چگونه از مشتری سوالات عالی برای فروش بپرسیم؟
پیش گفتار
آنچه در این دوره خواهیددید.
مقدمه
خوش آمدید
استفاده از بینش ها برای ایجاد پرسش ها
بینش های موجود در ارائه شما
مطرح کردن پرسش هایی بر اساس بینش های حاصل
تایید اثرگذاری
کندوکاو بیشتر
درک رفتارهای تهاجمی
شناخت کوه یخ
یادآوری
لحن کلام
لحن محاوره ای خود را حفظ کنید
نتیجه گیری
گام های بعدی
بیشتروقت ها تماس های فروش به حالت بازجوئی درمی آیند و مشتری های بالقوه را در مورد جایی که گفت و گو قرار است به آنجا بیانجامد، سر درگم می سازند. در این دوره، جف بلومفیلد، نویسنده و مربی فروش فورچن 500، گزینه ای را بر مبنای این اصل پیشنهاد می دهد که فروش های موثر با تمرکز بر موضوع هایی آغاز می شود که بیشترین اهمیت برای مشتری هایتان دارند. جف کمک تان می کند تا دیدگاه هایی نسبت به مشکلات تجاری مشتری هایتان به دست آورده و از آن ها برای هدایت سوال های مرتبط با فروشتان استفاده کنید. او چگونگیِ طرح سوال های کاوشگرانه ی موثر، معتبر ساختن تاثیر تجاری راه حل تان و عمیق ساختن گفت و گو در صورت لزوم را به شما می آموزد. همچنین توصیه هایی در مورد حفظ تن صدای مناسب در کل گفت و گو که به ارتباط موفقیت آمیزتر در امر فروش و روابط دیرپا با مشتری های تان می انجامد را نیز ارائه می دهد.
اساتید دوره

جف بلومفیلد
جف بلومفیلد کوچ و سرپرست فروش و نویسنده کتاب "فروش مبتنی بر داستان" است.
جف بلومفیلد نه تنها یک استاد حرفه است بلکه خود تجربیات عملی زیادی دارد و بخش اعظم حرفه خود را در شرکت معروف Genentech، در نقش های مختلف مدیریت و رهبری در واحد بازاریابی و فروش صرف کرده است.او بنیانگذار دو شرکت مشاوره ای موفق بین المللی، Braintrust و Apex Training & Development است و مشتریان زیادی در موضوعات رهبری، ارتباطات، فروش مبتنی بر داستان و تاثیر قدرتمند علوم اعصاب در فروش و بازاریابی دارد.
جف کتاب پرفروش "فروش مبتنی بر داستان" را نوشته است و شرکت های معروف و خوش آوازه ی زیادی را در زمینه فروش مبتنی بر داستان آموزش داده است. وی به عنوان کوچ و مربی اجرایی برای مدیران ارشد چندین شرکت برتر بین المللی کار کرده و مشاور استراتژی، فروش و بازاریابی بوده است. او همچنین رهبری شرکت هایی با ده تا ده هزار کارمند را بر عهده داشته است.این ویدان به تمام افرادی که می خواهند حرفه خود را آنلاین کنند یا یک کسب و کار مجازی راه اندازی کنند توصیه می شود.
دوره های پیشنهادی

بازاریاب ثروتمند - راز 500 میلیون دلاری تی هارو آکر

اصول طلایی مشتری یابی بری رسیدن به فروش بالا

چگونه از مشتری سوالات عالی برای فروش بپرسیم؟

چگونه اعتمادزایی کنیم؟ اعتماد پایه پیروزی






چگونه یک متن بازاریابی بی نظیر و موثر بنویسیم؟







