
مزیت بازاریابی
اولین قدم برای فروش محصولات، جلبتوجه مخاطبین هدف است. تبلیغات، ارائه پیام از طریق رسانه به مخاطبان هدف با صرف هزینه در یک ارتباط غیرشخصی است.
تبلیغات درباره مزایایی از محصول است که مشتری از آنها لذت میبرد و البته نحوه خرید را مشخص میکند. تبلیغات یکجور به اشتراک گزاری اطلاعات است، روشی است که به بازار و مشتریان انتخابی میگویید که چه چیزی ارائه میدهید، که زندگی آنها را بهتر میکند و چگونه و از کجا میتوانند بخرند، هدف تبلیغ این است.
در دوره مزیت بازاریابی برایان تریسی یاد میگیرید که چگونه محصول خود را تبلیغ کنید. برایان تریسی در این ویدان میگوید، اول از ایجاد یک ذهنیت تبلیغاتی شروع کنید، هر کاری که میکنید، تبلیغ محسوب میشود. هر ارتباطی که با مشتری دارید، یکجور تبلیغات است. در هر ارتباط تصویری، شنیداری و خواندنی هر ارتباطی که دارید، یکجور تأثیر بر روی مخاطبان هدف میگذارد و آنها را تغییر میدهد.
