
سمینار راهکارهای بازاریابی ویروسی
چرا برخی ایدهها، محصولات یا رفتارها برخلاف بقیه، با موفقیت روبهرو میشن؟ چطور میتوانیم احتمال این که مردم درمورد ایدههای ما صحبت کنند را افزایش دهیم؟ پروفسور جونا برگر به ما میگوید که چگونه محتوای مسری و محصولاتی وایرال بسازیم. او در کتابش با عنوان "مسری: راهکارهای بازاریابی ویروسی"، 6 عامل محبوبیت محصولات را معرفی میکند. در حین معرفی این چهارچوب، برگر یک سری استراتژیهایی برای طراحی محتوا و محصولات وایرال ارائه میدهد.
1
درس
4
فایل
اساتید دوره
لطفا جهت ارسال نظر وارد شوید.
79000
تومان
فهرست مطالب
46
جلسه
3054
دقیقه
بخش دوم
886
دقیقه
-
51420252.0
بخش سوم
702
دقیقه
-
41119985.0
بخش چهارم
640
دقیقه
-
38296923.0
