اصول بازاریابی: بازار هدف

به کاوش در دنیای هدف گذاری مشتری و اینکه چگونه می تواند در یافتن و حفظ بهترین مشتری ها کمک تان کند، بپردازید. در این دوره، لئوان وایز- متخصص بازاریابی بهترین روش ها و شیوه هایی که می تواند کمک کند تا با استفاده از هدف گذاری به طور موفقیت آمیزی با مخاطب تان ارتباط برقرار کنید را پوشش می دهد. لئوان ویژگی های منحصر به فرد مشتری های بنگاه به مصرف کننده (B2B) و بنگاه به بنگاه (B2B)، آنچه بر تصمیم های خرید این مشتری ها تاثیر می گذارد و چگونگی دستیابی به مخاطبان B2C و B2B را توضیح می دهد.لئوان ویژگی­ های منحصر به فرد مشتری ­های بنگاه به مصرف کننده (B2B) و بنگاه به بنگاه (B2B)، آنچه بر تصمیم ­های خرید این مشتری­ ها تاثیر می­ گذارد و چگونگی دستیابی به مخاطبان B2C و B2B را توضیح می ­دهد. وی همچنین پرسونای خریدار را هم پوشش داده و به بررسی چگونگی ایجاد و استفاده­ ی اهریم از پرسونا در بازاریابی­تان می­پردازد.

مباحث عبارتند از:

  • درک انواع مختلف مشتری؛
  • مزایای کلیدی هدف­ گذاری برای بازاریاب­ ها؛
  • درک مشتری­ های B2B و B2C؛
  • چگونگی دستیابی به مشتری­ های B2B و B2C؛
  • خلق پرسونای خریدار؛
  • استفاده از پرسونای خریدار برای پیشبرد تصمیم ­گیری­ ها.

 

 

6
درس
17
فایل
36
دقیقه
39000 تومان

اساتید دوره

لوئان وایز

لوئان وایز دارای 15 سال تجربه‌ی بازاریابی B2B است؛ او در آژانس‌ها، سمت کاربر و در نقش مشاور فعالیت داشته است.
او مجموعه‌ای از مهارت‌های متنوع را پرورش داده است. او در بازاریابی سنتی (رویدادها، ایمیل مستقیم و دیگر رسانه‌های چاپی) و، همچنین، بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال شناخته شده است. او به مشتریانش کمک می‌کند تا فعالیت‌های موثرتری در زمینه‌ی بازاریابی داشته باشند و مطمئن شوند که پیام‌های اصلی‌شان در زمان مناسب و به افراد مناسب می‌رسد.
Luan در بخش‌های مختلف، از جمله لوازم ادای، خدمات پستی، مخالرات، استخدام، مدیر تسهیلات و تحصیلات عالیه فعالیت داشته است. او برای برندهایی مانند رویال میل، Hilton Hotels & Resorts و دانشگاه کمبریج کار کرده است، همچنین، با شرکت‌هایی که در زمینه‌ی تخصصی‌شان قوی هستند، اما در دنیا شناخته شده نیستند، نیز همکاری داشته است. او کتابِ آرام! این فقط رسانه‌ی اجتماعی است: راهنمای استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای شما و کسب‌وکارتان را نوشته است.

person
mail