مدل های کسب و کار دیجیتال
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
مقدمه ای بر مدل های کسب و کار دیجیتال
چطور استراتژی های دیجیتال، استراتژی های مدیریت سنتی را به چالش میکشند
مدل کسب و کار چیست
مدل کسب و کار دیجیتال
مدل کسب و کار دیجیتال در عمل
شرکتهای اینترنتی چطور از مدلهای کسب و کار دیجیتال استفاده میکنند
مدل کسب و کار اپل و گوگل چگونه است
مدل کسب و کار فیسبوک و آمازون چگونه است
مدل کسب و کار شیائومی و وی چت چگونه است
مدل های کسب و کار نامتقارن
توسعه دهندگان به عنوان تصمیم گیران جدید
توسعه دهندگان - نوآوران و تصمیم گیران حوزه نرم افزار
چشم انداز پلتفرم های توسعه دهندگان
انگیزه و مدل کسب و کار توسعه دهندگان نرم افزاری
توسعه دهندگان به عنوان موتور محرک مدل های کسب و کار دیجیتال
از نوآوران نرم افزار تا فروشندگان
توسعه دهندگان به عنوان گسترش دهنده محصولات
توسعه دهندگان به عنوان فروشنده و توزیع کننده
مدل های کسب و کار دیجیتال در حال متحول کردن شرکت هایی با 50 سال قدمت در حوزه مخابرات، حمل و نقل، تبلیغات، تجارت الکترونیک، خودرو، بیمه و بسیاری از صنایع دیگر هستند. این دوره به بررسی مدل کسب و کار شرکت های انقلابی در غرب همچون اپل، گوگل، فیسبوک و آمازون، و در شرق همچون شیائومی و وی چت میپردازد. در این دوره از یک چارچوب ساختارمند برای تحلیل مدل های کسب و کار به همراه مثالهای متعدد استفاده میشود تا دانشجویان بتوانند از آن درکسب و کار یا مطالعات خود استفاده کنند
اساتید دوره

آندریاس کنستانتینو
آندریاس استاد دانشگاه لاند در سوئد است و از سال 2011 به تدریس مدل های کسب و کار دیجیتال و ویژگی های صنعت موبایل اشتغال داشته است. همچنین استاد مدعو در دانشگاه اقتصاد کسب و کار آتن است و کارآفرینی تدریس میکند. آندریاس دکترای فشرده سازی تصویر از دانشگاه بریستول انگلستان دارد. او در حوزه کاری خود، مدیر عامل و موسس شرکت ویژن موبایل است که یک شرکت پیشرو در تحلیل مسائل اقتصاد توسعه دهندگان به شمار می رود. او ویژن موبایل را از صفر به تیمی متشکل از 20 استعداد زبده در انگلستان، آمریکا، یونان و استرالیا رساند، وبه شرکتی که در شهرتی بی رقیب در صنعت و مشتریانی همچون مایکروسافت، اینتل، گوگل و آمازون دارد. تحقیقات ویژن موبایل به مشتریان کمک میکند درک کنند توسعه دهنده ها چه کسانی هستند، از چه ابزارهایی استفاده می کنند، و چه آینده ای در انتظار آن هاست. آندریسا به بررسی ترندهایی که ارتباط، کار و سرگرمی مردم را نشان میدهد علاقه زیادی دارد.