اصول مدیریت زمان
این ویدانِ مبانی مدیریت زمان است که توسط دیو کرنشاو به شما آموزش داده میشود.
دیو کرنشاو مدرس و مشاور کسب و کار، در دوره "اصول مدیریت زمان" مبانی نحوهی مدیریت ساده و مؤثر زمان را به شما یاد میدهد تا بهرهوریتان در کار بالاتر برود.
اول دربارهی سه اصل بهرهوری یعنی فضا، ذهن و زمان صحبت میکند؛ به شما یاد میدهد که چگونه از این سه اصل در زندگی خود استفاده کنید و محیط کاری سازمانیافتهتری داشته باشید. همینطور به شما نشان میدهد چگونه ایمیلهای خود را بهصورتی مدیریت کنید که بهصورت خودکار با مبانی مدیریت زمان منطبق باشد و در آخر یاد میگیرید چگونه بیشترین استفادهی زمان را از هفتهی خود ببرید.
در این ویدان همهی این مفاهیم، ابزارها و ترفندهایی که به استفادهی حداکثری از زمان گرانبهایتان کمک میکند را فرا خواهید گرفت.
سرفصل مباحثی که در این ویدان میآموزید عبارتاند از:
زمینهسازی برای بهرهوری - موانع بهرهوری - اصل اول بهرهوری ـ فضا - اصل دوم بهرهوری ـ ذهن - اصل سوم بهرهوری ـ زمان - مجهز ساختن خود برای اقدام - گردآوری در صندوق نامههای دریافتی - درک نظام پردازش - پردازش ایمیل - ابزار بودجهبندی وقت شما
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
مقدمه
خوش آمدید
استفاده از فایل های تمرین
زمینه سازی برای بهره وری
چگونه بیشترین بهره را از این دوره ببرید؟
تعیین سبک بهره وری شما
پیدا کردن انگیزه شخصیتان برای ایجاد تغییرات ماندگار
موانع بهره وری
اصلاح باورهای ساختگی در مورد چندوظیفه ای کار کردن
درک پیامدها چندوظیفه ای بودن
درک سه اصل بهره وری
اصل اول بهره وری - فضا
فهرستی از پاتوق های خود تهیه کنید
پاتوق های خود را محدود سازید
تعیین یک نقطه ورودی برای جمع آوری داده ها
کارکردن با یک صندوق نامه های دریافتی قابل حمل
بیشترین بهره را از دفتر یادداشت خود ببرید
یک جا کردن چندین حساب ایمیل
یک جا کردن چندین حساب ایمیل صوتی
پاتوقی در حوزه ای خارج از کنترل درست کنید
پاتوق های شخصی و کاری را از هم جدا کنید
قدم بعدی را برای کنترل فضایتان بردارید
اصل دوم بهره وری - ذهن
گزینه هایی برای پاکسازی ذهن خود انتخاب کنید
به وسیله محرک های ذهنی ذهن خود را از کارهایی که باید انجام شود پاک کنید
یک برنامه زمانی برای پاک کردن ذهن تنظیم نمایید
برداشتن گام های بعدی برای پاک نگاه داشتن ذهن
اصل سوم بهره وری - زمان
انتخاب تقویم مناسب برای خودتان
استفاده کارآمد از تقویم
نه گفتن به دیگران
به خودتان نه بگویید
مجهز ساختن خود برای اقدام
برای اقدام آماده شوید
گردآوری در صندوق نامه های دریافتی
آماده شدن برای گردآوردن
همه چیز را در صندوق نامه های دریافتی خود بر روی میز جمع کنید
همه چیز را در صندوق نامه های دریافتی خود در هر جای دیگر جمع کنید
درک نظام پردازش
تسلط بر نظام پردازش چی؟، کی؟، کجا؟
پرسش اول درباره فرآیند- قدم بعدی چیست؟
پرسش دوم درباره فرآیند- کی انجام می شود؟
پرسش سوم درباره فرآیند- خانه کجاست؟
تشکیل پرونده به سادگی
تشکیل پرونده به صورت دیجیتال به سادگی
نخستین صندوق نامه خود را پردازش کنید
برنامه زمانی پردازش خود را تنظیم کنید
پردازش ایمیل
اعمال فرآیند چی؟، کی؟، کجا؟ در مورد ایمیلتان
ایجاد یک پوشه برای بایگانی ایمیل ها
ایجاد قواعدی برای فیلتر کردن ایمیل ها
پردازش سرتاسری یک ایمیل
پردازش ایمیل در مقایسه با بررسی ایمیل
ابزار بودجه بندی وقت شما
درک
ایجاد با ارزش ترین فعالیت ها
شناسایی باارزش ترین فعالیت هایتان
تخصیص زمان به باارزش ترین فعالیت های خود
استفاده از ابزار بودجه بندی زمان خود
نتیجه گیری
حفظ بهره وری
جایزه
دیو کرنشاو در مورد نحوه منظم ساختن خودش صحبت می کند
تمرین اول
تمرین دوم
تمرین سوم
تمرین چهارم
تمرین پنجم
اساتید دوره

داو کرنشاو
داو کرنشاو، مشاور کسبوکارهای کوچک، سیستم فروش سه مرحلهای سادهای را پیشنهاد میدهد (کاوش-ارائه-اقدام) که میتوانید در کسبوکار کوچکتان ادغامش کنید تا فروشتان رونق گیرد. نخست، هفت بنیان کسبوکارهای کوچک را بیاموزید: تکنیکهای عقل سلیم مثل سوال پرسیدن، گوش دادن و پیگیری. سپس راهنمائیهایی برای دست به کار شدن و ساختن سیستم فروشتان دریافت کنید. دیو نشان میدهد که (1) با شناخت بهتر مشتریهای بالقوه و نیازهایشان، میتوانید (2) مطلب کوتاهی که بر نیازهایشان متمرکز شده است، ارائه داده و (3) با پیگیری کارها، مراحل بعدی را تشخیص و مشتریها را به اقدام تشویق کنید. دیو متن های کوتاهی در مورد فروش رائه میدهد که میتوانید آنها را برای هر یک از مراحل این فرایند به کار بگیرید؛ همچنین، پیشنهادهایی هم برای ایجاد متنهای خاص خودتان به شما ارائه میدهد. برای اینکه روند فروشتان را در آیندهی دور هم با صلابت نگه دارید، فصلهای پایانی در مورد تمرین و سنجش میزان پیشرفت و تکامل سیستم فروشتان را حتما بررسی کنید.
دوره های پیشنهادی


چگونه مسئولیت پذیری را جزئی از فرهنگ سازمان تان کنید؟


چگونه لیست کارهای روزانه مان را اولویت بندی کنیم؟


چگونه کارکنان با سنین مختلف را مدیریت کنیم؟





Speak English Professionally In Person, Online & On the Phone
