مسری، نکات طلایی بازاریابی ویروسی

همه‌ی ما روی ایده‌هایی کار می‌کنیم که امیدواریم محبوب‌تر بشوند. ممکن است روی یک محصول کارکنید، یک‌چیز جدید؛ یا امیدوار باشید فروش یک محصول قدیمی را افزایش بدهید. ممکن است امیدوار باشید رفتار مردم را تغییر بدهید تا وادارشان کنید کاری را به شکلی متفاوت انجام بدهند یا ذهنیت خودشان نسبت به تمام دنیا را عوض کنند یا بخواهید برای یک خیریه پول جمع کنید و یا کاری کنید نسبت به طبیعت مسئولیت‌پذیرتر رفتار کنند.

ولی برای اینکه کاری بکنید که این ایده‌ها موفق یا مُد بشوند باید فراتر از شما رشد کنند و گسترش پیدا کنند. این کافی نیست که فقط شما یک ایده را دوست داشته باشید، دیگران هم باید آن را دوست داشته باشند.

جونا برگر استاد دانشگاه وارتون و نویسنده‌ی کتاب پرفروش سرایت راهکارهای بازاریابی ویروسی، می‌خواهد در این ویدان با شما علم پنهان پشت انتقال اجتماعی را در میان بگذارد.

توضیح می‌دهد که چرا همه‌ی اطلاعات از داستان‌ها و شایعات آنلاین تا محتوای آنلاین مثل تبلیغات و ویدیوها فراگیر می‌شوند و شما چطور می‌توانید از این ایده‌ها استفاده کنید تا داستان‌ها و پیام‌های خودتان را به گوش عده‌ی بیشتری برسانید.

در حقیقت ما همیشه چیزهایی را می‌بینیم که محبوب می‌شوند، فیلم‌هایی که در گیشه موفق هستند و کتاب‌های پرفروش را می‌بینیم. محصولات مصرفی مثل ماست یونانی را می‌بینیم. اما چرا بعضی چیزها موفق می‌شوند و بعضی دیگر شکست می‌خورند؟

خب مشکل از تبلیغات نیست! این برای افرادی که بودجه‌ی کافی برای تبلیغات ندارند خبر خوبی است. حتی داشت بهترین محصول یا بهترین ایده هم مهم نیست!

در این ویدان جونا به شما نشان می‌دهد که مهم استفاده از قدرت تأثیر اجتماعی و دهان‌به‌دهان برای کمک به فراگیری ایده‌ی شماست؛ تصادفی و شانسی هم نیست!

پشت این قضیه که چرا مردم به یک سری چیزها اهمیت می‌دهند علمی وجود دارد. اگر آن علم یا آن 6 کلید برای ایجاد انگیزه در رفتار را بفهمید می‌توانید محتوای واگیردار تولید کرده و همچنین محصولات و ایده‌های خودتان را فراگیر کنید.

در دوره «مسری، نکات طلایی بازاریابی ویروسی» خواهید آموخت:

بازاریابی دهان‌به‌دهان چیست؟،  داشتن توأمان استراتژی بازاریابی آنلاین و آفلاین،  6 قدم برای اینکه مردم درباره‌ی شما حرف بزنند،  اعتبار اجتماعی،  زنجیره‌ها و احساسات،  عمومیت و ارزش کاربردی،  داستان سازی و کاربرد این قدم‌ها در عمل

5
درس
18
فایل
61
دقیقه
99000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

محتوای مسری

play_arrow
خوش آمدید
play_arrow
بازاریابی دهان به دهان
play_arrow
داشتن توامان استراتژی بازاریابی آنلاین و آفلاین
play_arrow
شش قدم برای اینکه مردم درباره شما حرف بزنند

اعتبار اجتماعی

play_arrow
کاری کنید تا مردم خوب به نظر برسند
play_arrow
کاری کنید مردم احساس کنند خودی هستند
play_arrow
نشان دادن قابل توجه بودن درونی!

زنجیره ها و احساسات

play_arrow
یادآوری به مردم با محرک ها
play_arrow
پیدا کردن کره بادام زمینی
play_arrow
وادار کردن مردم با احساسات برای اینکه اهمیت بدهند
play_arrow
تمرکز بر احساسات با انگیختگی بالا

عمومیت و ارزش کاربردی

play_arrow
کاری کنید دیدن و تقلید کردن آسان تر بشه!
play_arrow
خصوصی کردن عمومی!
play_arrow
ساخت محتوای مفید و سودمند
play_arrow
استفاده از قانون 100

داستان سازی و کاربرد این قدم ها در عمل

play_arrow
تعریف داستان هایی که پیام شما را منتقل کنند
play_arrow
ساختن داستان
play_arrow
ترکیب شش قدم برای استفاده در عمل

اساتید دوره

جونا برگر

جونا برگر دکترای خود را در بازاریابی از دانشکده‌ی تحصیلات تکمیلی استنفورد کسب کرده است. تحقیقات و مقالات او معمولا در نیویورک تایمز، ژورنال وال استریت و نشریه اکونومیست دیده می‌شود. برگر به طور منظم در مورد روانشناسی و بازاریابی ویروسی می‌نویسد. او یکی از تاثیرگذاران لینکدین محسوب می‌شود.

جونا برگر یکی از اساتید برتر وارتون در پنسلوانیا می‌باشد، او یکی از متخصصان برتر بازاریابی ویروسی و نفوذ اجتماعی است. برگر با انواع شرکت‌ها و سازمان‌ها از جمله گوگل، فیسبوک، جنرال موتورز، استی لادر، مایکروسافت و غیره همکاری داشته است.

او در سال 2013 کتابی با نام مسری، راهکارهای بازاریابی ویروسی را منتشر کرد. این کتاب پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز و وال‌استریت و هم‌چنین بهترین کتاب سایت آمازون در سال 2013 بود. این کتاب در همین مدت کوتاه به بیش از 25 زبان دنیا ترجمه شده و 150 هزار نسخه از آن منتشر شده است.

برگر به طور کلی بیش از 35 مقاله برجسته در زمینه روانشناسی و بازاریابی منتشر کرده است. تعدادی از آن‌ها عبارتند از: چه چیزی باعث ویروسی شدن محتوای آنلاین می‌شود؟ در مجله تحقیقات بازاریابی- اثرات مثبت تبلیغات منفی، زمانی که نقدهای منفی فروش را افزایش می‌دهند و …

دوره های پیشنهادی

نظرات درباره مسری، نکات طلایی بازاریابی ویروسی (8 نظر)

دوره بسیار عالی و ارزشمندیه
پوریا - 9 ارديبهشت 1399
یکی از بهترین دوره های ویدان. عالی بود. از جونا برگر باز هم دوره بگذارید
راضیه پورمختار - 28 فروردين 1399
مثال های واقعی، کاربردی و خیلی خوبی داره که آدم رو وادار به خلاقیت میکنه
14677 - 26 فروردين 1399
بسیار کاربردی
18693 - 21 فروردين 1399
واقعا خارق العاده و بی نظیر
19693 - 18 فروردين 1399
کتاب مسری خونده بودم کتاب عالیه ویدئو مسری هم عالی بود واقعا از جونا برگر لذت بردم تا حالا فکر کنم 3بار ویدئوش رو دیدم
شاپور رزاقی - 16 فروردين 1399
عالی بود
920 - 26 اسفند 1398
خیلی عالیه
2707 - 26 اسفند 1397
person
mail