دیجیتال مارکتینگ | سئو

مغازه‌ای شیک که بهترین محصولات را با نازل‌ترین قیمت در بیابانی خشک‌وخالی ارائه می‌دهد را تصور کنید، آیا این مغازه توسط کسی دیده می‌شود؟ آیا در طول روزهای سال امکان دارد یک مشتری داشته باشد؟ جواب به‌احتمال‌زیاد نه است. اگر وب‌سایتی با طراحی زیبا که بهترین خدمات و محصولات خود را با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌کند، اما هیچ بازدیدکننده‌ای نداشته باشد، به‌طورقطع همان مغازه در بیابان است. چرا باید وب‌سایت خود را بهینه‌سازی یا SEO کنید؟ با بهینه‌سازی سایت خود، می‌توانید در قلب شلوغ‌ترین بازار دنیا مغازه‌ای شیک داشته باشید که هرروز سال در دید میلیون‌ها بازدیدکننده قرار بگیرد.

سئو (SEO) یک مخفف است و به معنای دو چیز متفاوت است. سئو هم مخفف بهینه‌سازی موتور جستجوگر است که اسم این حوزه است و هم مخفف بهینه‌ساز موتور جستجو که یک حرفه است. سئو سایت یا بهینه‌سازی سایت یکی از فعالیت‌هایی است که توسط سئوکار انجام می‌شود. هدف سئو کمک به وب‌سایت‌ها در به دست آوردن محل بالا در نتایج جستجوی طبیعی و افزایش ارتباط بین صفحات و کلمات کلیدی واردشده توسط کاربران است. سئو یا بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو به‌منظور بهبود عملکرد سایت شما بر اساس استانداردهای موتور جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر، از این طریق انجام می‌گیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما، از کلمات به‌کاررفته در متن و محتوا، تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر، تأثیرگذارند.

سئو فرایند ساده‌ای نیست که به‌راحتی پیاده‌سازی شود، زیرا نیازمند دانش زیاد، علم پیش‌زمینه و صبر است. موتورهای جستجو با تغییر مداوم الگوریتم‌های رتبه‌بندی خود غیرقابل‌پیش‌بینی هستند. الگوریتم رتبه‌بندی گوگل دارای بیش از 200 معیار جهت رتبه‌بندی یک سایت است. بنابراین وظیفه مهندسین سئو بروز نگه‌داشتن اطلاعات خود در این زمینه است.

در دوره دیجیتال مارکتینگ (SEO) دنی دور نویسنده کتاب پرفروش رازهای سئو، مفاهیم گیج‌کننده سئو را به زبانی ساده، شامل سه بخش اصلی سئو به شما معرفی می‌کند. او توضیح می‌دهد که چگونه این سه بخش توسط محرک‌هایشان باهم در تعامل هستند. چرا کاربرها تنها به مرتبط‌ترین نتایج جستجو، علاقه‌مند هستند و موتورهای جستجو چطور چنین نتایجی را تهیه می‌کنند. در این دوره یاد می‌گیرید بهینه سازهای سئو یعنی کسانی که سئو را به کار می‌برند، چطور کار می‌کنند تا روی رنکینگ‌های جستجو اثر بگذارند.

شما با مشاهده دوره دیجیتال مارکتینگ (SEO) می‌توانید وب‌سایت خود را بهینه‌سازی کنید و هنگام جستجوی کلمات کلیدی کاربران خود، در صفحه اول گوگل یافت شوید، قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مزایای زیادی دارد که یکی از آن‌ها شناخته شدن سریع کسب‌وکارتان است. اگر سایت شما در نتایج جستجوی کاربران رتبه اول را داشته باشد، به‌طورقطع باعث ایجاد اطمینان در ذهن مخاطبین خواهید شد. اطمینان به اینکه جواب نیازهایشان توسط شما ارائه می‌گردد، چون گوگل شمارا به او پیشنهاد داده است. یکی از الزامات شناخته شدن، جلب اعتماد است. سئو این کار را با کمترین هزینه برای شما فراهم می‌آورد. مشتریان از برندها خرید می‌کنند. به کمک سئو تصمیم می‌گیرید که کدام محصولات شما بیشتر دیده شود، با سئو خود را به‌گونه‌ای که دوست دارید معرفی می‌کنید.

