چگونه روی دیگران تاثیر بگذاریم؟

5
درس
29
فایل
81
دقیقه
79000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
خوش‌آمدید
1:03 - 4.7 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
محور اصلی تأثیرگذاری
1:51 - 8.4 مگابایت

بهترین تأثیرگذاران قبل از تأثیرگذاری چه می‌کنند

play_arrow
مهم‌ترین اشتباهی که افراد تأثیرگذار ناخودآگاه مرتکب می‌شوند
4:10 - 19.1 مگابایت
play_arrow
دو حقیقت راجع‌به تأثیرگذاری
4:56 - 22.7 مگابایت
play_arrow
کار درست را انتخاب کنید
3:59 - 18.4 مگابایت
play_arrow
از جایی که هستند آغاز کنید، نه جایی که دوست دارید باشند
4:51 - 22.5 مگابایت

چطور درخصوص موقعیت‌تان بهترین متدهای تأثیرگذاری را انتخاب کنید

play_arrow
نحوه‌ی استفاده از فهرست مزیت تأثیرگذاری
2:53 - 13.2 مگابایت
play_arrow
ارائه‌ی تجزیه‌وتحلیل منطقی
1:49 - 8.4 مگابایت
play_arrow
ذکر منابع قابل قبول
1:17 - 6 مگابایت
play_arrow
اشاره به استانداردها، قوانین، و سیاست‌های قانونی
11:22 - 6.4 مگابایت
play_arrow
تثبیت ضرورت یا کمبود
1:14 - 5.7 مگابایت
play_arrow
شرح درد و منفعت
1:14 - 5.6 مگابایت
play_arrow
ایجاد اتحاد و پیوستگی
1:31 - 7 مگابایت
play_arrow
استفاده از برهان اجتماعی
2:17 - 10.6 مگابایت
play_arrow
آغاز مقابله‌به‌مثل یا تبادل
1:40 - 7.7 مگابایت
play_arrow
ترغیب به حفظ تعهد و ثبات
7:57 - 13.7 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
ارائه‌ی تشابهات و مغایرت‌های درخور توجه
3:03 - 14 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
اثربخشی به ایده‌هایتان
3:22 - 15.6 مگابایت
play_arrow
تنظیم ارزش‌ها، اصول، یا اهداف مشترک
2:22 - 10.9 مگابایت
play_arrow
ارتباط با استراتژی یا اهداف مهم
1:21 - 6.2 مگابایت
play_arrow
ایجاد روابط دوستانه، تعامل، و اطمینان
3:22 - 15.6 مگابایت
play_arrow
دوست بدارید و دوست‌داشتنی باشید
3:17 - 15.1 مگابایت
play_arrow
درخواست کمک یا مشاوره
3:13 - 14.8 مگابایت
play_arrow
تأثیر پذیر باشید
2:43 - 12.5 مگابایت
play_arrow
برای دیگران نمونه باشید
2:43 - 12.6 مگابایت
play_arrow
تبدیل مخالفت‌ها به عملکرد
4:56 - 22.7 مگابایت

چطور میتونی نفوذ کنی و تحت تعقیب قرار بگیری

play_arrow
فراتر از نتایج را جست‌وجو کنید
4:02 - 18.4 مگابایت
play_arrow
تأثیرگذار باشید تا الهام‌بخش باشید
4:55 - 22.7 مگابایت

نتیجه‌گیری

play_arrow
قدردانی مبتنی‌بر عمل و قدرت «متشکرم»
4:00 - 18.4 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
picture_as_pdf
ورک بوک
- 0.2 مگابایت

تأثیرگذاری مؤثر، کلید موفقیت در کار و شادی در خانه است.

ما روزانه در طول روز چه خوب و چه بد، روی دیگران تأثیر می‌گذاریم و یا تأثیر می‌گیریم. به لطف تحقیقات زیادی که در دهه‌های اخیر در زمینه‌ی علوم اجتماعی در سراسر دنیا انجام‌شده است، ما به‌خوبی می‌دانیم در کار و زندگی چه چیزهایی بر روی دیگران تأثیرگذارند و چه چیزهایی بی‌تأثیر هستند.

این ویدان درباره‌ی این است که بدانیم چگونه بر روی دیگران تأثیر چشم‌گیر بگذاریم حتی زمانی که بسیار سخت و پیچیده می‌شود. این مسئله بسیار مهم است زیرا باعث تغییرات بزرگ و سریعی در کسانی که به این موضوع پرداخته‌اند شده است.

