
آنالیز رقبا برای افزایش سود
برایان تریسی در دوره آنالیز رقبا میگوید: به کسبوکار تقریباً مثل جنگ نگاه کنید و رقیب را مثل یک دشمن بپندارید. دشمن چه کسی است؟ شما باید بهطور مداوم دنبال راههایی برای باهوشتر، سریعتر و بهتر بودن از رقبای خود باشید. چون رقیب همیشه دنبال راهی است که با گرفتن مشتریان، سود و جریان وجه نقدی که دارید، با سرعت هرچهتمامتر کسبوکار شما را از بین ببرد و شما را شکست دهد، و اگر شما به همان شکل فکر نکنید، قربانی قدرت و برتری رقیب خواهید شد.
رقیب شما کسی است که محصول و یا خدمات مشابه با شما را میفروشد، یعنی اگر مشتری بخواهد بین شما و یا یک نفر دیگر انتخاب کند، که از چه کسی بخرد، آن شخص رقیب شماست. رقیب کسی است که بهاندازه هزینه محصول شما از پولش به طرق دیگر استفاده میکند.
1
درس
1
فایل
اساتید دوره
لطفا جهت ارسال نظر وارد شوید.
55000
تومان
