مدیریت فرایند فروش (مدیریت پایپ لاین)
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
مقدمه
خوش آمدید
آن چه لازم است بدانید
مبانی فروش
سازمان دهی، برنامه ریزی و آماده کنید
فرآیند فروش
مربی گری کرده و آموزش دهید
صفحات گسترده اطلاعات را با مدیریت روابط با مشتریان مرتبط سازید
درآمد، هزینه ها و اهداف
ساختار و مراحل خط فروش
فرآیند را با خط فروش هم سو سازید
سرنخ ها و توسعه فرصت های فروش به مشتری
فرصت ها را بپرورانید
نیاز را برطرف کرده و راه حل را ارائه دهید
کار فروش را به سرانجام برسانید
ارتباط برقرار کرده، پیگیری کنید و مجددا بفروشید
بررسی، تحلیل و شاخص های اصلی لازم برای مدیریت خط فروش
پیش بینی فروش
نگهداری صحیح از خط فروش
تصمیم گیری و تحلیل
داشبوردها
نتیجه گیری
گام های بعدی
متخصصان واقعا موفق فروش می تواند روی شیوه های کارآمد و سودآور افزایش فروش تمرکز کنند تا کسب و کارشان را توسعه دهند. آنها با سخت کوشی خود را با فرصت ها نگاه داشته و فعالیت حساب در کل چرخه ی فروش را به طور فعالیت های تحت نظرمی گیرند. در این دوره، مطالبی در مورد مدیریت مناسب خط فروش یاد بگیرید تا در سازماندهی سرنخ فروش، پروراندن فرصت ها، پیش بینی نتایج و بستن قرارداد فروش ماهرتر شوید.
مباحث عبارتند از:
- مبانی فروش؛
- سازماندهی، برنامه ریزی و پیگیری؛
- توسعه ی سرنخ های فروش؛
- پروراندن فرصتها؛
- بستن قراردادهای فروش؛
- برقراری ارتباط و پیگیری؛
- پیشبینی فروش؛
- حفظ خط فروش؛
- تحلیل و تصمیم گیری.
اساتید دوره

دین کارل
دین کارل متخصص مربیگری اجرایی، مربیگری حرفه ای، آموزش فروش و توسعه رهبری است.
دین در بیش از سه دهه مدیریت فروش و موقعیت رهبری را با تعدادی از شرکت های بزرگ چاپ و نشر جهانی داشته است. تیم فروش او با فروش مستقیم به خرده فروشان عمده نظیر آمازون، بارنز و نوبل، Costco و دیگر زنجیره های ملی همراه با ابتکارات فروش B2B و B2C تمرکز داشتند. دین اکنون دارای کسب و کار مشاوره ای خود است که برنامه های آموزش فروش را همراه با مربیگری حرفه ای و اجرایی ارائه می دهد. علاوه بر این، او یک مربی حرفه ای است.