بازاریابی محتوا | خبرنامه

  • شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • 114
  • 1
  • 0.0
توضیحات دوره

روزانه یک شبکه‌ی اجتماعی یا ابزار تهیه‌ی محتوای جدید وارد بازار می‌شود. ایمیل همچنان انتخاب بسیار قدرتمندی در جعبه‌ابزار بازاریابی محتوایی شماست.

در این ویدان سی‌سی چپمن، نویسنده‌ی مشترک کتاب پرفروش بین‌المللی قوانین محتوا، درباره‌ی به وجود آمدن خبرنامه و اهمیت ثبات صحبت می‌کند و به شما ایده‌هایی می‌دهد تا مشترکین شما نه‌تنها ایمیل‌هایتان را باز کنند بلکه آن کاری را که شما می‌خواهید را هم انجام دهند.

خبرنامه‌ها شاید جذاب‌ترین تاکتیک بازاریابی محتوا نباشند ولی در صورت درست انجام شدن، یکی از بهترین‌ها هستند.

موضوعات این ویدان عبارت‌اند از:

استفاده از روزنامه و خبرنامه: ایمیل هنوز نمرده!،  اهمیت حیاتی بانک اطلاعات مخاطبین،  چه چیزی در ایمیل‌های خود مطرح کنید،  سفارشی‌سازی ظاهر و احساس ایمیل‌ها،  اهمیت ثبات،  از مخاطب بخواهید کاری انجام دهد!،  خواندن ایمیل‌ها در ابزارهای حال حرکت را آسان کنید!

درس های دوره
  • خوش آمدید

  • ایمیل هنوز نمرده!

  • اهمیت حیاتی بانک اطلاعات مخاطبین

  • چه چیزی در ایمیل های خود مطرح کنید

  • سفارشی سازی ظاهر و احساس ایمیل ها

  • اهمیت ثبات

  • از مخاطب بخواهید کاری انجام دهد!

  • خواندن ایمیل ها در ابزارهای حال حرکت را آسان کنید!

دیدگاه کاربران (0)
89٬000تومان
  • 8ویدیو
  • 0فایل
  • 12دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس سی سی چپمن
  • تعداد درس‌ها 2 درس
  • زمان دوره 12 دقیقه
  • سطح دوره مبتدی