فروش به وسیله بازینمایی یا همان گیمیفیکیشن
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
مقدمه
خوش آمدید
چرا بازی وارسازی؟
بازی وارسازی برای فروش چیست؟
چه موقع از بازی وارسازی در فروش استفاده کنیم؟
با بازی وارسازی شروع کنید
با چه بازی هایی شروع کنیم؟
نخستین بازیتان را بسازید
نخستین بازیتان را مورد استفاده قرار دهید
بازی ها
بازی های گروهی
بازی های مبتنی بر فعالیت
بازی های مبتنی بر مشتری یابی
ابزارهایی برای موفقیت
جوایز درست
بازی کردن با بازی ها
نتیجه گیری
گام های بعدی
رقابت های فروش به یک حال و هوای تازه نیاز دارند. رقابت های نفس گیر و گرفتن جایزه دیگر به فروشنده ها انگیزه نمی دهد. بازی وار سازی رقابت همکاری گونه روش فروشی است که بیشتر شرکت های بزرگ به کار می گیرند تا به واحدهای فروش شان انگیزه بخشیده، آنها را وادار به مشارکت ساخته و متعهد نگاهشان دارند. بعضی از بهترین و موفق ترین شرکت های کشور بازی وارسازی را همچون یک اهرم به کار گرفته و نتایج تجاری معتبری به دست آورده اند. چطور می توانید از این رویکرد برای تیم تان استفاده کنید؟ نوآه فلمینگ مشاور فروش نحوه ی استفاده از راهبردهای بازی وارسازی برای انگیزه بخشیدن به فروشنده ها و افزایش بهره وری در حوزه ی فروش را نشانتان میدهد. او رایج ترین بازی ها از جمله بازی های فعالیت محور و چشم انداز محور را مرور کرده و چگونگی ایجاد و به کارگیری بازی های خاص خودتان را برایتان توضیح میدهد. همچنین، نوح چگونگیِ انتخاب بهترین جایزه برای برنده ها و جلوگیری از به بازی گرفتن سیستم توسط کارکنان را نیز به شما آموزش می دهد.
اساتید دوره

نوآه فلمینگ
نوآه فلمینگ مولف، سخنران و رئیس شرکت مشاوره فلمینگ است.
نوآه که در شرکت هایی با درآمد سالانه 2 میلیون تا 5 میلیارد دلار کار کرده، به مشتریان نشان می دهد که چگونه با یافتن راه های موثر، تغییرات پایدار و مثبتی را در هر شرکتی به وجود آورند.
او همچنین مشغول به مشاوره و آماده سازی کارآفرینان، مدیران و افرادی که مایلند کسب و کارشان به طور چشمگیری رونق یابد، است و به آنها نشان می دهد که چگونه با دارایی های پنهانی که از قبل در اختیار داشته اند سرمایه گذاری کنند. علاوه بر این، نوآه مولف پرفروش ترین کتاب های آمازون در حوزه فروش، بازاریابی و خدمات مشتری ست: کتاب "ماندگار: وفاداری پایدار مشتریان را پرورش دهید تا کسب و کارتان همواره رشد کند" و "حلقه وفاداری مشتری: دانشی که دلیل همه ی تجربیات عالی و تاثیرات پایدار است". از تالیفات اوست.
این ویدان را به کارآفرینان، مدیران و مسئولان خدمات مشتریان توصیه می نماییم.
دوره های پیشنهادی

بازاریاب ثروتمند - راز 500 میلیون دلاری تی هارو آکر






بازاریابی در رسانه های اجتماعی برای کسب ثروت





اصول طلایی مشتری یابی بری رسیدن به فروش بالا

بازاریابی محتوا | شخصی سازی تجربه مشتری

چگونه از مشتری سوالات عالی برای فروش بپرسیم؟


موفقیت در بازاریابی محتوا با کمک رسانه های اجتماعی









چگونه اعتمادزایی کنیم؟ اعتماد پایه پیروزی

چگونه یک متن بازاریابی بی نظیر و موثر بنویسیم؟

