بازاریابی محتوا: شخصی سازی تجربه مشتری با تدریس Dayna Rothman (مدت زمان : 18m 12s دقیقه)

مشتری­هایتان به چندین کانال و دستگاه دسترسی دارند. آنها از طریق رایانه­ی رومیزی­شان، گوشی­های هوشمندشان، رسانه­های اجتماعی، ایمیل و وب­سایت­تان با شما ارتباط برقرار می­کنند. آنها همچنین انتظار دارند، بدانید چه کسی هستند و می­خواهند به چه چیزی گوش کنند. چطور می­توانید از خصوصی و مرتبط بودن محتوایتان مطمئن شوید؟ با دنبال کردن رد رفتارهای خریداران­تان در کانال­های مختلف و استفاده از این داده­ها برای سفارشی­ ساختن روابط­تان با آنها.  

این دوره را تماشا کنید تا بیاموزید چگونه تلاش­های بازاریابی محتوایتان را به روز نگاه دارید. یاد بگیرید چگونه در راس روندها باقی بمانید؛ محتوای شخصی­سازی شده تولید کنید و رابطه­ی دیرپائی با مشتری­هایتان برقرار سازید.

همچنین داینا راثمن، متخصص بازاریابی محتوا، پرده از رازهای ارتباط با تک تک مشتری­هایتان بر می­دارد- تا به این ترتیب احساس کنند آنها را می­شناسید.

این دوره بخشی از پروژه­ی «مسیر یادگیری» می­باشد که به تایئد انجمن بازاریابی امریکا رسیده است.


معرفی

خوش آمدید

  • 00:58
  • Text reading

چگونه محتوا با مشتری همخوان باشد؟

قدم بعدی

خدانگهدار

  • 00:58
  • Text reading