اصول طلایی متقاعدسازی برای فروش با تدریس برایان آهرن (مدت زمان : 1h 1m دقیقه)

خلاصه دوره

اصول طلایی متقاعدسازی برای فروش

چه چیزی باعث می­شود یک نفر در امر فروش تاثیرگذار باشد؟ میل باطنی به کمک به دیگران برای حل مشکلات­شان. در این دوره، جف بلومفیلد- رهبر ارشد سابق شرکت جنتک و بنیان‌گذار شرکت برین­تراست، توضیح می­دهد که چرا و چگونه بهترین فروشنده­ها یاد می­گیرند چطور خودشان را جای مشتری­هایشان بگذارند. او راهبردهایی را به صورت کلی بیان می­کند که به شما کمک می­کند خودتان را به نیازهای مشتری­ها وصل کرده و آنها را درک نمائید و محصول یا خدمت­تان را در جایگاه راه­حل مشکل­شان بگذارید. وی همچنین راهنمای گام­به­گامی برای ایجاد فرایند فروش خاص خودتان یا شناسایی خلاءهای موجود در روند فعلی­تان ارائه می­دهد.­

مباحث عبارتند از:

  • فلسفه­ی فروش؛
  • شناسایی مشتری­های بالقوه؛
  • کنکاش در محرک­های خرید؛
  • انتقال قدرت راه­حل­تان؛
  • ایجاد یک فرایند موثر فروش.

مقدمه

خوش آمدید

  • 00:58
  • Text reading

نقش روانشناسی در فروش

مشتری یابی

ملاقات اولیه

تاثیر اول

  • 00:58
  • Text reading

سنجش صلاحیت مشتری

معرفی محصول

قانون گزینه ها

  • 00:58
  • Text reading

پاسخ به ایرادات مشتری

مذاکره

معادله ارزش

  • 00:58
  • Text reading

نهایی سازی فروش

ارجاعات (توصیه به دیگر مشتریان)

خلاصه