کارگاه استراتژی های رشد فروش

  • پنج شنبه 23 فروردين 1403
  • 132
  • 1
  • 5.0
توضیحات دوره

تحقیقات نشان داده است شرکت‌های موفق و سازمان‌های بزرگ که فروش خوبی دارند از یک چارچوب قدرتمند برای فروش خود بهره می‌برند. اگر شما یک استراتژی موفق داشته باشید می‌تواند به شما در نوسانات اقتصادی کمک کند، همچنین با قدرت بیشتر به فروش خود ادامه دهید.

دنیا تغییر کرده است، روش‌های فروش هم تغییر کرده است. در این 10 سال اخیر بسیاری از روش‌های فروش قدیمی دیگر کارآمد نیستند! در حال حاضر برای فروش باید یک فرایند یا پروسه‌ای طی شود. شما باید بدانید در هر مرحله فروش چه اقداماتی انجام دهید. رفتار خرید مصرف‌کننده تغییر کرده است. طبیعی است وقتی وضعیت اقتصادی تغییر می‌کند، اولین تأثیر آن بر روی رفتار خرید مشتری است. پس باید رفتار ما به‌عنوان فروشنده نیز تغییر کند.

درس های دوره
  • بخش اول

  • بخش دوم

  • بخش سوم

  • بخش چهارم

  • بخش پنجم

  • بخش ششم

  • بخش اول

  • بخش دوم

  • بخش سوم

  • بخش چهارم

  • بخش پنجم

  • بخش ششم

  • بخش هفتم

  • بخش هشتم

  • اسلایدهای کارگاه

  • جزوه

دیدگاه کاربران (0)
1٬990٬000تومان
  • 14ویدیو
  • 2فایل
  • 402دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس محمد مهدی ربانی
  • تعداد درس‌ها 2 درس
  • تعداد فایل آموزشی 2 فایل
  • زمان دوره 402 دقیقه
  • سطح دوره جامع