موفقیت در اتمام فروش‌های پیچیده

  • سه شنبه 7 فروردين 1403
  • 157
  • 7
  • 0.0
توضیحات دوره

اگر مثل اکثر فروشنده‌های B2B (Business-to-Business) یا همان رودررو باشید، کمپانی شما مبالغ زیادی را صرف پیدا کردن راه‌حل‌هایی می‌کند که نه‌تنها برای حل مشکل مشتری شما مناسب باشد بلکه منجر به افزایش سود و ایجاد تفاوت بین شما و رقبایتان بشود.

 این امکان وجود دارد که شما با فشار پیچیدگی چرخه‌ی فروش و همچنین بهره‌وری از تبدیل مشتری هم‌دست به گریبان باشید.

کمپانی‌ها در تشخیص و دفاع از ارزش‌های خود در بازار اغلب به مشکل برمی‌خورند؛ زیرا ارتباط ملموس و قابل‌سنجش آن ارزش‌ها با موقعیت مشتری سخت‌تر شده است. هرچقدر که موقعیت مشتری و راه‌حل شما پیچیده‌تر باشد، منجر به حس ریسک و عدم قطعیت در ذهن مشتری‌تان خواهد شد؛ این عدم قطعیت تخم فلج تصمیم‌گیری را د فکر مشتری‌تان می‌کارد.

درصد موقعیت‌های فروشی که منتهی به فروش نشوند، در بیشتر فروش‌های B2B چیزی بین 30 تا 60 درصد است. نتیجه‌ی همه‌ی این پیچیدگی در فرآیند فروش مصادف می‌شود با از دست رفتن عایدی.

چرخه‌ی فروش طولانی‌تر به شکل عمومی‌تر نتایج غیرقابل‌پیش‌بینی بیشتری را برای شما و مشتری‌هایتان خواهد داشت.

در دوره «موفقیت در اتمام فروش های پیچیده» شما مراحل ضروری برای ساده‌سازی پیچیدگی فروش را توسط جف بلومفیلد مربی و سرپرست فروش و نویسنده کتاب"فروش مبتنی بر داستان" ، یاد خواهید گرفت و اینکه چگونه مشتری را با یک الگوی جدید درک کنید و راه‌حل خود را طوری پیاده‌سازی کنید که منجر به شفافیت ارزش، سادگی و تفاوت آشکار بشود.

با اعمال تکنیک‌های این دوره قادر خواهید شد که زمان کمتری را صرف درگیری با پیچیدگی فروش کنید و زمانتان را برای حل مشکلات مشتری با راه‌حل منحصربه‌فرد خود بگذارید.

برخی از مواقع، فروش پیچیده می‌شود. برخی مواقع افراد مختلفی باید تصمیم بگیرند تا یک فروش اتفاق بیافتد. گاهی اوقات رقبا سبب پیچیدگی فروش می‌شوند.

یکی از مهارت‌های فروشندگان حرفه‌ای، غلبه بر فروش پیچیده است.

در فروش پیچیده عوامل متعددی برای طفره رفتن خریدار وجود دارد. این پیچیدگی می‌تواند منجر به از دست دادن درآمد، طولانی شدن چرخه فروش و هزینه‌های غیرقابل‌پیش‌بینی شود. شما با درک مشکل خریدار و ساده‌سازی راه‌حل، می‌توانید به‌سادگی موقعیت را برای بستن معامله آماده کنید.

این ویدان را با تدریس مربی بین‌المللی فروش جف بلومفیلد تماشا می‌کنید تا بفهمید چگونه می‌توانید به‌طور منظم و سیستم سازی شده یک فروش پیچیده را به سمت موفقیت هدایت کنید.

در این دوره آموزشی پیشرفته فروش حرفه‌ای، تاکتیک‌ها و ابزارهای به‌روز را برای افزایش احتمال موفقیت در فروش خود دریافت می‌کنید. می‌آموزید که چطور خریداران خود را با بررسی روند حرکت آن‌ها در قیف فروش درک کرده و کشف کنید که چگونه با بلاغت کلام و وضوح از ارزش منحصربه‌فرد محصول خود دفاع کنید.

مباحث دوره «موفقیت در اتمام فروش های پیچیده» عبارت‌اند از:

ساده‌سازی پیچیدگی،  شناسایی مراحل خرید،  شناسایی اهداف و چالش‌های مشتریان،  نحوه‌ی استفاده از حس اضطرار برای خرید،  مشخص کردن ارزش قابل‌سنجش،  مدل‌های مکالمات فروش پیچیده

درس های دوره
  • خوش آمدید

  • ساده سازی پیچیدگی

  • تقسیم بندی مشتریان

  • نقشه راه مراحل خرید

  • شناسایی اشخاص ذینفع

  • تعیین کیفیت استاندارد

  • مستند سازی مراحل فروش

  • برنامه ریزی برای اهداف و چالش ها

  • اهداف و چالش های شخصی

  • هر دو را در نظر بگیرید

  • حس اضطرار چیست؟

  • چرا سه قسمت حس اضطرار خیلی موثرند؟

  • حس اضطرار با تکنیک داستان

  • حس اضطرار با چالش ارزش واقعی

  • اتصال یه ارزش قابل سنجش

  • راهکار جواب مشکلات

  • وضوح در ارزش

  • اهمیت اعتبار سنجی

  • ایجاد ارتباط

  • دوری از بحث

  • محدودیت بحث

  • ارتباط بحث

  • رسیدگی به موضوع

  • متعهد به نتیجه گیری

  • قدم بعدی

دیدگاه کاربران (2)
  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    دورهدوره خیلی خوبیه اما اصلا ترجمه خوبی نداره. از همکاران خوب ویدان خواهشمندم این دوره بازترجمه بشه. محتوای آموزش سخت فهمه و خیلی جاها اصلا قابل فهم نیست. حیفه.

  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    یکی از بهترین دوره هایی هست که تا الان دیدم عالیه واقعا

158٬000تومان
  • 25ویدیو
  • 0فایل
  • 94دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس جف بلومفیلد
  • تعداد درس‌ها 7 درس
  • زمان دوره 94 دقیقه
  • سطح دوره متوسط