توضیحات دوره
چرا برخی ایدهها، محصولات یا رفتارها برخلاف بقیه، با موفقیت روبهرو میشن؟ چطور میتوانیم احتمال این که مردم درمورد ایدههای ما صحبت کنند را افزایش دهیم؟ پروفسور جونا برگر به ما میگوید که چگونه محتوای مسری و محصولاتی وایرال بسازیم. او در کتابش با عنوان "مسری: راهکارهای بازاریابی ویروسی"، 6 عامل محبوبیت محصولات را معرفی میکند. در حین معرفی این چهارچوب، برگر یک سری استراتژیهایی برای طراحی محتوا و محصولات وایرال ارائه میدهد.
درس های دوره
-
بخش اول
-
بخش دوم
-
بخش سوم
-
بخش چهارم