
کارگاه استراتژی های رشد فروش
تحقیقات نشان داده است شرکتهای موفق و سازمانهای بزرگ که فروش خوبی دارند از یک چارچوب قدرتمند برای فروش خود بهره میبرند. اگر شما یک استراتژی موفق داشته باشید میتواند به شما در نوسانات اقتصادی کمک کند، همچنین با قدرت بیشتر به فروش خود ادامه دهید.
دنیا تغییر کرده است، روشهای فروش هم تغییر کرده است. در این 10 سال اخیر بسیاری از روشهای فروش قدیمی دیگر کارآمد نیستند! در حال حاضر برای فروش باید یک فرایند یا پروسهای طی شود. شما باید بدانید در هر مرحله فروش چه اقداماتی انجام دهید. رفتار خرید مصرفکننده تغییر کرده است. طبیعی است وقتی وضعیت اقتصادی تغییر میکند، اولین تأثیر آن بر روی رفتار خرید مشتری است. پس باید رفتار ما بهعنوان فروشنده نیز تغییر کند.
وقتی سلیقه مشتریان تغییر میکند، وقتی الگوی تصمیمگیری مشتریان تغییر میکند، فروشنده باید چه کار کند؟ آیا میتواند با همان روشهای قدیمی بفروشد؟ در حال حاضر رقابت بسیار زیاد است. زیر فروشی زیاد شده است. افرادی که محصولات مشابه هم میفروشند، بسیار زیاد شدهاند.
در این کارگاه مدل جدیدی از فروش آموزش داده میشود که اگر شما همین یک مدل را یاد بگیرید و در کسب و کار خود پیاده کنید، تحول بزرگی در فروش و درآمد شما ایجاد میشود.
در این کارگاه یاد میگیرید که چطور فروش خود را رشد دهید. این کارگاه متمرکز بر خود فروش است. چه راهکارهایی برای رشد فروش وجود دارد؟ عوامل موفقیت برای رشد فروش چیست؟ عوامل موفقیت در مدیریت فروش چیست؟ مدل جدید فروش چگونه است؟
مدل جدید فروش به دیدگاه فراتر و وسیعتری نیاز دارد. به دیدگاه سیستمی نیاز دارد که باید خیلی از موارد را در آن دخیل کنید.
سرفصلهای آموزشی این کارگاه عبارتاند از: فرهنگ فروش محور، تبدیل اهداف فروش به نتایج واقعی، وفاداری مشتری، ساخت مشتری مبلغ، استراتژیهای سودآوری، مشتری یابی، افزایش عملکرد تیم و شبکه فروش
