اصول بازاریابی | بازار هدف

6
درس
16
فایل
36
دقیقه
39000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
خوش آمدید
0:40 - 1.6 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه اي بر هدف گيري

play_arrow
اهميت شناخت مشتري تان
2:02 - 5.4 مگابایت
play_arrow
انواع مشتريان
2:02 - 5.4 مگابایت
play_arrow
مزاياي هدف گيري
1:52 - 4.9 مگابایت

هدف گيري مخاطبان B2C

play_arrow
مشتری B2C
1:09 - 2.8 مگابایت
play_arrow
ويژگي هاي مشتري B2C
1:05 - 2.5 مگابایت
play_arrow
عوامل تاثيرگذار بر مشتري B2C
1:55 - 4.3 مگابایت
play_arrow
نحوه دستيابي به مشتري B2C خود
2:47 - 7.6 مگابایت

هدف گيري مخاطبان B2B

play_arrow
مشتري B2B
0:48 - 1.8 مگابایت
play_arrow
ويژگي هاي مشتري B2B
1:00 - 2.3 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
فاكتورهاي تاثيرگذار بر مشتري B2B
1:17 - 3.4 مگابایت
play_arrow
نحوه دستيابي به مشتري B2B خود
1:17 - 2 مگابایت

شخصيت هاي خريدار

play_arrow
شخصيت خريدار چيست
0:51 - 1.5 مگابایت
play_arrow
نحوه ايجاد شخصيت خريدار
3:18 - 8.1 مگابایت
play_arrow
مثال‌هايی از شخصيت خريدار
2:59 - 4.6 مگابایت
play_arrow
نحوه استفاده از شخصيت خريدار در بازاريابي_1
1:53 - 4.1 مگابایت

نتیجه گیری

play_arrow
گام‌های بعدی
0:43 - 1.6 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

به کاوش در دنیای هدف گذاری مشتری و اینکه چگونه می تواند در یافتن و حفظ بهترین مشتری ها کمک تان کند، بپردازید. در این دوره، لئوان وایز- متخصص بازاریابی بهترین روش ها و شیوه هایی که می تواند کمک کند تا با استفاده از هدف گذاری به طور موفقیت آمیزی با مخاطب تان ارتباط برقرار کنید را پوشش می دهد. لوئان ویژگی های منحصر به فرد مشتری های بنگاه به مصرف کننده (B2B) و بنگاه به بنگاه (B2B)، آنچه بر تصمیم های خرید این مشتری ها تاثیر می گذارد و چگونگی دستیابی به مخاطبان B2C و B2B را توضیح می دهد.لئوان ویژگی­ های منحصر به فرد مشتری ­های بنگاه به مصرف کننده (B2B) و بنگاه به بنگاه (B2B)، آنچه بر تصمیم ­های خرید این مشتری­ ها تاثیر می­ گذارد و چگونگی دستیابی به مخاطبان B2C و B2B را توضیح می ­دهد. وی همچنین پرسونای خریدار را هم پوشش داده و به بررسی چگونگی ایجاد و استفاده­ ی اهریم از پرسونا در بازاریابی­تان می­پردازد.

مباحث عبارتند از:

  • درک انواع مختلف مشتری؛
  • مزایای کلیدی هدف­ گذاری برای بازاریاب­ ها؛
  • درک مشتری­ های B2B و B2C؛
  • چگونگی دستیابی به مشتری­ های B2B و B2C؛
  • خلق پرسونای خریدار؛
  • استفاده از پرسونای خریدار برای پیشبرد تصمیم ­گیری­ ها.

 

 

اساتید دوره

لوئان وایز

لوئان وایز دارای 15 سال تجربه‌ی بازاریابی B2B است؛ او در آژانس‌ها، سمت کاربر و در نقش مشاور فعالیت داشته است.
او مجموعه‌ای از مهارت‌های متنوع را پرورش داده است. او در بازاریابی سنتی (رویدادها، ایمیل مستقیم و دیگر رسانه‌های چاپی) و، همچنین، بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال شناخته شده است. او به مشتریانش کمک می‌کند تا فعالیت‌های موثرتری در زمینه‌ی بازاریابی داشته باشند و مطمئن شوند که پیام‌های اصلی‌شان در زمان مناسب و به افراد مناسب می‌رسد.
Luan در بخش‌های مختلف، از جمله لوازم اداری، خدمات پستی، مخابرات، استخدام، مدیر تسهیلات و تحصیلات عالیه فعالیت داشته است. او برای برندهایی مانند رویال میل، Hilton Hotels & Resorts و دانشگاه کمبریج کار کرده است، همچنین، با شرکت‌هایی که در زمینه‌ی تخصصی‌شان قوی هستند، اما در دنیا شناخته شده نیستند، نیز همکاری داشته است. او کتابِ آرام! این فقط رسانه‌ی اجتماعی است: راهنمای استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای شما و کسب‌وکارتان را نوشته است.

person
mail