موفقیت در اتمام فروشهای پیچیده
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
معرفی
خوش آمدید
ساده سازی پیچیدگی
شناسایی مراحل خرید
تقسیم بندی مشتریان
نقشه راه مراحل خرید
شناسایی اشخاص ذینفع
تعیین کیفیت استاندارد
مستند سازی مراحل فروش
شناسایی اهداف و چالش های مشتریان
برنامه ریزی برای اهداف و چالش ها
اهداف و چالش های شخصی
هر دو را در نظر بگیرید
استفاده از حس اضطرار برای خرید
حس اضطرار چیست؟
چرا سه قسمت حس اضطرار خیلی موثرند؟
حس اضطرار با تکنیک داستان
حس اضطرار با چالش ارزش واقعی
مشخص کردن ارزش قابل سنجش
اتصال یه ارزش قابل سنجش
راهکار جواب مشکلات
وضوح در ارزش
اهمیت اعتبار سنجی
مدل های مکالمات فروش پیچیده
ایجاد ارتباط
دوری از بحث
محدودیت بحث
ارتباط بحث
رسیدگی به موضوع
متعهد به نتیجه گیری
نتیجه گیری
قدم بعدی
اگر مثل اکثر فروشندههای B2B (Business-to-Business) یا همان رودررو باشید، کمپانی شما مبالغ زیادی را صرف پیدا کردن راهحلهایی میکند که نهتنها برای حل مشکل مشتری شما مناسب باشد بلکه منجر به افزایش سود و ایجاد تفاوت بین شما و رقبایتان بشود.
این امکان وجود دارد که شما با فشار پیچیدگی چرخهی فروش و همچنین بهرهوری از تبدیل مشتری همدست به گریبان باشید.
کمپانیها در تشخیص و دفاع از ارزشهای خود در بازار اغلب به مشکل برمیخورند؛ زیرا ارتباط ملموس و قابلسنجش آن ارزشها با موقعیت مشتری سختتر شده است. هرچقدر که موقعیت مشتری و راهحل شما پیچیدهتر باشد، منجر به حس ریسک و عدم قطعیت در ذهن مشتریتان خواهد شد؛ این عدم قطعیت تخم فلج تصمیمگیری را د فکر مشتریتان میکارد.
درصد موقعیتهای فروشی که منتهی به فروش نشوند، در بیشتر فروشهای B2B چیزی بین 30 تا 60 درصد است. نتیجهی همهی این پیچیدگی در فرآیند فروش مصادف میشود با از دست رفتن عایدی.
چرخهی فروش طولانیتر به شکل عمومیتر نتایج غیرقابلپیشبینی بیشتری را برای شما و مشتریهایتان خواهد داشت.
در دوره «موفقیت در اتمام فروش های پیچیده» شما مراحل ضروری برای سادهسازی پیچیدگی فروش را توسط جف بلومفیلد مربی و سرپرست فروش و نویسنده کتاب"فروش مبتنی بر داستان" ، یاد خواهید گرفت و اینکه چگونه مشتری را با یک الگوی جدید درک کنید و راهحل خود را طوری پیادهسازی کنید که منجر به شفافیت ارزش، سادگی و تفاوت آشکار بشود.
با اعمال تکنیکهای این دوره قادر خواهید شد که زمان کمتری را صرف درگیری با پیچیدگی فروش کنید و زمانتان را برای حل مشکلات مشتری با راهحل منحصربهفرد خود بگذارید.
برخی از مواقع، فروش پیچیده میشود. برخی مواقع افراد مختلفی باید تصمیم بگیرند تا یک فروش اتفاق بیافتد. گاهی اوقات رقبا سبب پیچیدگی فروش میشوند.
یکی از مهارتهای فروشندگان حرفهای، غلبه بر فروش پیچیده است.
در فروش پیچیده عوامل متعددی برای طفره رفتن خریدار وجود دارد. این پیچیدگی میتواند منجر به از دست دادن درآمد، طولانی شدن چرخه فروش و هزینههای غیرقابلپیشبینی شود. شما با درک مشکل خریدار و سادهسازی راهحل، میتوانید بهسادگی موقعیت را برای بستن معامله آماده کنید.
این ویدان را با تدریس مربی بینالمللی فروش جف بلومفیلد تماشا میکنید تا بفهمید چگونه میتوانید بهطور منظم و سیستم سازی شده یک فروش پیچیده را به سمت موفقیت هدایت کنید.
در این دوره آموزشی پیشرفته فروش حرفهای، تاکتیکها و ابزارهای بهروز را برای افزایش احتمال موفقیت در فروش خود دریافت میکنید. میآموزید که چطور خریداران خود را با بررسی روند حرکت آنها در قیف فروش درک کرده و کشف کنید که چگونه با بلاغت کلام و وضوح از ارزش منحصربهفرد محصول خود دفاع کنید.
مباحث دوره «موفقیت در اتمام فروش های پیچیده» عبارتاند از:
سادهسازی پیچیدگی، شناسایی مراحل خرید، شناسایی اهداف و چالشهای مشتریان، نحوهی استفاده از حس اضطرار برای خرید، مشخص کردن ارزش قابلسنجش، مدلهای مکالمات فروش پیچیده
اساتید دوره

جف بلومفیلد
جف بلومفیلد کوچ و سرپرست فروش و نویسنده کتاب "فروش مبتنی بر داستان" است.
جف بلومفیلد نه تنها یک استاد حرفه است بلکه خود تجربیات عملی زیادی دارد و بخش اعظم حرفه خود را در شرکت معروف Genentech، در نقش های مختلف مدیریت و رهبری در واحد بازاریابی و فروش صرف کرده است.او بنیانگذار دو شرکت مشاوره ای موفق بین المللی، Braintrust و Apex Training & Development است و مشتریان زیادی در موضوعات رهبری، ارتباطات، فروش مبتنی بر داستان و تاثیر قدرتمند علوم اعصاب در فروش و بازاریابی دارد.
جف کتاب پرفروش "فروش مبتنی بر داستان" را نوشته است و شرکت های معروف و خوش آوازه ی زیادی را در زمینه فروش مبتنی بر داستان آموزش داده است. وی به عنوان کوچ و مربی اجرایی برای مدیران ارشد چندین شرکت برتر بین المللی کار کرده و مشاور استراتژی، فروش و بازاریابی بوده است. او همچنین رهبری شرکت هایی با ده تا ده هزار کارمند را بر عهده داشته است.این ویدان به تمام افرادی که می خواهند حرفه خود را آنلاین کنند یا یک کسب و کار مجازی راه اندازی کنند توصیه می شود.
دوره های پیشنهادی


چگونه یک متن بازاریابی بی نظیر و موثر بنویسیم؟





بازاریابی محتوا | شخصی سازی تجربه مشتری



بازاریابی در رسانه های اجتماعی برای کسب ثروت

موفقیت در بازاریابی محتوا با کمک رسانه های اجتماعی

بازاریاب ثروتمند - راز 500 میلیون دلاری تی هارو آکر




