مهارت‌های حیاتی برای موفقیت کسب و کار

بسیاری از افراد به دنبال این هستند که با انجام دادن چه فعالیت هایی یک کسب و کار می تواند به رشد و موفقیت برسد.  

برای دانستن این موضوع، باید اصول تجارت و بازاریابی را بدانید .  در این دوره به مهمترین فعالیت ها برای جذب مشتری و فروش و موفقیت در کسب و کار می پردازد.

این دوره یکی از درس های اصلی دانشجویان دوره MBA می باشد.

21
درس
21
فایل
457
دقیقه
1990000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

درس اول

play_arrow
مقدمه - بازاریابی چیست؟
31:59 دقیقه - 118 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

درس دوم

play_arrow
مدیریت و اصول بازاریابی
10:17 - 34.36 مگابایت

درس سوم

play_arrow
بخش‌بندی بازار
29:57 - 78.8 مگابایت

درس چهارم

play_arrow
مدیریت برند
12:20دقیقه - 32.69 مگابایت

درس پنجم

play_arrow
هدف قرار دادن یک بخش بازار
28:03 - 92.54 مگابایت

درس ششم

play_arrow
مدیریت قیمت‌گذاری
11:27 - 29.5 مگابایت

درس هفتم

play_arrow
جایگاه یابی
29:52 - 102 مگابایت

درس هشتم

play_arrow
مدیریت توزیع
30:39 - 81 مگابایت

درس نهم

play_arrow
شناسائی منابع رشد فروش
28:29 - 94 مگابایت

درس دهم

play_arrow
ارتباطات بازاریابی
08:50 - 23.4 مگابایت

درس یازدهم

play_arrow
دریافت ارزش از مشتریان
29:48 - 101.48 مگابایت

درس دوازدهم

play_arrow
بازاریابی جهانی
12:12 - 40.4 مگابایت

درس سیزدهم

play_arrow
ساخت یک تجربه عالی برای مشتری
31:14 - 106 مگابایت

درس چهاردهم

play_arrow
تحلیل شرایط بازاریابی
11:19 - 37.43 مگابایت

درس پانزدهم

play_arrow
مدیریت توزیع
8:35 - 22 مگابایت

درس شانزدهم

play_arrow
مدیریت ارتباط با مشتری
11:29 - 39 مگابایت

درس هفدهم

play_arrow
اصول قیمت گذاری صحیح
29:08 - 95.7 مگابایت

درس هیجدهم

play_arrow
تحقیقات بازار
9:35 - 92.4 مگابایت

درس نوزدهم

play_arrow
ارتباطات بازاریابی
28:53 - 98.5 مگابایت

درس بیستم

play_arrow
قول و وعیدها و خطرات در رسانه‌های اجتماعی
30:12 - 100 مگابایت

درس بیست و یکم

play_arrow
تکنیک‌های جدید تحقیقات بازاریابی
31:46 - 106.66 مگابایت

اساتید دوره

رایان همیلتون

پروفسور رایان همیلتون، استادیار بازاریابی دانشکده سب و کار دانشگاه اموری است و از سال 2008 در این دانشکده مشغول به تدریس است. او دکترای بازاریابی خود را از دانشکده مدیریت کلوگ دانشگاه نورث-وسترن اخذ کرده است.
در سال 2013 توسط موسسه علم بازاریابی به عنوان یکی از کارامد ترین محققین جوان این حوزه معرفی شد. پروفسور همیلتون همچنین جوایز متعددی به عنوان استاد نمونه دانشگاه اموری دریافت کرده، و در 2011 توسط مجله Poets & Quants که به موضوع آموزش MBA می پردازد به نوان یکی از «چهل استاد برتر زیر چهل سال» معرفی شد.
پروفسور همیلتون روانشناس مصرف کنندگان است و فرایند تصمیم گیری مشتری را بررسی میکند: برندها، قیمتها، و معماری تصمیم روی تصمیم گرفته شده در هنگام خرید تاثیر میگذارد. نتایج تحقیقات او در ژورنالهای معتبر بازاریابی مدیریت منتشر شده است، از جمله ژورنال تحقیقات مصرف کننده، ژورنال تحقیقات بازاریابی، ژورنال بازاریابی، علم مدیریت، و رفتار سازمانی و فرایندهای تصمیم گیری انسانی. یافته های او همچنین در نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، یو.اس.ای تودی، فایننشال تایمز، سی.ان.ان و غیره منتشر شده است.

نظرات درباره مهارت‌های حیاتی برای موفقیت کسب و کار (1 نظر)

سلام قسمت دوم درس هشتم پخش نمیشه
7989 - 19 ارديبهشت 1398
person
mail