خدمات مشتریان: ایجاد ارزش برای مشتری

5
درس
11
فایل
33
دقیقه
31000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
خوش آمدید
1:46 - 8 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

چرا ارزش اهمیت دارد؟

play_arrow
چالش های بازار جستجو کن و جایگزین کن
2:02 - 9.3 مگابایت
play_arrow
چرا ارزش اهمیت دارد؟
3:25 - 15.9 مگابایت

آزمون «ارزشش را دارد» را بگذرانید

play_arrow
با ایجاد تفاوت تغییر زمینه را از بین ببرید
3:05 - 14.2 مگابایت
play_arrow
بهترین جایگزین بعدی مشتری خود را پیدا کنید
3:28 - 16.1 مگابایت
play_arrow
ببینید چرا مشتری برای شما ارزش قائل است؟
3:50 - 17.8 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
قسمت قیمت گذاری برای داستان ارزش خود ایجاد کنید
2:37 - 12.1 مگابایت

درست تفاوت قائل شوید

play_arrow
توجه زیادی صرف آن چه افراد انجام می دهند کنید
4:11 - 19.2 مگابایت
play_arrow
ارزش را حول چیزهایی که تغییر نمی کنند ایجاد کنید
3:29 - 16.1 مگابایت
play_arrow
داستان ارزش خود را تعریف کنید
3:37 - 16.9 مگابایت

نتیجه گیری

play_arrow
ایجاد برنامه ارزش ۱۰ روزه برای خودتان
2:16 - 10.3 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
picture_as_pdf
فایل تمرین- برنامه ده روزه ارزش
- 1 مگابایت

این دوره توسط جیل گریفین آموزش داده می‌شود که به مدت سه دهه توانسته در مورد استراتژی‌های وفاداری مشتری تحقیق کند، بنویسد و صحبت کند.

یکی از سؤالاتی که بسیار مهم است این‌ست که چگونه می‌توان وفاداری مشتری را پایه‌ریزی کرد؟ پاسخ این‌ست که باید درک کنید که مشتری چگونه بر روی مسائل ارزش‌گذاری می‌کند و سعی کنید در آن موارد پیشرفت کنید.

مشتریان به طور غریزی در قلب خودشان می‌دانند که چه زمانی ارزش مطلب را ارائه می‌دهند و چه موقع این کار را نمی‌کنند که در این ویدان تفاوت این دو را متوجه خواهید شد؛ همچنین ارزش‌های دست نخورده و ناگفته‌ای که مشتریان به دنبال آن‌ها هستند را کشف خواهید کرد.

مبحث این ویدان با موضوع که «چرا این ارزش گذاری‌ها مهم هستند؟» آغاز می‌شود و در ادامه 7 روش اثبات شده برای به حداکثر رساندن ارزش‌گذاری برای مشتری بیان می‌شود. آن‌ها تفاوت ایجاد می‌کنند و شما باید بهترین جایگزین مشتری خود را برای خرید بعدی‌اش بدانید. باید درک کنید که چرا مشتریان برای شما ارزش می‌گذارند. شما باید قیمت‌گذاری را وارد پروسه‌ی ارزش‌گذاری کنید و توجه زیادی به کارهایی که مردم انجام می‌دهند داشته باشید. ارزش‌گذاری باید حول مسائلی باشد که تغییر نمی‌کنند و در نهایت داستان ارزش‌های خود را بازگو کنید.

برای هر روش یک مثال مطالعه شده که با موفقیت از آن روش استفاده شده است بیان می‌شود و در آخر این ویدان با یک برنامه‌ی عملی ده روزه به پایان می‌رسد.

سرفصل مباحث این دوره عبارتند از:

چرا ارزش اهمیت دارد؟

آزمون «ارزشش را دارد» را بگذرانید

درست تفاوت قائل شوید

 

اساتید دوره

جیل گریفین

جیل گریفن متخصص حفظ و وفاداری مشتری، سخنران و مشاور است.
آثارِ جیل: کتابِ پرفروشِ وفاداری مشتری: چگونه وفاداری مشتری را جلب و حفظ کنیم، این کتاب در لیست Working Knowledge مدرسه کسب‌وکار هاروارد قرار گرفته است و به 6 زبان ترجمه شده است؛ برگرداندنِ مشتری: چگونه مشتری از دست رفته را دوباره به دست بیاوریم، و آن‌ها را وفادار نگه‌داریم، این کتاب جایزه‌ی 30 کتاب برتر کسب‌وکار را در Soundview Executive Book Summaries' به دست آورد؛ و کتابِ رام کردنِ مشتری‌ای که مدام در پی جستجو و تغییر است و وفادار کردن مشتری در دنیایی که مقایسه در آن اجباری است میباشد. از سال 2003، جیل عضو هیئت مدیره‌ی Luby's/Fuddruckers, Inc. (NYSE: LUB) بوده است و بر تغییراتِ اساسیِ زنجیره‌ی رستوران نظارت داشته است. جیل به شرکت‌های فورچون 500، مانند دل، مایکروسافت، کمپانی موتور فورد، سوبارو، هتل‌های ماریوت، Hewlett-Packard ، IBM ، AMD ، Wells Fargo ، وسترن یونیون، اسپرینت و تویوتا، مشاوره میدهد. او جایزه‌ی 2003 Distinguished Alumna Award را از دانشکده‌ی کسب‌وکار مور، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، دریافت کرد؛ جیل مدرک کارشناسی و MBA ش را، با رتبه عالی، از همین دانشکده دریافت کرده است. (این جایزه را به همراه لاری کلنر، رئیس و مدیرعامل Continental Airlines، دریافت کرد). در سال 2009، جیل عضو هیئت امنای این دانشکده نیز شد.

دوره های پیشنهادی

نظرات درباره خدمات مشتریان: ایجاد ارزش برای مشتری (7 نظر)

معمولی بود
ونوس - 16 آذر 1399
سپاس فراوان از زحمات شما
زهرا - 3 آذر 1399
عالی بود
سید مهدی زینتی - 3 آذر 1399
خووووب
میناخدابنده - 3 آذر 1399
عالی بود متشکرم
جمیله مختاری - 2 آذر 1399
بسیار عالی بود و استفاده کردم .سپاسگزارم از جناب دکتر ربانی که همیشه ایده های خلاقانه دارند و بفکر رشد و شکوفایی هموطنان خودشان هستند .
مهدی فلسفی - 2 آذر 1399
مثل همیشه خوب وعالی
کورش نوروزی - 2 آذر 1399
person
mail