اصول بازاریابی | شبکه های اجتماعی
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
مقدمه
خوش آمدید
چه چیز لازم است پیش از تماشای این دوره بدانید؟
استفاده از فایل های تمرین
مروری بر رسانه های اجتماعی
بازاریابی با استفاده از رسانه های اجتماعی چیست؟
چرا باید بر روی رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کرد؟
یک استراتژی مستند را توسعه دهید
یک استراتژی هدفمند تدوین کنید
مخاطبتان را تعریف کنید
یک تقویم سردبیری ایجاد کنید
یافتن کانال های ارتباطی درست
در چند کانال کلیدی سرمایه گذاری کنید
در مورد ویژگی های جمعیت شناختی کانال تحقیق و بررسی نمایید
ظرافت های هر شبکه اجتماعی را درک کنید
رهبری شبکه های رسانه های اجتماعی
فیسبوک
اینستاگرام
اسنپ چت
یوتیوب
لینکداین
توییتر
پینترست
دنباله ای از محتواها را توسعه دهید
تولید محتوای باارزش
یک دنباله مستمر ایجاد کنید
انواع محتواها برای به اشتراک گذاری
انتشار بهترین تجربیات
دفعات انتشار
انتخاب نسخه درست
استفاده از رسانه های تصویری
تشویق به تولید محتوا توسط کاربر
انتشار مجدد محتواهای قبلی
یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی
یکپارچگی دپارتمانی
یکپارچه سازی همه کانال ها
گوش فرادادن اجتماعی
مدیریت یک جامعه
هوش رقابتی
دغدغه های خدمات مشتریان
تبلیغات پولی
درک تبلیغات پولی
کسب نتیجه با استفاده از تبلیغات پولی
سنجش رسانه های اجتماعی
تطبیق سنجه ها با اهداف
ابزارهای سنجش
ردیابی لینک
نتیجه گیری
نواوری لازم است
گام های بعدی
شبکه های اجتماعی به کسب و کارها کمک میکند تا به جای صحبت با مشتری با وی تعامل کنید و از این طریق تغییرات چشمگیری در بازاریابی به وجود آورید. در این دوره، یاد می گیرد چگونه از رسانه های اجتماعی به عنوان اهرمی در راهبرد کلی بازاریابیتان استفاده کنید؛ همچنین بهترین شیوه های هدایت کارزارهای تبلیغاتی رسانه های اجتماعی که به شما کمک میکند تا با مشتری هایتان در ارتباط باشید را خواهید آموخت.
برایان هانیگمن بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی را به صورت کلی مرور میکند و توضیح میدهد که چرا سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی میتواند به نفع کسب وکارتان باشد. وی چگونگیِ تعریف مخاطب هایتان و نگارش راهبرد رسانه های اجتماعی که بر اهداف پیشروی سازمانتان متمرکز میشود را آموزش خواهد داد. علاوه بر این، کار با شبکه های اجتماعی پیشرویی مثل فیسبوک، ایسنتاگرام و اسنپ شات و همچنین بهره مندی ازتبلیغات پولی و استفاده از اهداف و معیارها برای سنجش موفقیت تان را هم توضیح می دهد.
مباحث عبارتند از:
- چرا باید روی رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنیم؟
- ایجاد یک راهبرد مستند؛
- تعریف مخاطبتان؛
- یافتن کانال های مناسب؛
- درک تفاوت های ظریف شبکه های اجتماعی مختلف؛
- ایجاد مجموعه ای از محتوا؛
- انتشار بهترین روش ها؛
- هوش رقابتی؛
- درک تبلیغات پولی؛
- بهره مندی از تبلیغات پولی؛
- تطابق دادن معیارها با آرمانها
اساتید دوره

برایان هانیگمن
برایان هانیگمن، مدیر عامل شرکت Honigman Media، یک مشاور بازاریابی محتوی است که در فیلادلفیا قرار دارد.
Honigman Media با برندهای معتبر کار میکنند تا به آنها کمک کنند تا داستان خود را بازگو کنند و بازاریابی خود را بر روی اهداف و اولویتهای مناسب متمرکز کنند. برایان با صحبت کردن، آموزش، آموزش صنفی و کارگاهها، ورک شاپ، توسعه استراتژی، و ایجاد محتوا، تخصص خود را در بازاریابی محتوی و رسانههای اجتماعی برای برآورده کردن نیازها و انتظارات مشتریان خود، ارائه میدهد.