مهارتهای حیاتی برای موفقیت کسب و کار
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
درس اول
مقدمه - بازاریابی چیست؟
درس دوم
مدیریت و اصول بازاریابی
درس سوم
بخشبندی بازار
درس چهارم
مدیریت برند
درس پنجم
هدف قرار دادن یک بخش بازار
درس ششم
مدیریت قیمتگذاری
درس هفتم
جایگاه یابی
درس هشتم
مدیریت توزیع
درس نهم
شناسائی منابع رشد فروش
درس دهم
ارتباطات بازاریابی
درس یازدهم
دریافت ارزش از مشتریان
درس دوازدهم
بازاریابی جهانی
درس سیزدهم
ساخت یک تجربه عالی برای مشتری
درس چهاردهم
تحلیل شرایط بازاریابی
درس پانزدهم
مدیریت توزیع
درس شانزدهم
مدیریت ارتباط با مشتری
درس هفدهم
اصول قیمت گذاری صحیح
درس هیجدهم
تحقیقات بازار
درس نوزدهم
ارتباطات بازاریابی
درس بیستم
قول و وعیدها و خطرات در رسانههای اجتماعی
درس بیست و یکم
تکنیکهای جدید تحقیقات بازاریابی
بسیاری از افراد به دنبال این هستند که با انجام دادن چه فعالیت هایی یک کسب و کار می تواند به رشد و موفقیت برسد.
برای دانستن این موضوع، باید اصول تجارت و بازاریابی را بدانید . در این دوره به مهمترین فعالیت ها برای جذب مشتری و فروش و موفقیت در کسب و کار می پردازد.
این دوره یکی از درس های اصلی دانشجویان دوره MBA می باشد.
اساتید دوره

رایان همیلتون
پروفسور رایان همیلتون، استادیار بازاریابی دانشکده کسب و کار دانشگاه اموری است و از سال 2008 در این دانشکده مشغول به تدریس است. او دکترای بازاریابی خود را از دانشکده مدیریت کلوگ دانشگاه نورث-وسترن اخذ کرده است.
در سال 2013 توسط موسسه علم بازاریابی به عنوان یکی از کارامد ترین محققین جوان این حوزه معرفی شد. پروفسور همیلتون همچنین جوایز متعددی به عنوان استاد نمونه دانشگاه اموری دریافت کرده، و در 2011 توسط مجله Poets & Quants که به موضوع آموزش MBA می پردازد به عنوان یکی از «چهل استاد برتر زیر چهل سال» معرفی شد.
پروفسور همیلتون روانشناس مصرف کنندگان است و فرایند تصمیم گیری مشتری را بررسی میکند: برندها، قیمتها، و معماری تصمیم روی تصمیم گرفته شده در هنگام خرید تاثیر میگذارد. نتایج تحقیقات او در ژورنالهای معتبر بازاریابی مدیریت منتشر شده است، از جمله ژورنال تحقیقات مصرف کننده، ژورنال تحقیقات بازاریابی، ژورنال بازاریابی، علم مدیریت، و رفتار سازمانی و فرایندهای تصمیم گیری انسانی. یافته های او همچنین در نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، یو.اس.ای تودی، فایننشال تایمز، سی.ان.ان و غیره منتشر شده است.