اصول بازاریابی | بازار هدف
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
مقدمه
خوش آمدید
مقدمه اي بر هدف گيري
اهميت شناخت مشتري تان
انواع مشتريان
مزاياي هدف گيري
هدف گيري مخاطبان B2C
مشتری B2C
ويژگي هاي مشتري B2C
عوامل تاثيرگذار بر مشتري B2C
نحوه دستيابي به مشتري B2C خود
هدف گيري مخاطبان B2B
مشتري B2B
ويژگي هاي مشتري B2B
فاكتورهاي تاثيرگذار بر مشتري B2B
نحوه دستيابي به مشتري B2B خود
شخصيت هاي خريدار
شخصيت خريدار چيست
نحوه ايجاد شخصيت خريدار
مثالهايی از شخصيت خريدار
نحوه استفاده از شخصيت خريدار در بازاريابي_1
نتیجه گیری
گامهای بعدی
به کاوش در دنیای هدف گذاری مشتری و اینکه چگونه می تواند در یافتن و حفظ بهترین مشتری ها کمک تان کند، بپردازید. در این دوره، لئوان وایز- متخصص بازاریابی بهترین روش ها و شیوه هایی که می تواند کمک کند تا با استفاده از هدف گذاری به طور موفقیت آمیزی با مخاطب تان ارتباط برقرار کنید را پوشش می دهد. لوئان ویژگی های منحصر به فرد مشتری های بنگاه به مصرف کننده (B2B) و بنگاه به بنگاه (B2B)، آنچه بر تصمیم های خرید این مشتری ها تاثیر می گذارد و چگونگی دستیابی به مخاطبان B2C و B2B را توضیح می دهد.لئوان ویژگی های منحصر به فرد مشتری های بنگاه به مصرف کننده (B2B) و بنگاه به بنگاه (B2B)، آنچه بر تصمیم های خرید این مشتری ها تاثیر می گذارد و چگونگی دستیابی به مخاطبان B2C و B2B را توضیح می دهد. وی همچنین پرسونای خریدار را هم پوشش داده و به بررسی چگونگی ایجاد و استفاده ی اهریم از پرسونا در بازاریابیتان میپردازد.
مباحث عبارتند از:
- درک انواع مختلف مشتری؛
- مزایای کلیدی هدف گذاری برای بازاریاب ها؛
- درک مشتری های B2B و B2C؛
- چگونگی دستیابی به مشتری های B2B و B2C؛
- خلق پرسونای خریدار؛
- استفاده از پرسونای خریدار برای پیشبرد تصمیم گیری ها.
اساتید دوره

لوئان وایز
لوئان وایز دارای 15 سال تجربهی بازاریابی B2B است؛ او در آژانسها، سمت کاربر و در نقش مشاور فعالیت داشته است.
او مجموعهای از مهارتهای متنوع را پرورش داده است. او در بازاریابی سنتی (رویدادها، ایمیل مستقیم و دیگر رسانههای چاپی) و، همچنین، بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال شناخته شده است. او به مشتریانش کمک میکند تا فعالیتهای موثرتری در زمینهی بازاریابی داشته باشند و مطمئن شوند که پیامهای اصلیشان در زمان مناسب و به افراد مناسب میرسد.
Luan در بخشهای مختلف، از جمله لوازم اداری، خدمات پستی، مخابرات، استخدام، مدیر تسهیلات و تحصیلات عالیه فعالیت داشته است. او برای برندهایی مانند رویال میل، Hilton Hotels & Resorts و دانشگاه کمبریج کار کرده است، همچنین، با شرکتهایی که در زمینهی تخصصیشان قوی هستند، اما در دنیا شناخته شده نیستند، نیز همکاری داشته است. او کتابِ آرام! این فقط رسانهی اجتماعی است: راهنمای استفاده از شبکههای اجتماعی برای شما و کسبوکارتان را نوشته است.