فروش به وسیله بازینمایی یا همان گیمیفیکیشن

  • دوشنبه 28 اسفند 1402
  • 87
  • 1
  • 0.0
توضیحات دوره

رقابت‌های فروش به یک حال و هوای تازه نیاز دارند. رقابت‌های نفس گیر و گرفتن جایزه دیگر به فروشنده‌ها انگیزه نمی‌دهد. بازی‌وارسازی رقابت همکاری گونه روش فروشی است که بیشتر شرکت‌های بزرگ به کار می‌گیرند تا به واحدهای فروش‌شان انگیزه بخشیده، آنها را وادار به مشارکت ساخته و متعهد نگاهشان دارند. بعضی از بهترین و موفق‌ترین شرکت‌های کشور بازی‌وارسازی را همچون یک اهرم به کار گرفته و نتایج تجاری معتبری به دست آورده‌اند. چطور می‌توانید از این رویکرد برای تیم‌تان استفاده کنید؟ نوآه فلمینگ مشاور فروش نحوه‌ی استفاده از راهبردهای بازی‌وارسازی برای انگیزه بخشیدن به فروشنده‌ها و افزایش بهره وری در حوزه‌ی فروش را نشان‌تان می‌دهد. او رایج‌ترین بازی‌ها از جمله بازی‌های فعالیت محور و چشم انداز محور را مرور کرده و چگونگی ایجاد و به کارگیری بازی‌های خاص خودتان را برایتان توضیح می‌دهد. همچنین نوح، چگونگیِ انتخاب بهترین جایزه برای برنده‌ها و جلوگیری از به بازی گرفتن سیستم توسط کارکنان را نیز به شما آموزش می‌دهد.

درس های دوره
  • خوش آمدید

  • بازی وارسازی برای فروش چیست؟

  • چه موقع از بازی وارسازی در فروش استفاده کنیم؟

  • با چه بازی هایی شروع کنیم؟

  • نخستین بازیتان را بسازید

  • نخستین بازیتان را مورد استفاده قرار دهید

  • بازی های گروهی

  • بازی های مبتنی بر فعالیت

  • بازی های مبتنی بر مشتری یابی

  • جوایز درست

  • بازی کردن با بازی ها

  • گام های بعدی

دیدگاه کاربران (0)
99٬000تومان
  • 12ویدیو
  • 0فایل
  • 28دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس نوآه فلمینگ
  • تعداد درس‌ها 6 درس
  • زمان دوره 28 دقیقه
  • سطح دوره متوسط