همایش بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال

در همایش بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال، استراتژی های نوین بازاریابی و فروش برای بهبود کسب و کار بیان می شوند.

در این همایش بعضی از تکنیک های فروش موفق معرفی می شوند. تکنیک هایی که برای همه قابل اجرا هستند و فروش موفق و سودآوری بیشتر را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد.

موضوعاتی که در این همایش مطرح می گردند عبارتند از:

  • بازاریابی مدرن
  • استراتژی های جدید افزایش فروش
  • فروش اجتماعی
  • وفادار سازی مشتریان
  • بازاریابی دیجیتال
  • بازاریابی در شبکه های جتماعی
1
درس
6
فایل
360
دقیقه
149000 تومان

اساتید دوره

محمد مهدی ربانی

او هشت سال پیش وقتی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه اصفهان بود، با سه تن از دوستانش یک پارکینگ در خیابان استاد مطهری اجاره می کنند و با سرمایه صفر مجله پنجره خلاقیت را تاسیس می کنند. او هم اکنون مدیرمسئول مجله است. این مجله هم اکنون یکی از موفق ترین رسانه ها در زمینه کارآفرینی در کشور است. این مجله یکی از اهدافی بوده که مدرس این دوره با استفاده از همین استراتژی ها در جوانی به آن دست یافته است. دکتر ربانی همچنین مدیرمسئول انتشارات نگاه نوین (مالک برند ثروتمندان خودساخته) است که کتاب های منتشر شده توسط این انتشارات جزو پرفروش ترین کتاب های ایران هستند. حتما با کتاب اثر مرکب دارن هاردی آشنا هستید که اولین بار انتشارات ثروتمندان خودساخته آن را به مردم ایران معرفی کرد. محمد مهدی ربانی با اینکه علاقه زیادی به تدریس دارد و مدرس دانشگاه است، عقیده دارد که امروزه به افرادی نیز نیاز داریم که هم دانشگاهی باشند و هم در کف بازار، تجارت کنند تا دانش کاربردی را بتوانند به دیگران آموزش دهند. به همین دلیل او از 18 سالگی به کار ویزیتوری کتاب و دارو در داروخانه ها مشغول شد و هم اینک موسس داروسازی دیموند، یکی از نوآورترین داروسازی های کشور است. شرکت تینو که در زمینه اختصاصی استارتاپ ها مشغول به کار است، یکی دیگر از فعالیت های اجرایی اوست. به اندام دکتر کرمانی، سالم باش و ... استارتاپ هایی هستند که دکتر ربانی مستقیما در به وجودآمدن شان نقش داشته است. دکتر ربانی قبل از 30 سالگی، ده ها برنامه زنده تلویزیونی داشته و خدمت گذار عموم مردم ایران بوده است. ده ها مقاله و کتاب به صورت مکتوب به مخاطب خود ارایه داده است و ماموریت خود را کمک به دیگران برای رسین به اهداف خود می داند. او به صورت مستقیم در دانشگاه های داخلی و خارجی از جمله زوریخ و مادرید درس خوانده است و هم اکنون استاد ارشد آکادمی صادرات آلمان واقع در اشتوتگارت وابسته به دانشگاه اشتاین بایس است. او نماینده انحصاری موسسه آموزش عال سوئیس SSHE در ایران است. دکتر ربانی سالها بدون واسطه از اساتیدی مانند جک کنفیلد، برایان تریسی، جان دمارتینی، مک دونالد و ... تعلیم دیده است و جایزه های متعددی از آن ها دریافت نموده است.

محمدرضا عمرانی

مدرس و مدیرعامل گروه الیت

عدنان موسی پور

عدنان موسی پور، صادر کننده نمونه کشوری

رییس سابق کمسیون صادرات

و رییس اتاق بازرگانی ایران و قطر



بابک بادکوبه

آزانس تبلیغاتی بادکوبه؛ کسب وکاری خانوادگی با بیش از ۲۰ سال فعالیت در زمینه ی ارتباطات، تبلیغات و برندسازی.

محمود محمدیان

عضو هیئت علمی آکادمی برند ایران
عضو هیات علمی دانشکده مدیریت، دانشگاه علامه طباطبایی
مشاور و مدیر اجرایی در سازمان‌های مختلف
عضو هیأت مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران
دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی بازاریابی
مدیر پروژه‌های متعدد بازاریابی و یا پژوهش بازار
عضو هیات تحریریه مجله‌های مختلف از جمله مجله علمی و پژوهشی مطالعات مدیریت و تحول، مربوط به دانشگاه علامه طباطبایی
همکار در دو مجموعه مجازی کافه بازاریابی و سیگما گروپ
عضو هیات داوران جشنواره بسته‌بندی مواد غذایی در سازمان توسعه تجارت

  • عضو کمیته تخصصی مشورتی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی
  • عضو شورای راه اندازی دوره بین رشته ای اقتصاد بازاریابی
  • عضو کمیته بازنگرى رشته هاى علوم انسانى

دوره های پیشنهادی

نظرات درباره همایش بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال (2 نظر)

فوق العادست
7989 - 27 شهريور 1398
عالی بود
7454 - 18 شهريور 1398
person
mail