مدل های کسب و کار دیجیتال

4
درس
14
فایل
91
دقیقه
269000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه ای بر مدل های کسب و کار دیجیتال

play_arrow
چطور استراتژی های دیجیتال، استراتژی های مدیریت سنتی را به چالش میکشند
7:02 - 18.4 مگابایت
play_arrow
مدل کسب و کار چیست
3:29 - 16.8 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
مدل کسب و کار دیجیتال
4:47 - 22.0 مگابایت
play_arrow
مدل کسب و کار دیجیتال در عمل
1:08 - 5.0 مگابایت

شرکت‌های اینترنتی چطور از مدل‌های کسب و کار دیجیتال استفاده میکنند

play_arrow
مدل کسب و کار اپل و گوگل چگونه است
8:28 - 28.6 مگابایت
play_arrow
مدل کسب و کار فیسبوک و آمازون چگونه است
9:02 - 30.4 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
مدل کسب و کار شیائومی و وی چت چگونه است
10:03 - 33.9 مگابایت
play_arrow
مدل های کسب و کار نامتقارن
6:47 - 23.2 مگابایت

توسعه دهندگان به عنوان تصمیم گیران جدید

play_arrow
توسعه دهندگان - نوآوران و تصمیم گیران حوزه نرم افزار
6:29 - 31.2 مگابایت
play_arrow
چشم انداز پلتفرم های توسعه دهندگان
7:56 - 38.6 مگابایت
play_arrow
انگیزه و مدل کسب و کار توسعه دهندگان نرم افزاری
8:30 - 42.3 مگابایت

توسعه دهندگان به عنوان موتور محرک مدل های کسب و کار دیجیتال

play_arrow
از نوآوران نرم افزار تا فروشندگان
9:09 - 37.1 مگابایت
play_arrow
توسعه دهندگان به عنوان گسترش دهنده محصولات
5:48 - 23.7 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
توسعه دهندگان به عنوان فروشنده و توزیع کننده
5:32 - 22.8 مگابایت

مدل های کسب و کار دیجیتال در حال متحول کردن شرکت هایی با 50 سال قدمت در حوزه مخابرات، حمل و نقل، تبلیغات، تجارت الکترونیک، خودرو، بیمه و بسیاری از صنایع دیگر هستند. این دوره به بررسی مدل کسب و کار شرکت های انقلابی در غرب همچون اپل، گوگل، فیسبوک و آمازون، و در شرق همچون شیائومی و وی چت میپردازد. در این دوره از یک چارچوب ساختارمند برای تحلیل مدل های کسب و کار به همراه مثالهای متعدد استفاده میشود تا دانشجویان بتوانند از آن درکسب و کار یا مطالعات خود استفاده کنند

اساتید دوره

آندریاس کنستانتینو

 

آندریاس استاد دانشگاه لاند در سوئد است و از سال 2011 به تدریس مدل های کسب و کار دیجیتال و ویژگی های صنعت موبایل اشتغال داشته است. همچنین استاد مدعو در دانشگاه اقتصاد کسب و کار آتن است و کارآفرینی تدریس میکند. آندریاس دکترای فشرده سازی تصویر از دانشگاه بریستول انگلستان دارد. او در حوزه کاری خود، مدیر عامل و موسس شرکت ویژن موبایل است که یک شرکت پیشرو در تحلیل مسائل اقتصاد توسعه دهندگان به شمار می رود. او ویژن موبایل را از صفر به تیمی متشکل از 20 استعداد زبده در انگلستان، آمریکا، یونان و استرالیا رساند، وبه شرکتی که در شهرتی بی رقیب در صنعت و مشتریانی همچون مایکروسافت، اینتل، گوگل و آمازون دارد. تحقیقات ویژن موبایل به مشتریان کمک میکند درک کنند توسعه دهنده ها چه کسانی هستند، از چه ابزارهایی استفاده می کنند، و چه آینده ای در انتظار آن هاست. آندریسا به بررسی ترندهایی که ارتباط، کار و سرگرمی مردم را نشان میدهد علاقه زیادی دارد.

 

person
mail