بیشتر از همه می‌خواهید روی چه چیزی تأثیر بگذارید؟ یک نفر سرکار، رئیستان، تیمی که در آن مشغول به کار هستید یا در خانه بر روی اعضاء خانواده، دوستان، یا مسائل روزمره مانند پاسخ‌گویی به مشتری، پشتیبانی فنی و غیره؟

این‌ها مسائلی است که در این ویدان دکتر جان اولمن، درباره‌ی آن صحبت خواهد کرد. مراحل و روش‌های مطمئن زیادی برای کمک به موفقیت بیشتر شما در تأثیرگذاری روی دیگران و کسب نتایج بهتر وجود دارند که با آن‌ها آشنا خواهید شد.

مباحثی که در این ویدان مطرح می‌شوند عبارت‌اند از:  محور اصلی تأثیرگذاری،  بهترین تأثیرگذاران قبل از تأثیرگذاری چه می‌کنند؟،  مهم‌ترین اشتباهی که افراد تأثیرگذار ناخودآگاه مرتکب می‌شوند،  دو حقیقت راجع به تأثیرگذاری،  کار درست را انتخاب کنید،  از جایی که هستند آغاز کنید نه جایی که دوست دارید باشند،  چطور در خصوص موقعیتتان بهترین متدهای تأثیرگذاری را انتخاب کنید؟،  چگونه می‌توانید نفوذ کنید و تحت تعقیب قرار بگیرید؟

اساتید دوره

جان اولمن

دکتر جان اولمن مربی اجرایی و استاد دانشکده‌ی مدیریت آندرسون دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس است.
دکتر جان اولمن مربی اجرایی بین‌المللی است که بر سایت MotivationRules.com نظارت دارد و استاد دانشکده مدیریت آندرسون دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس است؛ طبق نظر و رای دانشجویان، دوره‌ی ارتباط بین‌فردی جان اولمن یکی از 10 تجربه‌ی برتر آن‌ها در برنامه‌ی تحصیلات عالی بود.
دکتر اولمن یکی از سخنرانان مهم در این زمینه است که چگونه بر نتایج تاثیر بگذاریم، بدون این‌که متکی به قدرت باشیم یا به شیوه‌ی تنبیه و پاداش اتکا کنیم. آخرین کتاب او، تاثیرِ واقعی: متقاعد کردن بدون اجبار و به‌دست آوردن بدون تسلیم شدن (آمازون، 2013)، نام دارد که آن را به همراه مارک گولستون نوشته است و به چندین زبان ترجمه شده است و، در سال 2013، از سوی Soundview Executive Book Summaries ، به عنوان یکی از 30 کتاب برتر در عرصه‌ی کسب‌وکار (Best Books in Business) انتخاب شد.
مشتریان او از صنایع مختلف هستند و شامل رهبران صنایع شرکت‌هایی مانند Apple,، Bain & Co، سیسکو، Deloitte، دیزنی، Genentech، Frito-Lay، Johnson & Johnson، مریل لینچ، ناسا، نایک، Oreck، Raytheon، St. Jude Children's Research Hospital، UBS، وریزون، یاماها و بسیاری از شرکت‌های دیگر می‌شود.
دکتر اولمن با تیمِ رهبران ارشد نیز همکاری می‌کند، و یکی از برنامه‌ های او برای یکی از شرکت‌های بزرگ دنیا در یک مطالعه‌ی موردی بر روی تغییر سرمایه‌ی انسانی و استرتژیک موفق، در مدرسه کسب‌وکار هاروارد، مطرح شد.
مدرک کارشناسی را از آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا، کارشناسی ارشد سیاستگذاری عمومی را از دانشگاه هاروارد و دکتری رفتار سازمانی را از دانشگاه کالیفرنیا لس‌آنجلس اخذ نمود. او کارش را به عنوان افسر نیروی هوایی آمریکا آغاز کرد، و در آن‌جا، در یک برنامه‌ی اطلاعات مخفی جهانی شرکت کرد و، بعداً، در مرکزِ آکادمی نیروی هوایی آمریکا برای برنامه‌ی توسعه‌ی رهبری و رشدِ شخصی است.

دوره های پیشنهادی

person
mail