فروش به وسیله بازینمایی یا همان گیمیفیکیشن با تدریس نوآه فلکینگ (مدت زمان : 29 دقیقه)

خلاصه دوره

رقابت های فروش به یک حال و هوای تازه نیاز دارند. رقابت های نفس گیر و گرفتن جایزه دیگر به فروشنده ها انگیزه نمی دهد. بازی وار سازی کاربرد رقابت همکای گونه روش فروشی است که بیشتر شرکت های بزرگ به کار می گیرند تا به واحد های فروششان انگیزه بخشیده، آنها را وادار به مشارکت ساخته و متعهد نگاهشان دارند.

رقابت های فروش به یک حال و هوای تازه نیاز دارند. رقابت های نفس گیر و گرفتن جایزه دیگر به فروشنده ها انگیزه نمی دهد. بازی وار سازی کاربرد رقابت همکای گونه روش فروشی است که بیشتر شرکت های بزرگ به کار می گیرند تا به واحد های فروششانن انگیزه بخشیده، آنها را وادار به مشارکت ساخته و متعهد نگاهشان دارند. بعضی از بهترین و موفق­ترین شرکت­های کشور بازی­وارسازی را همچون یک اهرم به کار گرفته و نتایج تجاری معتبری به دست آورده­اند. چطور می­توانید از این رویکرد برای تیم­تان استفاده کنید؟ نوح فلمینگ- مشاور فروش- نحوه­ی استفاده از راهبردهای بازی­وارسازی برای انگیزه­بخشیدن به فروشنده­ها و افزایش بهره­وری در حوزه­ی فروش را نشان­تان می­دهد. او رایج­ترین بازی­­ها- از جمله بازی­های فعالیت­محور و چشم­انداز محور- را مرور کرده و چگونکی ایجاد و به کارگیری بازی­های خاص خودتان را برایتان توضیح می­دهد. همچنین، نوح چگونگیِ انتخاب بهترین جایزه برای برنده­ها و جلوگیری از به بازی­گرفتن سیستم توسط کارکنان را نیز به شما آموزش می­دهد.  


۱. چرا بازی وارسازی؟

مقدمه

خوش آمدید

  • 00:58
  • Text reading

۲. با بازی وارسازی شروع کنید

۳. بازی ها

بازی های گروهی

  • 00:58
  • Text reading

۴. ابزارهایی برای موفقیت

جوایز درست

  • 00:58
  • Text reading

نتیجه گیری

گام های بعدی

  • 00:58
  • Text reading
ثبت تیکت پشتیبانی