چگونه یک متن بازاریابی بی نظیر و موثر بنویسیم؟ با تدریس Ian Lurie (مدت زمان : 1h 51m دقیقه)

تبلیغ جسم و روح هر تلاش بازاریابی است. با استفاده از این دوره­، مبنای عالی برای تمام کارزارهای تبلیغاتی­تان بیابید. اییِن لوری نحوه­ی نوشتن تبلیغ­هایی را نشان­تان می­دهد که داستان­تان را بازگو کرده و باعث فروش محصول یا برندتان می­شود. در مورد انواع مختلف تبلیغ­نویسی، مزایای نوشتن بر روی کاغذ (بله، کاغذ!)، رعایت قواعد کلی، نوشتن سر تیترها، فروش صفحه­ی تبلیغات، و بازنویسی تبلیغ­های موجود برای بهینه ساختن آنها برای فروشگاه­های آنلاین و پلتفرم­ها نکاتی بیاموزید. اییِن چگونگی مدیریت یک تیم ویراستاری تبلیغ، صدای برند و تقویم زمان­بندی مطلب را نشان خواهد داد.

مباحث عبارتند از:

  • منظور از تبلیغ­نویسی چیست؟
  • نگارش اولین پیش­نویس؛
  • نوشتن و آزمودن سرتیترها؛
  • ساختاربندی تبلیغ برای چاپ در مقابل ارائه­ی آنلاین؛
  • استفاده­ی موثر از نویسه­نگاری؛
  • بازنویسی تبلیغ؛
  • مدیریت تیم تبلیغ­نویس­ها.

 


معرفی

خوش آمدید

  • 00:58
  • Text reading

متن نویسی یا کپی رایتینگ چیست؟

تعریف متن نویسی

  • 00:58
  • Text reading

پروژه این درس

  • 00:58
  • Text reading

نوشتن متن

تدوین برنامه

  • 00:58
  • Text reading

رعایت قوانین کلی

  • 00:58
  • Text reading

تیتر نویسی

  • 00:58
  • Text reading

آزمایش تیتر

  • 00:58
  • Text reading

مدیریت تیم نویسنده

نتیجه گیری

قدم های بعدی

  • 00:58
  • Text reading