سمینار راهکارهای بازاریابی ویروسی

  • جمعه 31 فروردين 1403
  • 91
  • 0
  • 0.0
توضیحات دوره

چرا برخی ایده‌ها، محصولات یا رفتارها برخلاف بقیه، با موفقیت روبه‌رو میشن؟ چطور می‌توانیم احتمال این که مردم درمورد ایده‌های ما صحبت کنند را افزایش دهیم؟ پروفسور جونا برگر به ما می‌گوید که چگونه محتوای مسری و محصولاتی وایرال بسازیم. او در کتابش با عنوان "مسری: راهکارهای بازاریابی ویروسی"، 6 عامل محبوبیت محصولات را معرفی می‌کند. در حین معرفی این چهارچوب، برگر یک سری استراتژی‌هایی برای طراحی محتوا و محصولات وایرال ارائه می‌دهد.

درس های دوره
  • بخش اول

  • بخش دوم

  • بخش سوم

  • بخش چهارم

دیدگاه کاربران (0)
99٬000تومان
  • 4ویدیو
  • 0فایل
  • 50دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس جونا برگر
  • تعداد درس‌ها 1 درس
  • زمان دوره 50 دقیقه
  • سطح دوره متوسط