استراتژی‌های افزایش سود

1
درس
53
فایل
1167
دقیقه
2490000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

استراتژی های افزایش سود

play_arrow
معرفی استراتژی‌های افزایش سود
play_arrow
برنامه‌ریزی برای موفقیت
play_arrow
توسعه‌ی برنامه‌ی کسب‌وکارتان
play_arrow
شناسایی بازار هدف در کسب و کار
play_arrow
آنالیز رقیبان‌تان
play_arrow
بازاریابی و فروش هرچیزی
play_arrow
ایجاد برنامه‌ی فروش‌تان
play_arrow
بازاریابی جادویی
play_arrow
مزیت بازاریابی
play_arrow
جذب مشتری
play_arrow
بیست و چهار راه برای فروش محصول‌تان
play_arrow
مثل یک میلیونر فکر کنید
play_arrow
انتخاب یک محصول یا سرویس جدید
play_arrow
امتحان بازار کارتان
play_arrow
محاسبه‌ی هزینه‌هایتان
play_arrow
تعیین قیمت‌های مناسب
play_arrow
بودجه‌ی کسب‌وکارتان
play_arrow
تعیین نقطه‌ی تعادل سود و زیان
play_arrow
به‌دست آوردن پولی که نیاز دارید
play_arrow
توافق با بانک‌تان
play_arrow
تمرکز بر نتایج مالی
play_arrow
تمرین اصول ابتدایی موفقیت کسب‌وکار
play_arrow
خرید کسب‌وکار
play_arrow
مدیریت اطلاعات‌تان
play_arrow
ایجاد سیستم‌های کسب‌وکارتان
play_arrow
استفاده از فرمول هفت مرحله‌ای
play_arrow
یافتن مشتریان ایده‌آل
play_arrow
ارتقای نتایج بازاریابی‌تان
play_arrow
خدمت‌رسانی به مشتری‌تان
play_arrow
توزیع محصول‌تان
play_arrow
سودتان را افزایش دهید!
play_arrow
استراتژی سریع برای کسب‌وکارتان
play_arrow
حوزه‌ی نتایج کلیدی برای موفقیت کسب‌وکار
play_arrow
تأمین بودجه‌ی کسب‌وکارتان
play_arrow
مذاکره برای بهترین معامله
play_arrow
نقش کارفرما
play_arrow
طرح شراکت
play_arrow
یافتن افرادی که به آن‌ها نیاز دارید
play_arrow
افزایش هرچه بیشتر فروش‌تان
play_arrow
یادگیری عادات موفقیت کسب‌وکار
play_arrow
یک میلیون پول درآورید
play_arrow
مانند سرمایه‌گذار فکر کنید
play_arrow
تصمیم‌گیری برای محصول یا آمیزه‌ی خدمات‌تان‌
play_arrow
جمع‌آوری منابعی که نیاز دارید
play_arrow
افسار زدن بر قدرت برند‌گذاری
play_arrow
بازاریابی برای سرمایه‌گذاری مشترک
play_arrow
استراتژی‌های فروش سوپراستار
play_arrow
ایجاد کسب‌وکار آماده به کار
play_arrow
ایجاد سازمان آموزشی
play_arrow
زندگی‌تان را ساده کنید
play_arrow
چرا واقعا مردم خرید می‌کنند
play_arrow
مردم واقعا چه می‌خواهند
play_arrow
مدیریت زمان‌تان

در حال حاضر بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی در شرایط پر از ریسک و متغیری هستند و با رقابت بسیار زیاد و سهم بازارهای بسیار نزدیک مواجه‌اند. امروزه نسبت به گذشته رقابت بیشتری برای پول، مشتری و عدم اطمینان در کار وجود دارد. شما برای گذر از عدم ثبات اقتصادی، از چه استراتژی‌هایی برای افزایش جریان درآمد و سودآوری در کسب‌وکار استفاده می‌کنید؟

بسیاری از کسب‌وکارها به دلیل فروش بالا موفق می‌شوند، اگر فروش و کسب درآمد و نقدینگی بالا باشد، به‌راحتی می‌توان از دوران عدم ثبات اقتصادی گذر کرد. بنابراین باید راه‌های بیشتر و بهتر و مؤثرتری برای جذب مشتریان خود پیدا کنید.

در این ویدان، برایان تریسی یکی از اساتید مطرح دنیا درزمینهٔ رهبری، تکنیک‌های کاملاً کاربردی و ثابت‌شده‌ای، برای افزایش فروش و سودآوری در کسب‌وکار را آموزش می‌دهد.

در این دوره از برایان تریسی یاد خواهید گرفت، چگونه اهداف کسب‌وکارتان را مشخص کنید. چگونه نوآوری و بازاریابی داشته باشید. چگونه مشکلات کسب‌وکارتان را حل کنید و تصمیم‌گیری کنید. چگونه کارهایتان را اولویت‌بندی کنید. همچنین یاد خواهید گرفت توجه و تمرکز و منابع خود را صرف چه‌کارهایی بکنید، چگونه عمل‌گرا باشید و درنهایت نتیجه بگیرید.

نوآوری و بازاریابی از اصلی‌ترین کارها برای کسب‌وکار است. که در اینجا با پنج نکته درباره نوآوری و بازاریابی که باید همیشه به آن‌ها توجه کرد، آشنا می‌شوید. نوآوری و بازاریابی کلید ایجاد مشتری جدید، تشویق به خرید دوباره و پیشنهاد شما به مشتری جدید هستند.

هر مهارتی که برای رسیدن به اهداف کسب‌وکارتان لازم دارید، یادگرفتنی است. اگر هدف کسب‌وکار شما افزایش فروش، سودآوری، افزایش جریان نقدینگی و یا توسعه مالی باشد، با این دوره یاد می‌گیرید. فقط کافی است آموزه‌ها را به کار ببندید و منتظر نتایج چشمگیر آن باشید.

اساتید دوره

برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه سال ۱۹۴۴ میلادی در شهر شارلوت تاون (مرکز استان پرنس ادوارد) واقع در کشور کانادا به دنیا آمد. وی در خانواده ای به دنیا آمد که سطح درآمد پایینی داشتند به گونه ای که هرگز درآمد آن ها تامین کننده ی مخارجشان نبود.

برایان تریسی  در طی سال ها به بیش از ۸۰ کشور دنیا سفر کرده است و در آن جا کار انجام داده است. در ۲۲ حرفه ی مختلف فعالیت داشته است.

او به زبان های فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی تسلط دارد.

چندین شرکت را تاسیس و راه اندازی کرده است.

تریسی در دهه ی ۳۰ زندگی خود موفق شد به دانشگاه آلبراتا در کانادا راه یابد. سرانجام موفق به اخذ مدرک فوق لیسانس در رشته بازرگانی شد.

وی در طول ۲۰ سال گذشته موفق شده، بیش از ۳۰۰ محصول دیداری و شنیداری تولید کند. که برخی از آن ها به ۲۴ زبان مختلف ترجمه شده و در بیش از ۳۰ کشور دنیا به فروش رسیده است.

لازم به ذکر است که برایان تریسی به عنوان سخنران، مربی و مشاور با بیش از پانصد کمپانی بزرگ همکاری داشته است.

دوره های پیشنهادی

نظرات درباره استراتژی‌های افزایش سود (1 نظر)

عالی
301 - 28 اسفند 1398
person
mail