
دیجیتال مارکتینگ | دیجیتال آنالیتیکس
در دنیای آفلاین، شاید متوجه نباشید مشتریان چطور با کسب و کار شما آشنا شده اند، در فروشگاه شما به چه چیزهایی نگاه کرده اند، یا اینکه خرید های قبلی آنها چه تاثیری روی تصمیمات کنونی دارد. داده های جمع آوری شده از دیجیتال آنالیتیکس می تواند به تمام این سوالات و سوالات بیشتر پاسخ دهد. در این ویدان می آموزید چطور از آنالیتیکس برای دسترسی به اطلاعات ارزشمند برای تصمیم گیری بهتر استفاده کنید. با سطوح مختلف آنالیتیکس و چگونگی ارزیابی نقاط قوت و ضعف سازمان خود با استفاده از مدل بلوغ آشنا خواهید شد. درباره معیارها، ابعاد و شاخص های کلیدی عملکرد بیاموزید و اینکه چطور نتایج تحلیل های خود را گزارش کرده و ارائه کنید.
بیاموزید چطور می توانید مفاهیم و تکنیک های بخش بندی را گسترش دهید و از روش شش سیگما برای بهبود و اصلاح تحلیل ها و رسیدن به نتایج معناداری که به شرکت شما کمک میکند استفاده کنید. نهایتا با بهترین روش ها در بررسی موفقیت کمپین ها، آزمایش بخش های مختلف سایت برای بررسی نرخ تبدیل، و اهمیت «چندگانگی» در دیجیتال آنالیتیکس آشنا شوید.
هر روز شرکتهای بیشتری از دیجیتال مارکتینگ بهره می برند و افزایش مهارت در این حوزه رقابتی، برای داشتن یک مسیر شغلی موفق ضروری است.
این دوره آموزشی با هدف کمک به شما برای کسب مهارت در شاخه های اصلی دیجیتال مارکتینگ از جمله بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو)، شبکه های اجتماعی، هزینه به ازای کلیک (PPC)، بهینه سازی تبدیل سایت، آنالیتیکس وب، بازاریابی محتوا، ایمیل و بازاریابی موبایلی طراحی شده است.
دیجیتال مارکتینگ یکی از سریع الرشدترین صنایع دنیاست و دریافت گواهی این دوره به شما کمک میکند ارزش خود را در بازار بالا برده و مهارتهای خود را افزایش دهید.
چه به دنبال مسیر شغلی تازه ای در دیجیتال مارکتینگ باشید یا صرفا بخواهید تقاضا برای خود را نزد کارفرمایان آتی افزایش دهید، این دوره شما رو برای رسیدن به هدف آماده می کند.
دوره دیجیتال آنالاتیکس یکی 12 دوره از مسیر یادگیری دیجیتال مارکتینگ می باشد.
