
بازاریابی محتوا | خبرنامه
روزانه یک شبکهی اجتماعی یا ابزار تهیهی محتوای جدید وارد بازار میشود. ایمیل همچنان انتخاب بسیار قدرتمندی در جعبهابزار بازاریابی محتوایی شماست.
در این ویدان سیسی چپمن، نویسندهی مشترک کتاب پرفروش بینالمللی قوانین محتوا، دربارهی به وجود آمدن خبرنامه و اهمیت ثبات صحبت میکند و به شما ایدههایی میدهد تا مشترکین شما نهتنها ایمیلهایتان را باز کنند بلکه آن کاری را که شما میخواهید را هم انجام دهند.
خبرنامهها شاید جذابترین تاکتیک بازاریابی محتوا نباشند ولی در صورت درست انجام شدن، یکی از بهترینها هستند.
موضوعات این ویدان عبارتاند از:
استفاده از روزنامه و خبرنامه: ایمیل هنوز نمرده!، اهمیت حیاتی بانک اطلاعات مخاطبین، چه چیزی در ایمیلهای خود مطرح کنید، سفارشیسازی ظاهر و احساس ایمیلها، اهمیت ثبات، از مخاطب بخواهید کاری انجام دهد!، خواندن ایمیلها در ابزارهای حال حرکت را آسان کنید!

محمد مهدی ربانی