
مدیریت زمان برای موفقیت در کسب و کار
شما میتوانید تحصیلکرده، باهوش و بااستعداد باشید، فرصتهای خیلی زیادی برای موفقیت داشته باشید، ولی اگر نتوانید زمان خودتان را مدیریت کنید، نمیتوانید از آن استفاده کنید. مثل این میماند که همه قطعات یک ماشین زیبا را در یک گاراژ دارید ولی نمیتوانید آنها را سرهم کنید و یک ماشین زیبا بسازید. ولی اگر یاد بگیرید که زمان خودتان را مدیریت کنید، میتوانید نتایج خود را دو و یا سه برابر کنید.
امروز چه موقعیتی در زندگی دارید؟ اولازهمه کلی کار باید انجام دهید، وقت کمی دارید. دوم حجم کاری و مسئولیتهایتان در حال افزایش است و کم نمیشوند و سوم هیچوقت فرصت نمیکنید همهکارهایتان را انجام دهید. مدیریت زمان برای افزایش بهرهوری یعنی تلاش برای کنترل کردن و اختصاص دادن منابع زمانی محدود به کارهای گوناگون. برای عقب نماندن از سرعت دیوانهوار زندگی مدرن باید با مدیریت زمان برای افزایش بهرهوری آشنا باشیم و سعی کنیم از زمان محدودی که داریم بهترین استفاده را ببریم.
