
چین چگونه آینده خرید را تغییر میدهد
چین آزمایشگاه عظیمی از نوآوری است، این را آنجلا ونگ، متخصص در خرده فروشی میگوید و در این آزمایشگاه، همه چیز روی تلفنهای مردم اتفاق میافتد. پانصد میلیون مصرف کننده چینی، معادل جمعیت آمریکا، انگلیس و آلمان روی هم. مداوماً خریدهایشان را از طریق شبکه تلفن همراه انجام میدهند، حتی در فروشگاههای معمولی کنار خیابان. این تحول در آینده خرید چه معنی دارد؟ چیزهای بیشتری درباره این کار معمول یاد بگیریم، وقتی دیگرهمه چیز خیلی راحت، خیلی منعطف و خیلی اجتماعی شده است.
1
درس
1
فایل
اساتید دوره
نظرات درباره چین چگونه آینده خرید را تغییر میدهد (4
نظر)
لطفا جهت ارسال نظر وارد شوید.
عالی بود ممنونم
1401/07/23
خوب بود و البته مفید . تشکر
1401/07/23
خوب بود ممنون
1401/07/23
بسیار عالی.واقعا باید در فروش آنلاین رشد کنیم.
1401/07/23
رایگان
