
اصول طلایی متقاعدسازی برای فروش
به نظر شما معنی ترغیب چیست؟
بیشتر مردم آن را این گونه تعریف میکنند: به عوض کردن ذهنیت مردم ترغیب گفته میشود.
مثلا وقتی از فرزند خود میخواهید اتاقش را تمیز کند، دوست دارید به شما بگوید ایدهی خوبیست، اجازه بده تا دربارهی آن فکر کنم؟ مسلماً خیر، شما میخواهید او حتماً اتاقش را تمیز کند.
ارسطو فیلسوف بزرگ یونانی بیش از 2300 سال پیش گفت:" ترغیب هنری است تا مردم را مجبور کنیم کاری را انجام دهند که در حالت عادی انجام نمیدهند."
کاربرد ترغیب در فروش چیست؟
کارشناسی فروش یعنی مجاب کردن خریدار به اینکه کالا یا خدمات شما نیازهای او را برآورده میکند و ارزش پرداخت مبلغ درخواستی را دارد. شناسایی طرز فکر و رفتار مردم و مجاب کردن آنها برای قبول درخواستتان باعث میشود که فروش خیلی خیلی راحتتر شود؛ این فایدهی ترغیب مشتری است.
11
درس
18
فایل
اساتید دوره
لطفا جهت ارسال نظر وارد شوید.
66000
تومان
فهرست مطالب
46
جلسه
3732
دقیقه
هشت مفهوم کلیدی در روانشناسی فروش
325
دقیقه
-
26177126.0
تاثیر مفاهیم روانشناسی روی فروش
181
دقیقه
-
14365021.0
چرا باید مشتری بخواهد با شما دیدار کند؟
214
دقیقه
-
16921247.0
هدف تان از دیدار اول چیست؟
196
دقیقه
-
15431634.0
تاثیر اول
185
دقیقه
-
15029424.0
ویژگی های یک مشتری ایده آل
241
دقیقه
-
19041053.0
اهمیت معرفی موثر محصول
210
دقیقه
-
16932080.0
واکنش های مشتری را پیش بینی کنید
175
دقیقه
-
13773919.0
در برابر ایرادات موضع نگیرید بلکه آن ها را در آغوش بگیرید
208
دقیقه
-
16850934.0
معادله ارزش
243
دقیقه
-
19235115.0
اهمیت روابط در مذاکره
196
دقیقه
-
15737831.0
اصل تقابل در مذاکره
209
دقیقه
-
16994038.0
همه چیز با دست دادن شروع می شود
225
دقیقه
-
17797101.0
بدون درخواست، فروشی اتفاق نمی افتد
222
دقیقه
-
17885645.0
بهترین زمان برای درخواست
214
دقیقه
-
17083653.0
