
مدل های کسب و کار دیجیتال
مدل های کسب و کار دیجیتال در حال متحول کردن شرکت هایی با 50 سال قدمت در حوزه مخابرات، حمل و نقل، تبلیغات، تجارت الکترونیک، خودرو، بیمه و بسیاری از صنایع دیگر هستند. این دوره به بررسی مدل کسب و کار شرکت های انقلابی در غرب همچون اپل، گوگل، فیسبوک و آمازون، و در شرق همچون شیائومی و وی چت میپردازد. در این دوره از یک چارچوب ساختارمند برای تحلیل مدل های کسب و کار به همراه مثالهای متعدد استفاده میشود تا دانشجویان بتوانند از آن درکسب و کار یا مطالعات خود استفاده کنند
4
درس
14
فایل
اساتید دوره
لطفا جهت ارسال نظر وارد شوید.
269000
تومان
فهرست مطالب
46
جلسه
5650
دقیقه
چطور استراتژی های دیجیتال، استراتژی های مدیریت سنتی را به چالش میکشند
422
دقیقه
-
19363109.0
مدل کسب و کار دیجیتال
287
دقیقه
-
23102825.0
مدل کسب و کار دیجیتال در عمل
68
دقیقه
-
5299727.0
مدل کسب و کار اپل و گوگل چگونه است
508
دقیقه
-
30063117.0
مدل کسب و کار شیائومی و وی چت چگونه است
603
دقیقه
-
35636031.0
مدل های کسب و کار نامتقارن
407
دقیقه
-
24427380.0
توسعه دهندگان - نوآوران و تصمیم گیران حوزه نرم افزار
389
دقیقه
-
32740227.0
چشم انداز پلتفرم های توسعه دهندگان
476
دقیقه
-
40504310.0
انگیزه و مدل کسب و کار توسعه دهندگان نرم افزاری
510
دقیقه
-
44444518.0
از نوآوران نرم افزار تا فروشندگان
549
دقیقه
-
38979328.0
توسعه دهندگان به عنوان فروشنده و توزیع کننده
332
دقیقه
-
23951365.0