سئو اشتباه می‌تواند شمارا از دید کاربران پنهان کرده و تمام تلاش شمارا هدر دهد، درنتیجه رقبای شما با محتوایی ضعیف‌تر بازدید و محبوبیت بیشتری داشته باشند. به کمک این دوره، می‌توانید بهینه‌سازی سایت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

10
درس
87
فایل
150
دقیقه
99000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه ای بر سئو

play_arrow
مقدمه ای بر سئو
8:32 - 58.9 مگابایت
play_arrow
مدلی از موتورهای جستجو
6:23 - 44.11 مگابایت

بهینه سازی داخل سایت

play_arrow
مقدمه
0:15 - 1.9 مگابایت
play_arrow
چه سودی دارد؟
0:21 - 3.8 مگابایت
play_arrow
اهداف
0:21 - 4.6 مگابایت
play_arrow
مرتبط بودن و محبوب بودن
0:53 - 6.8 مگابایت
play_arrow
تایتل تگ و متادیسکریپشن
1:06 - 5.8 مگابایت
play_arrow
هدر تگ
0:38 - 2.2 مگابایت
play_arrow
آدرس اینترنتی و ساختار آن
3:26 - 14.9 مگابایت
play_arrow
متن جایگزین تصویر (تگ آلت)
0:41 - 3.3 مگابایت
play_arrow
لینک های داخلی
0:41 - 3.4 مگابایت
play_arrow
استفاده از کلیدواژه ها
1:00 - 7.2 مگابایت
play_arrow
نقشه سایت
0:52 - 5.3 مگابایت
play_arrow
نباید ها
2:43 - 14.4 مگابایت
play_arrow
صفحات کاملا بهینه
4:02 - 11.5 مگابایت
play_arrow
نکات کلیدی
0:44 - 10.5 مگابایت

بهینه سازی بیرونی سایت و لینک سازی

play_arrow
مقدمه
0:14 - 1.5 مگابایت
play_arrow
چه سودی دارد؟
0:15 - 1.7 مگابایت
play_arrow
اهداف
0:23 - 2.7 مگابایت
play_arrow
نشانه های محبوبیت
0:14 - 4.7 مگابایت
play_arrow
اصول لینک سازی
0:37 - 3.3 مگابایت
play_arrow
محتوای ارزشمند
1:00 - 3.8 مگابایت
play_arrow
تعامل بیرونی سایت
0:56 - 3.8 مگابایت
play_arrow
روابط آفلاین
1:15 - 4.7 مگابایت
play_arrow
انواع لینک ها
1:29 - 13.1 مگابایت
play_arrow
شبکه های اجتماعی و نوفالو
1:19 - 7.2 مگابایت
play_arrow
نبایدهای لینک سازی
2:19 - 8.8 مگابایت
play_arrow
نکات کلیدی
0:52 - 6.9 مگابایت

محتوای تکراری

play_arrow
مقدمه
0:12 - 1.2 مگابایت
play_arrow
چه سودی دارد
0:17 - 2.0 مگابایت
play_arrow
اهداف
0:15 - 1.7 مگابایت
play_arrow
محتوای تکراری چیست
1:24 - 6.8 مگابایت
play_arrow
موارد متداول
1:23 - 6.3 مگابایت
play_arrow
اصلاح محتوای تکراری
2:15 - 11.9 مگابایت
play_arrow
نکات کلیدی
0:38 - 4.3 مگابایت

جستجوی کلیدواژه ها و تحلیل رقبا

play_arrow
مقدمه
0:18 - 1.9 مگابایت
play_arrow
چه سودی دارد؟
0:20 - 2.4 مگابایت
play_arrow
اهداف
0:20 - 2.2 مگابایت
play_arrow
نیت کاربر
2:07 - 7.9 مگابایت
play_arrow
ارائه نشده
1:07 - 5.3 مگابایت
play_arrow
انجام جستجوی کلیدواژه ها
2:16 - 12.3 مگابایت
play_arrow
دو نوع عبارات جستجو
1:17 - 5.8 مگابایت
play_arrow
مزایا و معایب عبارات کوتاه
1:13 - 8.6 مگابایت
play_arrow
مزایا و معایب عبارات بلند
1:02 - 5.3 مگابایت
play_arrow
تحلیل رقبا
2:23 - 17.02 مگابایت
play_arrow
عوامل تحلیل
2:00 - 13.8 مگابایت
play_arrow
B2B Vs B2C
1:46 - 8.2 مگابایت
play_arrow
نکات کلیدی
0:37 - 4.1 مگابایت

