تبدیل شدن به یک مهندس فروش شگفت انگیز

6
درس
15
فایل
51
دقیقه
49000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
خوش امدید
1:25 - 6.3 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

واقعا تکنیک های فروش چگونه عمل می کند

play_arrow
نقش ها و مسئولیت ها
2:55 - 13.0 مگابایت
play_arrow
نقطه نظر مشتری
3:22 - 15.0 مگابایت
play_arrow
اعتماد همه چیزه
3:17 - 14.9 مگابایت
picture_as_pdf
نقش ها
- 1 مگابایت
picture_as_pdf
سوالات
- 1 مگابایت
picture_as_pdf
تخصص FBA
- 1 مگابایت

کشف - مشتریان فکر می کنند چه می خواهند؟

play_arrow
کشف تکنیکی
4:15 - 19.2 مگابایت
play_arrow
کشف کسب و کار
4:22 - 19.6 مگابایت
play_arrow
هنر صبوری
4:15 - 19.2 مگابایت

مطابقت دادن تکنولوژی و کسب و کار

play_arrow
قدرت سه
4:23 - 20.3 مگابایت
play_arrow
سه مرد خردمند
2:47 - 12.5 مگابایت
play_arrow
تبدیل شدن به یک مهندس فروش شگفت انگیز
3:02 - 13.8 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

سخنرانی فوق کوتاه

play_arrow
تئوریِ توجه
3:38 - 16.5 مگابایت
play_arrow
سفر زمان
3:23 - 15.2 مگابایت

همه را با هم در نظر بگیرید

play_arrow
رقیب شمارۀ یک شما
4:06 - 18.3 مگابایت
play_arrow
پیروزی تکنیکی
3:24 - 15.4 مگابایت
play_arrow
پیروزی بیزینسی
2:35 - 11.6 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

در دنیای امروز فروشندگانی را داریم که می‌فروشند و مهندسینی داریم که می‌سازند. اما چه کسی این دو رشته را به هم پل می‌زند؟ این مسئولیت اصلی مهندسی فروش است.

نیروی کار امروز شامل 0.5 میلیون مهندس فروش است و نیاز به آن‌ها با نرخ 8 تا 10 درصدی در حال رشد است. اما برای مهندس فروش بودن باید مهارت‌های تکنیکی‌تان را بامهارت روابط عمومی ترکیب کنید.

مهندسی فروش که به فروش فنی نیز شناخته می‌شود معمولاً یک شغل پردرآمد و پرطرفدار در دنیای امروز است. اما بسیاری حتی نمی‌دانند چنین شغلی وجود دارد.

جان کر، نویسنده و مدیر مسترینگ تکنیکال سِلز، بیش از 30 سال در شغل مهندس فروش تا معاون فروش سازمانی با بیش از 200 نفر پرسنل بوده است.

او در این مجموعه به شما می‌آموزد که فروش تکنیکی چیست؟ و مهارت‌های کلیدی و توانایی‌های لازم برای انجام این شغل را به شما می‌آموزد؛ ضمناً یک سری توصیه و تکنیک عالی برای شروع کار دارد مثل‌اینکه چطور مشکل بیزینس را کشف کنید و بعد تکنولوژی‌تان را به مشکل آن بیزینس گره بزنید و راهکارتان را به مشتری ارائه دهید.

مطالبی که شما در این ویدان می‌آموزید: تکنیک‌های فروش چگونه عمل می‌کند؟، نقش‌ها و مسئولیت‌ها، نقطه‌نظر مشتری، اعتماد، همه‌چیز است، کشف ـ مشتریان فکر می‌کنند چه می‌خواهند؟،  کشف تکنیکی،  کشف کسب‌وکار،  هنر صبوری

مطابقت دادن تکنولوژی و کسب‌وکار: قدرت 3،  3 مرد خردمند،  تبدیل‌شدن به یک مهندس فروش شگفت‌انگیز،  

سخنرانی فوق کوتاه: تئوری توجه،  سفر زمان

همه را باهم در نظر بگیرید: رقیب شماره یک شما،  پیروزی تکنیکی،  پیروزی بیزینسی

این ویدان را به تمام فروشنده‌های حرفه‌ای و همچنین افرادی که قصد راه‌اندازی یک استارتاپ را دارند توصیه می‌کنیم.

اساتید دوره

جان کر

جان کر مدیرعامل بخش فروش حرفه ای ست.

شرکت جان خدماتی را در راستای توسعه ی مهارت های حرفه ایِ کارشناسان فروش و مشاوران فنی در سراسر جهان ارائه می دهد. او از سال 1984در بخش صنایع با تکنولوژی بالا فعالیت هایی را انجام داده و گروه های فنی بسیاری را در شرکت هایی چون اوراکل، سای بیس، اچ پی و بیزینس ابجکت به کار انداخته است؛همچنین پیش از تاسیس شرکت خود در سال 2007، در بخش فناوری اطلاعات مشغول به کار بوده است. او نویسنده کتاب های "فروش حرفه ای: راهنمایی برای مهندسین فروش" و "مهندس فروش مشاور و معتمد". است.

برای دیدن مطالب بیشتر و همچنین وبلاگ جان به آدرسwww.masteringtechnicalsales.com مراجعه کنید.

این ویدان را به تمام فروشنده های حرفه ای و همچنین افرادی که قصد راه اندازی یک استارتاپ را دارند توصیه می کنیم

 

 

دوره های پیشنهادی

نظرات درباره تبدیل شدن به یک مهندس فروش شگفت انگیز (3 نظر)

سلام. خلاصه و مفید بود و بیشتر برای کسب و کارهایی که فروش B2B دارند مناسب هست و باید برای فروش B2C شخصی سازی کنیم
emadghasemi - 21 فروردين 1399
سلام ممنون از ویدان عالی بود.
9013 - 18 شهريور 1398
نظرات خوبی در مورد فروش وبازاریابی دارد اما این در جای حکم فرماس که چهار چوب بازار سالم باشد ونکات کلیدی بازار در دست بازاریان باشد نه سرمایه داران بی فکر
8788 - 31 مرداد 1398
person
mail