فروش از طریق داستان

6
درس
21
فایل
89
دقیقه
99000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
خوش آمدید
play_arrow
قبل از شروع دیدن این ویدان
play_arrow
داستان فروش چیست؟
- مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
چرا برای فروش داستان بگوییم؟

چه زمانی برای مطرح کردن داستان فروش مناسب است

play_arrow
25 داستان فروش که بهش نیاز دارید(بخش اول)
play_arrow
25 داستان فروش که بهش نیاز دارید(بخش دوم)
play_arrow
خریداران را برای گفتن داستانهای خود مجبور کنید

بهترین داستان فروش را پیدا کنید

play_arrow
چه چیزی یک داستان عالی رو به داستان عالی تبدیل می کنه؟
play_arrow
داستان مناسبی برای گفتن انتخاب کنید
- مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
از کجا می توان داستانهای عالی را پیدا کرد

ساختار داستان فروش

play_arrow
ساختار داستان
play_arrow
قلاب
play_arrow
مضمون
play_arrow
چالش ، تعارض ، حل و فصل
play_arrow
درس و عمل

عناصر داستان فروش

play_arrow
احساسات
play_arrow
سوپرایز
play_arrow
جزئیات
play_arrow
تحویل- شفاهی و کتبی
play_arrow
با داده ها داستان بگویید

جمع بندی

play_arrow
مراحل بعدی
- مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

داستان ها می فروشند. و افرادی که می توانند یک داستان فروش خوب روایت کنند بیشتر از سایرین می فروشند. دیگر داشتن یک محصول عالی و یک سخنرانی فروش خوب کافی نیست. بلکه به داستان هایی عالی و همسو با آن ها نیاز دارید. در این دوره، بیاموزید چطور قدرت داستان گویی برای فروش محصولات یا خدمات خود را بالا ببرید. به پال اسمیث ملحق شوید، مولف کتاب پرفروش فروش از طریق داستان: چطور توجه جلب کنیم، اعتمادسازی کنیم و فروش را نهایی کنیم و بیاموزید چطور می توان داستان های فروش متقاعد کننده ای یافت، ساخت و ارائه کرد که خریداران با آن همزاد پنداری می کنند.

عناوین عبارتند از:

  • داستان فروش چیست؟
  • چرا برای فروش داستان بگوییم؟
  • 25 داستان فروش که به آن نیاز دارید
  • چطور خریداران را مجاب به تعریف داستانشان کنید
  • چه چیز باعث می شود یک داستان عالی باشد؟
  • انتخاب داستان درست
  • یافتن داستان های عالی
  • ساختار داستان
  • چالش، تعارض و حل مساله
  • ارائه شفاهی و کتبی داستان
  • اخلاق در داستان گویی

اساتید دوره

پال اسمیث

پال اسمیث یکی از متخصصین پیشرو در حوزه داستان گویی در کسب و کار است.

پال یکی از 100 سخنران برتر رهبری در سال 2018 به استناد مجله Inc.، مربی داستان گویی، و مولف کتاب های پرفروش «فروش از طریق داستان» (رتبه اول کتابهای پرفروش آمازون در حوزه فروش)، «تربیت با داستان» و «رهبری با داستان» (رتبه اول کتابهای پرفورش آمازون در حوزه ارتباطات کسب و کار) است که در چاپ یازدهم بوده و به هفت زبان مختلف ترجمه شده است. پال همچنین مشاور سابق Accenture و مدیر اجرایی سابق – و پیشکسوت 20 ساله – شرکت Procter & Gamble است.

او به عنوان بخشی از تحقیقات خود درباره تاثیرگذاری داستان گویی، شخصا با بیش از 250 مدیرعامل، مدیر اجرایی، رهبر و نیروی فروش در 25 کشور مصاحبه کرد و بیش از 2 هزار داستان مختلف را مستند و مکتوب کرد. پال با استفاده از این داستان ها و مصاحبه ها، اجزای داستان های موثر را مشخص کرده و الگوها و ابزارهایی برای استفاده از آن ها تدوین کرد. فعالیت های او در Wall Street Journal، Inc.، Time، Forbes، Fast Company، Washington Post، PR News، Success Magazine، London’s Financial Times و غیره منتشر شده است.

پال مدرک کارشناسی اقتصاد و مدرک MBA از دانشکده وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا دارد. او به همراه همسر و دو فرزندش در حومه شهر سینسیناتی در اوهایو زندگی میکند.

person
mail