استراتژیهای افزایش سود
در حال حاضر بسیاری از بنگاههای اقتصادی در شرایط پر از ریسک و متغیری هستند و با رقابت بسیار زیاد و سهم بازارهای بسیار نزدیک مواجهاند. امروزه نسبت به گذشته رقابت بیشتری برای پول، مشتری و عدم اطمینان در کار وجود دارد. شما برای گذر از عدم ثبات اقتصادی، از چه استراتژیهایی برای افزایش جریان درآمد و سودآوری در کسبوکار استفاده میکنید؟
بسیاری از کسبوکارها به دلیل فروش بالا موفق میشوند، اگر فروش و کسب درآمد و نقدینگی بالا باشد، بهراحتی میتوان از دوران عدم ثبات اقتصادی گذر کرد. بنابراین باید راههای بیشتر و بهتر و مؤثرتری برای جذب مشتریان خود پیدا کنید.
در این ویدان، برایان تریسی یکی از اساتید مطرح دنیا درزمینهٔ رهبری، تکنیکهای کاملاً کاربردی و ثابتشدهای، برای افزایش فروش و سودآوری در کسبوکار را آموزش میدهد.
در این دوره از برایان تریسی یاد خواهید گرفت، چگونه اهداف کسبوکارتان را مشخص کنید. چگونه نوآوری و بازاریابی داشته باشید. چگونه مشکلات کسبوکارتان را حل کنید و تصمیمگیری کنید. چگونه کارهایتان را اولویتبندی کنید. همچنین یاد خواهید گرفت توجه و تمرکز و منابع خود را صرف چهکارهایی بکنید، چگونه عملگرا باشید و درنهایت نتیجه بگیرید.
نوآوری و بازاریابی از اصلیترین کارها برای کسبوکار است. که در اینجا با پنج نکته درباره نوآوری و بازاریابی که باید همیشه به آنها توجه کرد، آشنا میشوید. نوآوری و بازاریابی کلید ایجاد مشتری جدید، تشویق به خرید دوباره و پیشنهاد شما به مشتری جدید هستند.
هر مهارتی که برای رسیدن به اهداف کسبوکارتان لازم دارید، یادگرفتنی است. اگر هدف کسبوکار شما افزایش فروش، سودآوری، افزایش جریان نقدینگی و یا توسعه مالی باشد، با این دوره یاد میگیرید. فقط کافی است آموزهها را به کار ببندید و منتظر نتایج چشمگیر آن باشید.
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
استراتژی های افزایش سود
معرفی استراتژیهای افزایش سود
برنامهریزی برای موفقیت
توسعهی برنامهی کسبوکارتان
شناسایی بازار هدف در کسب و کار
آنالیز رقیبانتان
بازاریابی و فروش هرچیزی
ایجاد برنامهی فروشتان
بازاریابی جادویی
مزیت بازاریابی
جذب مشتری
بیست و چهار راه برای فروش محصولتان
مثل یک میلیونر فکر کنید
انتخاب یک محصول یا سرویس جدید
امتحان بازار کارتان
محاسبهی هزینههایتان
تعیین قیمتهای مناسب
بودجهی کسبوکارتان
تعیین نقطهی تعادل سود و زیان
بهدست آوردن پولی که نیاز دارید
توافق با بانکتان
تمرکز بر نتایج مالی
تمرین اصول ابتدایی موفقیت کسبوکار
خرید کسبوکار
مدیریت اطلاعاتتان
ایجاد سیستمهای کسبوکارتان
استفاده از فرمول هفت مرحلهای
یافتن مشتریان ایدهآل
ارتقای نتایج بازاریابیتان
خدمترسانی به مشتریتان
توزیع محصولتان
سودتان را افزایش دهید!
استراتژی سریع برای کسبوکارتان
حوزهی نتایج کلیدی برای موفقیت کسبوکار
تأمین بودجهی کسبوکارتان
مذاکره برای بهترین معامله
نقش کارفرما
طرح شراکت
یافتن افرادی که به آنها نیاز دارید
افزایش هرچه بیشتر فروشتان
یادگیری عادات موفقیت کسبوکار
یک میلیون پول درآورید
مانند سرمایهگذار فکر کنید
تصمیمگیری برای محصول یا آمیزهی خدماتتان
جمعآوری منابعی که نیاز دارید
افسار زدن بر قدرت برندگذاری
بازاریابی برای سرمایهگذاری مشترک
استراتژیهای فروش سوپراستار
ایجاد کسبوکار آماده به کار
ایجاد سازمان آموزشی
زندگیتان را ساده کنید
چرا واقعا مردم خرید میکنند
مردم واقعا چه میخواهند
مدیریت زمانتان
اساتید دوره

برایان تریسی
برایان تریسی در ۵ ژانویه سال ۱۹۴۴ میلادی در شهر شارلوت تاون (مرکز استان پرنس ادوارد) واقع در کشور کانادا به دنیا آمد. وی در خانواده ای به دنیا آمد که سطح درآمد پایینی داشتند به گونه ای که هرگز درآمد آن ها تامین کننده ی مخارجشان نبود.
برایان تریسی در طی سال ها به بیش از ۸۰ کشور دنیا سفر کرده است و در آن جا کار انجام داده است. در ۲۲ حرفه ی مختلف فعالیت داشته است.
او به زبان های فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی تسلط دارد.
چندین شرکت را تاسیس و راه اندازی کرده است.
تریسی در دهه ی ۳۰ زندگی خود موفق شد به دانشگاه آلبراتا در کانادا راه یابد. سرانجام موفق به اخذ مدرک فوق لیسانس در رشته بازرگانی شد.
وی در طول ۲۰ سال گذشته موفق شده، بیش از ۳۰۰ محصول دیداری و شنیداری تولید کند. که برخی از آن ها به ۲۴ زبان مختلف ترجمه شده و در بیش از ۳۰ کشور دنیا به فروش رسیده است.
لازم به ذکر است که برایان تریسی به عنوان سخنران، مربی و مشاور با بیش از پانصد کمپانی بزرگ همکاری داشته است.
دوره های پیشنهادی


بازاریاب ثروتمند - راز 500 میلیون دلاری تی هارو آکر


چگونه یک متن بازاریابی بی نظیر و موثر بنویسیم؟

چگونه اعتمادزایی کنیم؟ اعتماد پایه پیروزی





چگونه از مشتری سوالات عالی برای فروش بپرسیم؟


اصول طلایی مشتری یابی بری رسیدن به فروش بالا








Business English | Management and Leadership

Business English | for Cross-cultural Communication
