فروش به وسیله بازینمایی یا همان گیمیفیکیشن

رقابت های فروش به یک حال و هوای تازه نیاز دارند. رقابت های نفس گیر و گرفتن جایزه دیگر به فروشنده ها انگیزه نمی دهد. بازی وار سازی کاربرد رقابت همکای گونه روش فروشی است که بیشتر شرکت های بزرگ به کار می گیرند تا به واحد های فروش شان انگیزه بخشیده، آنها را وادار به مشارکت ساخته و متعهد نگاهشان دارند. بعضی از بهترین و موفق­ ترین شرکت ­های کشور بازی ­وارسازی را همچون یک اهرم به کار گرفته و نتایج تجاری معتبری به دست آورده ­اند. چطور می ­توانید از این رویکرد برای تیم ­تان استفاده کنید؟ نوآه فلمینگ مشاور فروش نحوه ­ی استفاده از راهبردهای بازی وارسازی برای انگیزه­ بخشیدن به فروشنده­ ها و افزایش بهره­ وری در حوزه­ ی فروش را نشان­تان می­دهد. او رایج ­ترین بازی­ ­ها از جمله بازی­های فعالیت­ محور و چشم­ انداز محور را مرور کرده و چگونگی ایجاد و به کارگیری بازی ­های خاص خودتان را برایتان توضیح می­دهد. همچنین، نوح چگونگیِ انتخاب بهترین جایزه برای برنده­ ها و جلوگیری از به بازی­ گرفتن سیستم توسط کارکنان را نیز به شما آموزش می­ دهد.  

6
درس
12
فایل
29
دقیقه
33000 تومان

اساتید دوره

نوآه فلمینگ

نوآه فلمینگ مولف، سخنران و رئیس شرکت مشاوره فلمینگ است.

نوآه که در شرکت هایی با درآمد سالانه 2 میلیون تا 5 میلیارد دلار کار کرده، به مشتریان نشان می دهد که چگونه با یافتن راه های موثر، تغییرات پایدار و مثبتی را در هر شرکتی به وجود آورند.

او همچنین مشغول به مشاوره و آماده سازی کارآفرینان، مدیران و افرادی که مایلند کسب و کارشان به طور چشمگیری رونق یابد، است و به آنها نشان می دهد که چگونه با دارایی های پنهانی که از قبل در اختیار داشته اند سرمایه گذاری کنند. علاوه بر این، نوآه مولف پرفروش ترین کتاب های آمازون در حوزه فروش، بازاریابی و خدمات مشتری ست: کتاب "ماندگار: وفاداری پایدار مشتریان را پرورش دهید تا کسب و کارتان همواره رشد کند" و "حلقه وفاداری مشتری: دانشی که دلیل همه ی تجربیات عالی و تاثیرات پایدار است". از تالیفات اوست.

این ویدان را به کارآفرینان، مدیران و مسئولان خدمات مشتریان توصیه می نماییم.

دوره های پیشنهادی

person
mail