
بازاریابی محتوا | وبلاگهای موفق
در محیط پیچیده و شلوغ امروز بازاریابی وبلاگنویسی به شما کمک میکند تا پیام و صدای کسبوکار خودتان را تقویت کنید. خریداران شما در دنیای چند کانالی و چند دستگاهی زندگی میکنند. نهتنها مشتریان شما بهصورت آنلاین تحقیقات خودشان را انجام میدهند بلکه انتظار دارند محتوای آنها شخصیسازیشده، آموزشی و مکالمهای هم باشد.
وبلاگنویسی راه بسیار خوبی برای ایجاد آن رابطههاست. برند شما دیده میشود و همزمان یک شخصیت انسانی و قابلدسترسی به برند میدهد.
دینا روثمن، نویسنده، سخنران و استراتژیست محتواست که در این ویدان میخواهد مبانی درست کردن یک وبلاگ کاری عالی را با شما به اشتراک بگذارد. او دربارهی اینکه چطور وبلاگ خودتان را طراحی کنید، مخاطب را درگیر کنید، محتوای وبلاگی درست کنید که تبدیل به مشتری شود و چطور وبلاگ خود را در چند کانال تبلیغ کنید، صحبت خواهد کرد.
وبلاگ نویسی نهتنها به شما کمک میکند که کسبوکار و صدای خودتان را توسعه بدهید بلکه کمک میکند در فضای کاری خود به یک رهبر متفکر قابلاعتماد تبدیل شوید.
در این ویدان خواهید آموخت: اهمیت وبلاگ نویسی در کسبوکار، طراحی وبلاگ، ساخت محتوای وبلاگ، تبلیغ و ارزیابی وبلاگ

محمد مهدی ربانی