بازاریابی محتوا: شخصی سازی تجربه مشتری با تدریس دینا رثمن (مدت زمان : 19 دقیقه)

خلاصه دوره

مشتری های تان به چندین کانال و دستگاه دسترسی دارند. آنها از طریق رایانه ی رومیزی شان، گوشی های هوشمندشان، رسانه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت تان با شما ارتباط برقرار می کنند. آنها همچنین انتظار دارند، بدانید چه کسی هستند و می خواهند به چه چیزی گوش کنند. چطور می توانید از خصوصی و مرتبط بودن محتوایتان مطمئن شوید؟ با دنبال کردن رد رفتارهای خریداران تان در کانال های مختلف و استفاده از این داده ها برای سفارشی ساختن روابط تان با آنها.

مشتری های تان به چندین کانال و دستگاه دسترسی دارند. آنها از طریق رایانه ی رومیزی شان، گوشی های هوشمندشان، رسانه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت تان با شما ارتباط برقرار می کنند. آنها همچنین انتظار دارند، بدانید چه کسی هستند و می خواهند به چه چیزی گوش کنند. چطور می توانید از خصوصی و مرتبط بودن محتوایتان مطمئن شوید؟ با دنبال کردن رد رفتارهای خریداران تان در کانال های مختلف و استفاده از این داده ها برای سفارشی ساختن روابط تان با آنها.

این دوره را تماشا کنید تا بیاموزید چگونه بازاریابی محتوا را به روز نگاه دارید. یاد بگیرید چگونه در راس روندها باقی بمانید؛ محتوای شخصی سازی شده تولید کنید و رابطه ی ماندگاری با مشتری هایتان برقرار سازید.

همچنین دینا راثمن، متخصص بازاریابی محتوا، پرده از رازهای ارتباط با تک تک مشتری هایتان بر می دارد- تا به این ترتیب احساس کنند آنها را می شناسید.

این دوره بخشی از پروژه ی مسیر یادگیری می باشد که به تایئد انجمن بازاریابی امریکا رسیده است.


معرفی

خوش آمدید

  • 00:58
  • Text reading

چگونه محتوا با مشتری همخوان باشد؟

قدم بعدی

خدانگهدار

  • 00:58
  • Text reading
ثبت تیکت پشتیبانی