خدمات مشتریان: ایجاد ارزش برای مشتری

5
درس
11
فایل
33
دقیقه
31000 تومان

این دوره توسط جیل گریفین آموزش داده می‌شود که به مدت سه دهه توانسته در مورد استراتژی‌های وفاداری مشتری تحقیق کند، بنویسد و صحبت کند.

یکی از سؤالاتی که بسیار مهم است این‌ست که چگونه می‌توان وفاداری مشتری را پایه‌ریزی کرد؟ پاسخ این‌ست که باید درک کنید که مشتری چگونه بر روی مسائل ارزش‌گذاری می‌کند و سعی کنید در آن موارد پیشرفت کنید.

مشتریان به طور غریزی در قلب خودشان می‌دانند که چه زمانی ارزش مطلب را ارائه می‌دهند و چه موقع این کار را نمی‌کنند که در این ویدان تفاوت این دو را متوجه خواهید شد؛ همچنین ارزش‌های دست نخورده و ناگفته‌ای که مشتریان به دنبال آن‌ها هستند را کشف خواهید کرد.

مبحث این ویدان با موضوع که «چرا این ارزش گذاری‌ها مهم هستند؟» آغاز می‌شود و در ادامه 7 روش اثبات شده برای به حداکثر رساندن ارزش‌گذاری برای مشتری بیان می‌شود. آن‌ها تفاوت ایجاد می‌کنند و شما باید بهترین جایگزین مشتری خود را برای خرید بعدی‌اش بدانید. باید درک کنید که چرا مشتریان برای شما ارزش می‌گذارند. شما باید قیمت‌گذاری را وارد پروسه‌ی ارزش‌گذاری کنید و توجه زیادی به کارهایی که مردم انجام می‌دهند داشته باشید. ارزش‌گذاری باید حول مسائلی باشد که تغییر نمی‌کنند و در نهایت داستان ارزش‌های خود را بازگو کنید.

برای هر روش یک مثال مطالعه شده که با موفقیت از آن روش استفاده شده است بیان می‌شود و در آخر این ویدان با یک برنامه‌ی عملی ده روزه به پایان می‌رسد.

سرفصل مباحث این دوره عبارتند از:

چرا ارزش اهمیت دارد؟

آزمون «ارزشش را دارد» را بگذرانید

درست تفاوت قائل شوید

 

اساتید دوره

جیل گریفین

نائب رئیس  Luby's / Fuddruckers ، "Harvard Working Knowledge" و نویسنده 6 کتاب پیشگام

 
 
 
 
 

دوره های پیشنهادی

نظرات درباره خدمات مشتریان: ایجاد ارزش برای مشتری (7 نظر)

معمولی بود
ونوس - 16 آذر 1399
سپاس فراوان از زحمات شما
زهرا - 3 آذر 1399
عالی بود
سید مهدی زینتی - 3 آذر 1399
خووووب
میناخدابنده - 3 آذر 1399
عالی بود متشکرم
جمیله مختاری - 2 آذر 1399
بسیار عالی بود و استفاده کردم .سپاسگزارم از جناب دکتر ربانی که همیشه ایده های خلاقانه دارند و بفکر رشد و شکوفایی هموطنان خودشان هستند .
مهدی فلسفی - 2 آذر 1399
مثل همیشه خوب وعالی
کورش نوروزی - 2 آذر 1399
person
mail