تکنیک های کاربردی برای فروش بیشتر
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
مقدمه
خوش آمدید
درک فروش
باقی ماندن بر روی طناب محکم فروش
تجویز کردن به جای فروختن
ایجاد روابط فروش
آشنایی با ایجاد یک رابطه فروش
آیا لازم است دوست داشته شوید؟
اولین تاثیرات بر طرف مقابل و زبان بدن
کاری کن احساس مهم بودن بکنم
شنونده خوب بودن
قیف پرسش های فروش
چهار دسته افراد
عامل شادمانی
عارضه یابی فروش
آشنایی با عارضه یابی فروش
فهم نیازهایشان
ساختن نیازهایشان
کاری کنید نیازشان را به زبان بیاورند
تجویز یک راهکار
آشنایی با تجویز راهکار
تفاوت بین ویژگی ها و مزایا
مدیریت مخالفت ها
آشنایی با نحوه مدیریت مخالفت ها
آیا مخالفت ها می تواند به نفع فروش تمام شود؟
احساس کنید، احساس کردید، یافتید
آماده سازی کلید فروشندگی است
مقابله با اعتراضات در موردگران بودن محصول یا خدمت شما
انعقاد قرارداد فروش
آشنایی با به سرانجام رساندن فروش
اصول انعقاد قرارداد
کلماتی که در زمان انعقاد یک قرارداد فروش می توانید استفاده کنید
توپ را در زمین خودتان نگه دارید
کارآیی و سنجش در فروش
آشنایی با کارآمدی و سنجش در فروش
هفت اصل اساسی کارآمدی فروش
علم سنجش فروش
نتیجه گیری
تشکر
فروش در نهایت به معنی کمک به دیگران برای تشخیص چیزی است که به آن نیاز دارند. با درک چگونگی انجام این کار و هدایت کل فرایند فروش در موقعیت بهتری برای بستن قرارداد فروش قرار خواهید گرفت. در این دوره، کریس کرافت مدرس شگردها و روشهای کلیدی تبدیل شدن به یک فروشنده تاثیرگذار را با شما به اشتراک میگذارد. کریس کلیدهای ایجاد رابطه ی صمیمی، درک نیازهای مشتری و تجویز یک راه حل را بررسی میکند. وی همچنین به بحث در مورد مدیریت اعتراض ها، جستوجوی روش هایی برای بستن قرارداد فروش پرداخته و نگاهی هم به کارآمدی و شاخص های آن می پردازد.
مباحث عبارتند از:
- ایجاد روابط فروش؛
- تاثیر نخست و زبان بدن؛
- پی بردن به نیازهای مشتری؛
- تجویز یک راهحل؛
- برخورد با اعتراض ها؛
- بستن قرارداد فروش؛
- نگاه داشتن توپ در زمین خودتان؛
- مبانی فروش کارآمد.
اساتید دوره

کریس کرافت
کریس کرافت، سخنران و رهبر ایده پرداز، تا به حال بیش از 80000 نفر را در مدیریت و انجام پروژه آموزش داده است.
کریس همچنین آموزش های مربوط به مدیریت زمان و مذاکرات را ارائه کرده و دو میلیون نفر را در Lynda.com آموزش داده است. او دارای سابقه عملیاتی درخشانی ست و با کسب مدرک مهندسی از دانشگاه کمبریج، به عنوان مهندس ارشد دارای صلاحیت شناخته شده و 10 سال به عنوان مدیر ارشد در تولید، فعالیت داشته است. او با کسب مدرک MBA , قبل از افتتاح شرکت آموزشی خود در سال 1974 , چهار سال به عنوان مدرس دانشگاه در مدرسه کسب و کار دانشگاه بورنموث، فعالیت کرد. از آن زمان، او درخواست های متعددی برای سخنرانی داشته و به بیش از 20،000 نفر به صورت مستقیم کمک کرده است.
وب سایت او، www.chriscroft.co.uk، می باشد که در آن راهنمایی های رایگان زیادی ارائه می دهد. کریس همچنین اپلیکیشن های متعدد رایگان سازگار با آیفون و اندروید ایجاد کرده است، که شاخص ترین آنها اپلیکیشن "کارهایی که باید انجام دهیم "و برنامه "راهنمای شادی روزانه" است.
کتاب "مدیریت زمان" او در آمازون و بیشتر کتابفروشی ها موجود است. او 11 کتاب جیبی راهنمای سریع در www.lulu.com و در فروشگاه کیندل آمازون دارد و اخیرا کتاب "راهنمای شادی روزانه"را برای Kindle منتشر کرده است.