
بازاریابی محتوا | عکس ها
ما انسانها موجودات بصری هستیم و دوست داریم در هر موقعیت و زمانی لحظهها را با چشمانمان ثبت کنیم. همانطور که شاید شنیده باشید یک عکس میتواند شامل هزاران حرف باشد و امروزه هم این جمله بهاندازهی همان دورانی که گفته شد حقیقت دارد. تصاویر عالی، محتوا را گیراتر ساخته و آن را برای اشتراکگذاری ارزشمندتر میسازد.
سیسی چپمن، متخصص بازاریابی محتوا و نویسندهی کتاب بینالمللی و پرفروش قوانین محتوا، سالهای زیادی است که به حرفهی عکاسی مشغول بوده و بهندرت بدون دوربین عکاسی از خانه بیرون میرود.
او در این ویدان به اهمیت استفاده از عکاسی در ترکیب بازاریابی محتوای شما میپردازد و میخواهد بفهمید که چطور میتوانید خودتان عکسهایتان را بهراحتی انتخاب کنید. بهترین موضوع این است که با این ویدان سعی دارد با استفاده از عکاسی در بازاریابی، موفقیت شما را پیریزی کند.
وی نکتههایی در مورد عکسبرداری و نحوهی یافتن عکسهای آرشیوی- زمانی که منابعی برای گرفتن عکسهای مخصوص خودتان در اختیار ندارید را بررسی خواهد کرد. علاوه بر این، با بهترین بستر رسانههای اجتماعی برای اشتراکگذاری عکس و چگونگی استفاده از هشتگها برای اطمینان از قابلیت پیدا شدن مطلبتان آشنا خواهید شد.
در این ویدان یاد خواهید گرفت: چرا عکس اینقدر مهم است؟، از کجا عکس مناسب پیدا کنیم؟، عکاسی اختصاصی، اگر سوژهای برای عکاسی پیدا نکردید؟، عکسها فقط برای بلاگها بکار نمیروند، استفاده از تگها، عکس یا تصویر؟

محمد مهدی ربانی