اصول طلایی متقاعدسازی برای فروش
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
مقدمه
خوش آمدید
نقش روانشناسی در فروش
هشت مفهوم کلیدی در روانشناسی فروش
تاثیر مفاهیم روانشناسی روی فروش
مشتری یابی
چرا باید مشتری بخواهد با شما دیدار کند؟
ملاقات اولیه
هدف تان از دیدار اول چیست؟
تاثیر اول
سنجش صلاحیت مشتری
ویژگی های یک مشتری ایده آل
معرفی محصول
اهمیت معرفی موثر محصول
قانون گزینه ها
پاسخ به ایرادات مشتری
واکنش های مشتری را پیش بینی کنید
در برابر ایرادات موضع نگیرید بلکه آن ها را در آغوش بگیرید
مذاکره
معادله ارزش
اهمیت روابط در مذاکره
اصل تقابل در مذاکره
نهایی سازی فروش
همه چیز با دست دادن شروع می شود
ارجاعات (توصیه به دیگر مشتریان)
بدون درخواست، فروشی اتفاق نمی افتد
بهترین زمان برای درخواست
خلاصه
این سه نکته را فراموش نکنید
به نظر شما معنی ترغیب چیست؟
بیشتر مردم آن را این گونه تعریف میکنند: به عوض کردن ذهنیت مردم ترغیب گفته میشود.
مثلا وقتی از فرزند خود میخواهید اتاقش را تمیز کند، دوست دارید به شما بگوید ایدهی خوبیست، اجازه بده تا دربارهی آن فکر کنم؟ مسلماً خیر، شما میخواهید او حتماً اتاقش را تمیز کند.
ارسطو فیلسوف بزرگ یونانی بیش از 2300 سال پیش گفت:" ترغیب هنری است تا مردم را مجبور کنیم کاری را انجام دهند که در حالت عادی انجام نمیدهند."
کاربرد ترغیب در فروش چیست؟
کارشناسی فروش یعنی مجاب کردن خریدار به اینکه کالا یا خدمات شما نیازهای او را برآورده میکند و ارزش پرداخت مبلغ درخواستی را دارد. شناسایی طرز فکر و رفتار مردم و مجاب کردن آنها برای قبول درخواستتان باعث میشود که فروش خیلی خیلی راحتتر شود؛ این فایدهی ترغیب مشتری است.
برایان اِی هِرن بیش از 20 سال است که با کارشناسان فروش کار میکند و در این دورهی فروش به روش ترغیب مشتری مفاهیم روانشناسی را به شما آموزش میدهد که در طول تمام فرآیند فروش به شما کمک میکند. این مفاهیم باعث میشوند مشتری احتمالی یا مشتری واقعی ارزش خدمات شما را بهتر درک کنند.
باید به این نکته توجه داشته باشید که نباید در ترغیب افراط کرد، زیرا هدف از ترغیب دست کاری ذهن خریدار نیست و ما نمیخواهیم کالایی را به مردم بفروشیم که به کارشان نمیآید و به آن نیازی ندارند، بلکه منظور اینست که به مردم کمک کنیم تا نیازها و خواستههای خودشان را واضحتر ببینند و بعد به آنها توضیح میدهیم که کالا یا خدمات ما چگونه خواستههای آنان را برآورده میکند و روشهای گفتاری بیان میشود که دهها مطالعهی کارشناسان موفقیت آنها را تضمین کرده است.
پس بنابراین ترغیب در فروش عوض کردن ذهن خریدار نیست بلکه عوض کردن رفتار اوست تا یک شرایط برد ـ برد برای خود و مشتری فراهم کنید.
اگر میخواهید با این مفاهیم آشنا شده و آن را در کسب و کار خود بکار بگیرید شما را به دیدن دوره "اصول طلایی متقاعدسازی برای فروش" دعوت میکنیم.
در این ویدان یاد خواهید گرفت:
نقش روانشناسی در فروش
مشترییابی
ملاقات اولیه
سنجش صلاحیت مشتری
معرفی محصول
پاسخ به ایرادات مشتری
مذاکره
نهایی سازی فروش
ارجاعات (توصیه به دیگر مشتریان)
اساتید دوره

برایان آهرن
بریان آهرن یک مربی تخصصی است. تخصص آهرن به کار بستنِ علم نفوذ در شرایط روزمره است. او مدیر عامل نفوذ در Influence PEOPLE است.
بریان مربی، سخنران کلیدی و مشاور است. تخصص او در کاربردِ علمِ نفوذ و متقاعدسازی در شرایط روزمره است. در سراسر دنیا، فقط 20 نفر دارای Cialdini Method Certified Trainer® (CMCT®) هستند و بریان یکی از این 20 نفر است. بریان تخصصِ روانشناسیِ متقاعدسازی را، بهطور مستقیم، از دکتر رابرت بی. سیالدینی آموخت؛ او یکی از بزرگترین روانشناسان زندهی دنیا، در حوزهی علمِ متقاعدسازی اخلاقی، است. اشتیاقِ او مردم کمک میکند تا به موفقیتهای حرفهای بیشتری دست یابند و شادیِ شخصی بیشتری را تجربه کنند. او به مردم یاد میدهد که چگونه، بهصورت اخلاقی و از طریق علمِ متقاعدسازی، مردم را متقاعد کنند.
بریان، با اخذِ درجهی عالی، از دانشگاه میامی فارغالتحصیل شد، 30 سال در دنیای کسبوکار فعالیت کرده است و 20 سال به آموزش مردم پرداخته است. او، علاوه بر گواهی CMCT® ، گواهیهای Chartered Property Casualty Underwriter (CPCU®) و Competent Toastmaster (CTM) را نیز دارد.
بریان نویسندهای پرکار است. مردم 200 کشور مطالب وبلاگ او را میخوانند. Online Psychology Degree Guide، وبلاگِ او را در فهرستِ 30 وبلاگِ برتر رواشناسی، در سال 2012، قرار داد. نام و نقلقولهای او در چندین کتاب ذکر شده است، از جمله، نفوذ: علم و روش، به 50 روشِ علمیِ ثابتشده برای متقاعدکننده بودن، BIG کوچک و معرفیِ متقاعدسازی: راهنمای عملی.
دوره های پیشنهادی



بازاریاب ثروتمند - راز 500 میلیون دلاری تی هارو آکر



اصول طلایی مشتری یابی بری رسیدن به فروش بالا

چگونه یک متن بازاریابی بی نظیر و موثر بنویسیم؟





چگونه از مشتری سوالات عالی برای فروش بپرسیم؟





چگونه اعتمادزایی کنیم؟ اعتماد پایه پیروزی
