دکتر تد داشته سخنرانانی در سایت تد هست که ویدئوهای او میلیون ها بازدید در سایت های تد و لیندا داشته است.
اساتید دوره

دکتر تاد دوت
دکتر تاد دوت یکی از پربینندهترین شخصیتهای رهبری جهان است.
او یک متخصص اصالت، نویسنده و مربی پرفروش در LinkedIn Learning، سخنران در TEDx و جزء صد سخنران رهبری برتر دنیا در مجله Inc. است. او یک متخصص رهبری افکار است که تمرکز اصلیاش بر روی اصالت، جنبههای مختلف روابط و رفتارهای رهبریای است که موجب موفقیت در سر کار میشوند. برداشت خاص او از رهبری، موجب شده است جملات او در مجلات نیویورک تایمز، Businessweek، فوربس، تایم و صدها رسانه دیگر منتشر شود. پس از آن که کارش را با Andersen Consulting و Ernst & Young آغاز کرد، دکترای مدیریت و رفتارهای سازمانیاش را از دانشگاه A&M تگزاس دریافت کرد و به شغلش به عنوان یک استاد و محقق ادامه داد. تاد بیش از هزار سخنرانی داشته است و مجموعهای آموزشی ساخته است که توسط بیش از 20 میلیون متخصص در سراسر جهان استفاده میشود. مشتریان اخیر او عبارتند از Microsoft و ExxonMobil و Pepsi و Boeing و General Electric و Caterpillar و صدها شرکت دیگر.