شما برندتان هستید؛ آن را هوشمندانه بسازید
موفقیت تنها با داشتن تخصص حاصل نمیشود. شما باید بتوانید در ذهن مخاطب جایگاه مشخصی داشته باشید؛ جایگاهی که با اعتماد، اعتبار و تصویر حرفهای همراه است. این همان کاریست که ایجاد برند شخصی برای شما انجام میدهد. لازم نیست همه شما را بشناسند؛ اما آنهایی که به خدمات، تخصص یا دانش شما نیاز دارند، باید بهدرستی شما را بشناسند. مخاطبان واقعی شما همان کسانیاند که حضور ذهنشان دربارهی شما، فرصتهای ارزشمندی را رقم میزند.
صرفاً مشهور بودن، اگر به شناخت درست و هدفمند منجر نشود، نهتنها سودی ندارد بلکه جز اتلاف زمان، انرژی و حاشیه، چیزی برای شما به همراه نخواهد داشت. آنچه اهمیت دارد این است که جامعه هدف شما، برند شما را بشناسد، بپذیرد و به آن اعتماد کند.
در جهانی که اعتماد کمیابترین سرمایه است، برندسازی شخصی کلید طلایی در بازاریابی نوین به شمار میآید. اما این مسیر، تنها با آشنایی با اصول برندینگ شخصی بهدرستی طی میشود. مشتریان امروز، بیش از آنکه تحت تأثیر تبلیغات قرار گیرند، به شخصیتها اعتماد میکنند. برندی که بر پایهی صداقت، اصالت و ارزشآفرینی بنا شده باشد، بسیار مؤثرتر از دهها کمپین تبلیغاتی توجه و اعتماد مخاطب را جلب میکند.
چرا برند سازی شخصی یا پرسونال برندینگ مهم است؟
اگر میخواهید در حرفهی خود تأثیرگذار باشید، به برند شخصی قدرتمند نیاز دارید. برندی که دانش و توانمندیهای شما را نشان میدهد و وجه تمایز شما نسبت به دیگران را به تصویر میکشد. شما با پرسونال برند خود، در ذهن دیگران ماندگار میشوید. در بسیاری از موقعیتهای شغلی و حرفهای، داشتن یک برند شخصی شناختهشده، همان چیزیست که باعث میشود از میان صدها گزینه، شما انتخاب شوید. انتخاب بر پایهی اعتماد، شناخت و اعتبار، نه صرفاً رزومه یا عنوان شغلی.
بر اساس پژوهشهای معتبر، بیش از 84 درصد مردم به برندهایی که تنها بر تبلیغات تکیه دارند، بیاعتمادند؛ اما به افرادی که احساس میکنند آنها را میشناسند، اعتماد میکنند. این همان دلیلیست که موجب شده بسیاری از برندها در تبلیغات خود بهجای تمرکز صرف بر محصول، از افراد شناختهشده، اینفلوئنسرها و متخصصان صاحب برند شخصی استفاده کنند.
در ایران نیز این روند بهوضوح دیده میشود؛ کسبوکارها به دنبال چهرههایی هستند که پیام برندشان را با صداقت، اعتبار و تأثیر منتقل کنند. شما هم میتوانید یکی از این چهرهها باشید؛ اگر با دوره جامع پرسونال برندینگ مسیر برندسازی شخصی خود را آگاهانه و هدفمند آغاز کنید.
-
محمد مهدی ربانی - بخش اول
-
محمد مهدی ربانی - بخش دوم
-
محمد مهدی ربانی - بخش سوم
-
صحبت های محمدرضا عمرانی
-
صحبت های کاوه صدقی
-
صحبت های سپهر تاروردیان
-
جزوه
-
اسلاید بخش اول
-
محمد مهدی ربانی- بخش اول
-
محمد مهدی ربانی- بخش دوم
-
محمد مهدی ربانی- بخش سوم
-
محمد مهدی ربانی- بخش چهارم
-
صحبت های حسین یاغچی
-
صحبت های بابک بادکوبه
-
اسلاید بخش دوم
دوره بسیار عالی بود و واقعا لذت عالی بردم..اما بعضی اوقات واقعا صدا نامفهوم میشد!
خیلی خوب بود ..دوروزه بیاد ماندنی
عااالی بود .ممنونم
دکتر ربانی عاااالیاز بین افرادی که دعوت شدن دکتر عمرانی و آقای صدقی عالی بودن