طراحی و معماری

play_arrow
مقدمه
0:13 - 1.3 مگابایت
play_arrow
چه سودی دارد
0:18 - 2.2 مگابایت
play_arrow
اهداف
0:24 - 2.9 مگابایت
play_arrow
بهترین روش های طراحی
2:51 - 18.3 مگابایت
play_arrow
طراحی برای موتورهای جستجو
2:45 - 11.1 مگابایت
play_arrow
اهمیت طراحی
0:32 - 4.3 مگابایت
play_arrow
نکات کلیدی
0:42 - 4.8 مگابایت

سئوی محلی

play_arrow
مقدمه
0:11 - 1.8 مگابایت
play_arrow
چه سودی دارد
0:16 - 1.8 مگابایت
play_arrow
اهداف
0:20 - 2.3 مگابایت
play_arrow
سئوی محلی اینجاست
0:56 - 4.0 مگابایت
play_arrow
NAP
1:56 - 6.2 مگابایت
play_arrow
دایرکتوری ها
0:58 - 6.9 مگابایت
play_arrow
سیگنالهای محلی مهم
3.37 - 16.4 مگابایت
play_arrow
نکات کلیدی

سنجش سئو

play_arrow
مقدمه
0:13 - 1.22 مگابایت
play_arrow
چه سودی دارد
0:21 - 2.10 مگابایت
play_arrow
اهداف
0:15 - 1.3 مگابایت
play_arrow
بزرگترین اشتباه در سئو
3:26 - 23.6 مگابایت
play_arrow
چه چیزی را بسنجیم؟
1:11 - 5.8 مگابایت
play_arrow
نکات کلیدی
0:32 - 3.5 مگابایت

تغییر در سئو

play_arrow
مقدمه
0:12 - 1.1 مگابایت
play_arrow
چه سودی دارد
0:30 - 3.1 مگابایت
play_arrow
اهداف
0:12 - 1.1 مگابایت
play_arrow
تغییرات همیشگی
1:07 - 8.7 مگابایت
play_arrow
آپدیت گوگل پاندا
1:04 - 6.8 مگابایت
play_arrow
آپدیت گوگل پنگوئن
1:07 - 9.2 مگابایت
play_arrow
ارئه نشده
1:23 - 10.5 مگابایت
play_arrow
همچنان قدرتمند
0:57 - 5.0 مگابایت
play_arrow
نکات کلیدی
0:23 - 2.3 مگابایت

یکپارچه سازی سئو و روشهای دیگر

play_arrow
مقدمه
0:13 - 1.3 مگابایت
play_arrow
چه سودی دارد
0:37 - 4.2 مگابایت
play_arrow
اهداف
0:18 - 2.09 مگابایت
play_arrow
یکپارچه سای بازاریابی
0:34 - 3.5 مگابایت
play_arrow
تجربه کاربری در بین کانالهای مختلف
1:05 - 5.3 مگابایت
play_arrow
سئو و بازاریابی محتوا
1:07 - 4.6 مگابایت
play_arrow
سئو و آنالیتیکس
0:42 - 3.2 مگابایت
play_arrow
سئو و موبایل
0:44 - 2.5 مگابایت
play_arrow
نکات کلیدی
0:40 - 4.5 مگابایت

اساتید دوره

دنی دُور

دنی دُور یکی از متخصصان سئو در حوزه دیجیتال مارکتینگ می باشد. 

او نویسنده کتاب پر فروش رازهای سئو و بنیانگذار  ایده های LLC است. دنی دُور مدیر سئو در شرکت های AT&T و MOZ نیز می باشد.

همچنین یکی از مدرسن اصلی simplilearn نیز هست.

او در معرفی خود می گوید: «من شیفته بازاریابی هستم»

person
mail