با ایجاد انگیزه در تیم خود مدیر بهتری باشید
اگر چه مدیریت بر اساس اهداف و چشم اندازها جلو میرود، اما مساله اصلی در مدیریت، افراد هستند. مدیران موثر، خود و اعضای تیمشان را درک میکنند. این درک موجب تسهیل ارتباطات، انگیزش و همکاری موفقیت آمیز می شود. در این دوره، متخصصان رهبری – همچون دیوید استرن، رییس سابق اتحادیه بسکتبال آمریکا و دنیل پینک، مولف پرفروش – توضیح می دهند چطور به بهترین شکل به تیم خود انگیزه دهید. در این دوره می آموزید چطور تیپ های شخصیتی مختلف را شناخته و با آن ها کار کنید و تیم هایی را تشکیل دهید که توازنی از خودمحوری و مسئولیت پذیری دارند. چهار سبک ارتباطی متداول را تشخیص دهید، مدیریت انتخابی داشته باشید، انگیزه های پایین را افزایش دهید، و کارکنان متوسط را به کارکنانی با بالاترین سطح عملکرد رشد دهید. در پایان، ابزارهای لازم را در اختیار خواهید داشت تا از یک مدیر به یک رهبر واقعی تبدیل شوید که می تواند استعداد و عملکرد تیم را توسعه دهد
شامل ویدیوهایی از:
دیوید استرن، رییس سابق NBA
لیندا ای. هیل، استاد دانشکده کسب و کار هاروارد
کارسون تیت، مولف و مشاور بهره وری
دنیل اچ. پینک، مولف پرفروش
لیزا بودل، مدیرعامل FutureThink
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
با ایجاد انگیزه در تیم خود مدیر بهتری باشید
به جزئیات اهمیت بدین
تیمتون رو مدیریت کنین- دیگران را تحت تاثیر قرار دهید
هوشمندانه تر کار کنین نه سخت تر
سوالات درست برای بالا بردن انگیزه بپرسید
فضا برای نوآوری ایجاد کنین- بزرگ های کوچیک
اساتید دوره

لینکدین
لینکدین یک شبکهٔ اجتماعی براساس روابط تجاریست. نسخهٔ اولیهٔ این شبکهٔ اجتماعی در سال ۲۰۰۲ میلادی ساخته شد و در ماه مهٔ سال ۲۰۰۳ بهصورت رسمی افتتاح گردید. مدیرعامل کنونیِ لینکدین داندولف میباشد که در گذشته مدیر اجرایی یاهو بودهاست. لینکدین توسط رید هافمن، که از اعضای سابق پی پال و وبگاه سوشیال دات نت بوده، بنیانگذاری شد. رید هافمن، پیشتر مدیرعامل لینکدین بوده، ولی هماکنون عضو هیئت مدیرهٔ لینکدین است. لینکدین در سرتاسر دنیا بیش از ۲۰ دفتر فعال دارد و دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا است.[۱]
لینکدین در دسامبر ۲۰۰۲ ایجاد شد و در مهٔ ۲۰۰۳ آغاز به کار کرد. تعداد بازدیدکنندگان این شبکهٔ اجتماعی در سال ۲۰۰۶ از مرز ۲۰ میلیون نفر گذشت. براساس گزارش ارسالی توسط بخش تحقیقات بازار لینکدین در ژوئن ۲۰۱۳ تعداد کاربران این شبکهٔ اجتماعی در بیش از ۲۰۰ کشور جهان به مرز ۲۵۹ میلیون نفر رسید.
در سال ۲۰۱۸ میزان اشتراک گذاری محتوای ویدئویی در شبکه اجتماعی LinkedIn به سرعت افزایش یافتهاست. کاربران با استفاده از این روش ترافیک بیشتری را به سمت سایت خود جذب کردهاند.[۲]